Ihmetyttää joidenkin pukeutuminen näin kylmällä
Ulkona -12. Eräs lastenvaunuja kuljettanut nuori nainen. Ohuet tennarit jalassa, nilkkasukat, paljaat nilkat ja jotkut jumppatrikoot jalassa. Ei pipoa, hupuntakki päässä. Nuori nainen, ei päähinettä, lyhyt paksumpi takki, tennarit, farkut. Nuori mies, pierukolitsit, lyhyt takki joka ei mene kiinni, ei hanskoja, ei pipoa. Nämä kaikki kävelivät ulkona, eivät kulkeneet autolla/bussilla.
Kommentit (250)
Mä tuun kans hulluksi ku naiset pukee kunnolla päälleen. Siis niitten pyllyt on syötäviä kireissä toppahousuissa
En tiedä saa varmaan itekki orgasmin niillä kävellessä ku on heti seksia vailla ja on muuten märkä nainen
Ei ole mitään juntimman näköistä kuin suomalainen palelemassa ja tärisemässä. Varmaan muutenkin yksinkertainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo lähtee käyttää koiraa lenkillä. Kun meni pakkasen puolelle niin johan alkoi varustusta löytymään. Tänään 15 pakkasta ja se puki merinovillaisen kerraston sitten itsekutomansa harmaat villahousut islantilaisneuleen sen päälle luonnonvalkoiset paksut poolovillapuserot ja villahaalarin jossa napitus sitten untuvatoppahousut ja pitkän villatakin ja naistenmallin pilkkihaalarit oli muuten aika tiukka haalari rouvalla päällä ku pyllisteli kenkien laitossa mut mä tykkäsin katsella sen muhkeaa muotoa
Olet kyllä harvinainen mies, kun pystyt jälkeenpäin luettelemaan näin pikkutarkasti, mitä rouvalla oli päällä. 😂
Koska se vaan on niin ihanan näköistä kun se kaivaa villavermeensä lattialle ja alkaa pukemaan kerroksia se on jotenki seksikästä,pitää monesti mennä jo pukiessa halailemaan ja pussaan rouvaa mä niin rakastan sitä! Aah ihana Nainen
Tuossa pakkasessa pärjään itse hyvin syksytakilla, jos vähänkään liikkuu ulkona. Välihousut kyllä laitan ja villasukat sekä kunnon hatun. Jos on tarkoitus Liikkua eikä seisoskella paikoillaan, niin lyhyen matkaa pärjää ihan hyvin noin. Käyhän ihmiset avannossakin.
-22 pakkasta tänään rakas rouvani laitto päälle ulos 2 kerrosta merinovillaa housut ja puserot sit mohairkerraston sen päälle sitten kahdet lämpimät villahousut 2 valkoista poolovillapuseroo paksun pooluvillahaalarin paksun islantilaisneuleen kevytvanu toppahousut sit se sai ahdettua pitkän villatakin napit oli niin tiukilla et näytti et räjähtää..siihen se tempasi untuvatoppikset kevytvanuhousujen päälle ja ahtautui vielä pilkkihaalariin arvatkaapas oliko kireän näköinen nainen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisajan kovilla äijillä oli kahdet villahousut kesälläkin.
Kyllä. Ja kelpasi karvainen pimpsa jolal oli muutaman kerran kustu ennen aktia.
Ja kelpaa edelleen!
M55
Vierailija kirjoitti:
Eilen sattui silmään telkkarimainos, jossa nainen kulki pitkä takki auki leuhottaen, mutta kuohkea iso huivi kaulassa. Siinä sitä on mallia nuorisolle. Kaulassa voi olla saunapyyhkeen tai sängynpeitteen kokoinen huivi, mutta muuten mennään puolialastomina. No, kunhan tulevat näille kypsille kymmenille, niin kyllä tietävät, kun selkää särkee, nilkkoja pakottaa ja papparaisilla vielä kikkulat ovat kutistuneet pakkasessa.
Isona ja kovana ja pallit runsaspermaisina tässä vielä ollaan ja katellaan nuoria legginspymppyjä.
M70
Mun vaimo lähtee käyttää koiraa lenkillä. Kun meni pakkasen puolelle niin johan alkoi varustusta löytymään. Tänään 15 pakkasta ja se puki merinovillaisen kerraston sitten itsekutomansa harmaat villahousut islantilaisneuleen sen päälle luonnonvalkoiset paksut poolovillapuserot ja villahaalarin jossa napitus sitten untuvatoppahousut ja pitkän villatakin ja naistenmallin pilkkihaalarit oli muuten aika tiukka haalari rouvalla päällä ku pyllisteli kenkien laitossa mut mä tykkäsin katsella sen muhkeaa muotoa