Millainen oli sun ensisuudelma?
Olin jotain 15v kun sain ensisuudelman. Se oli vain sellainen märkä suut yhteen ilman imua -suudelma. Naurattaa kun muistelen sitä aikaa ja jännitystä siitä, mitä elämä tuo tullessaan.
Kommentit (81)
Isä pyöritti kieltään suussani. Saastainen limanuljaska.
Karmea. Vanha viinalle ja tupakalle haiseva ukko yritti väkisin suudella.
Ei ollut erityinen. Olin aikuinen.
Kerrron positiivisen vastauksen kun se näemmä on vaikeaa muilla tällä palstalla
Olin about 17, tein sen ensirakkauteni kanssa keskellä tietä mikä oli aika hienoa.
Jännittyneisyys oli läsnä mutta se osui ihan nappiin.
Limainen! Oikeasti oli järkytys se miltä suutelu tuntuu, mutta tuo meni ihan hetkessä ohi ja se alkoi tuntua ihanalta.
Ainoa suutelutapahtuma jonka muistan oli sekunnin poskisuukko 16.2 1999 ja koko yläaste nauroi sille tapahtumalle. En muista sitä aiemmin suudelmia tapahtuneen enkä kyllä sen jälkeenkään
Vierailija kirjoitti:
Ainoa suutelutapahtuma jonka muistan oli sekunnin poskisuukko 16.2 1999 ja koko yläaste nauroi sille tapahtumalle. En muista sitä aiemmin suudelmia tapahtuneen enkä kyllä sen jälkeenkään
Olisi jo aika koettaa toistakin kertaa:D -ap
Aivan ihana ja siitä viikko mahtavia kielareita. Sen jälkeen en olekaan suudellut ketään.
Makoiltiin ja mies kömpi päälle ja kielaroi varmaan 10min. Piti vielä suudelmaa hyvänä, minä taas sain pienimuotoisen trauman enkä pidä suutelusta ollenkaan.
Märkä tupakanhajuinen. Öisellä rannalla Näsijärven valoja katsellessa. Joskus 1900 luvulla.
5 vuotiaana hiekkalaatikolla naapurinpoika muiskautti suukon suulle ja pyysi että mennään isona naimisiin. 🤭
Pusuhipassa päiväkodissa jäin tahallaan kiinni.
Siitä on tasan 21 vuotta, olin juuri täyttänyt 12. Olin ihastunut kyseiseen poikaan, ja pussasimme pihalla kavereiden yllättäessä ja katsellessa. Oli jo pimeää. Suudelma oli jännittävä, olinhan odottanut sitä pitkään. Portti aikuisten maailmaan. Olin jopa harjoitellut tomaatilla kielaria, kun Kiss FM:llä juontaja oli vinkannut tästä.
Suoritus meni ihan hyvin, ei hampaiden kalinaa tms. Muistan, kun poika vielä laittoi käden niskalleni suudellessa, ja tämä oli mielestäni hyvin miehekästä. Olinkin muilta tytöiltä jo kuullut, että tämä poika oli luokan paras antamaan kielareita :D
24-vuotiaana ruotsinlaivalla pienessä humalassa naisen kanssa vietettiin iltaa ja välillä suudeltiin. Oli mukavaa.
Se on näin 15 vuotta myöhemmin edelleen ainoa suudelmani tai suudelmakokemukseni.
En muista. Olin kännis kuin käki.
Kuka edes haluaa jonkun toisen bakteerikuolaa suuhunsa? Hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
5 vuotiaana hiekkalaatikolla naapurinpoika muiskautti suukon suulle ja pyysi että mennään isona naimisiin. 🤭
Mä lisäisin kaksi "ekaa". Ihan eka oli seurakunnan päiväkerhossa 5-vuotiaana ihanan pojan kanssa pussailtiin kerhotädeiltä salaa. Toi tapahtui joka kerta kun oltiin kerhossa, mutta sen ihan ekan muistaa vielä niin hyvin koska mua sanottiin hänen toimesta kauniiksi.
Toinen oli kuutosluokalla ihan oikeasti kiihotti suudella sitä samaa poikaa ja tanssittiin vartalot kiinni toisissaan limsadiskossa ja häntäkin kiihotti. Noiden vuosien välissä oli aika pitkä tauko kun ei kehattu pussata, mutta varmaan kolmosluokalta asti tykkäsin hänestä ihan tosissaan. Ehkä sieltä kerhosta asti .. :D
Vierailija kirjoitti:
Pusuhipassa päiväkodissa jäin tahallaan kiinni.
Tuli mieleen kun yksi tyttö päiväkodissa piti pususessioita poikien kanssa päiväkodin eteisessä. Ihmettelin syvästi. En ollut ollenkaan kiinnostunut moisesta.
Joskus 10v naapurin pojan kanssa...