Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti uupui vammaisen lapsensa omaishoitajana

Vierailija
07.11.2023 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000009942268.html

Kauheata elämää koko vammaisella perheellä. Miksi tällaisia vaikeasti vammaisia ihmisiä sallitaan syntyä??? Jo laki pitäisi vaatia aborttia, jos vamma on vakava, saatikka vanhempien oma moraali ja etiikka. Kaikki kärsivät näin vakavasti vammaisen ihmisen vuoksi, eniten vanhemmat. Laitoshoito maksaa ja lapsi itse elää vailinnaista elämää. Täysin järjetöntä! Itse sanoin vaimolleni jo ennen lasten hankintaa, että jos vammaisia lapsia syntyy, niin on tehtävä abortti, huostaanotto tai minä lähden kävelemään. On suurta typeryyttä uhrata oma elämänsä vammaisen lapsen vuoksi, kun sen voi välttää. Siinä ei ole absoluuttisesti mitään jaloa. Minäkin olen sanonut vaimolleni, että jos itse vahingoittuisin tai sairastuisin niin, että olisin muiden hoidettavana, niin eutanasian haluaisin tietenkin. Kaikki elämä ei ole todellakaan elämisen arvoista!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta nyt muuhun tässä kirjoituksessa kantaa kysyn vain, että kai ap. on jo tehnyt hoitotahdon ja testamentin. Jos ei halua itselleen tiettyjä hoitotoimenpiteitä kannattaa se tosiaan tehdä nyt kun siihen itse pystyy, eikä sitten jää näissä asioissa muiden armoille.

Vierailija
2/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin päättää asiosta tässä maassa, niin kaikki olisi paljon paremmin. Mutta kun ei niin ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, ehdottomasti!

Vierailija
4/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miten lapsi itse näkee elämänsä, mutta joo... en itsekään pystyisi tälläiseen.

Vierailija
5/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei aukea.

Vierailija
6/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että kaikki lapset eivät synny vammaisina, lapset voivat vammautua esim. synnytyksen aikana tai sen jälkeen, myös taapero/leikki-ikäisinä.

Vierailija
7/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yks saksalainen koetti estellä, oletko itse valmis samaan! Pois vaan, jos tulet raskaaksi. Niinkö!

Vierailija
8/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs sitten jos lapsi vammautuu vaikka on syntynyt terveenä? Ja kuten tuolla jo joku sanoikin niin tee itsellesi hoitotahto, eli jos sairastut tai vammaudut vakavasti niin sut pitää jättää hoitamatta.

Onneksi et saa päättää muiden ihmisten asioista. Raivoa vaan itseksesi siellä.

Vierailija
9/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä vamma joka on näkynyt jo raskausaikana? Miksi abortoisi toivotun lapsen, jos ei ole tiedossa vammaisuus?

Vierailija
10/10 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei näytä ymmärtävän, että vain pieni osa vammoista on selvillä jo odotusaikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä