Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää joidenkin pukeutuminen näin kylmällä

Vierailija
27.11.2023 |

Ulkona -12. Eräs lastenvaunuja kuljettanut nuori nainen. Ohuet tennarit jalassa, nilkkasukat, paljaat nilkat ja jotkut jumppatrikoot jalassa. Ei pipoa, hupuntakki päässä. Nuori nainen, ei päähinettä, lyhyt paksumpi takki, tennarit, farkut. Nuori mies, pierukolitsit, lyhyt takki joka ei mene kiinni, ei hanskoja, ei pipoa. Nämä kaikki kävelivät ulkona, eivät kulkeneet autolla/bussilla.

Kommentit (250)

Vierailija
221/250 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli -13 ja päätin "olla aikuinen" ja oikein kerrospukeutua. Tuli kuuma. 

Kerrospukeutumisessa suosin esim. neuletakkia ja vetoketjullista hupparia päällystakin alla.

Kun tulee kuuma, auvon takkeja tarpeen mukaan. Kun olen jäähtynyt, suljen. Toimii samalla periaatteella kuin avattava tuuletusikkuna.

Vierailija
222/250 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kestän kylmää todella hyvin. Tuntuu olevan tosi iso ongelma monelle, kun en käytä pipoa. Omapahan on pääni.

Oma on pääsi juu, mutta tiedätkö että aivot voivat aikuisten oikeesti paleltua? Tiedän tapauksen jossa henkilö oli - 8 kovassa viimassa jonkun aikaa, yhtäkkiä alkoi huutamaan, piteli päätä ja huusi, siihen meni.  Avauksessa selvisi että aivot JÄÄTYI.   Että mietippä sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/250 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tarkenee.. tuommoisia ne on ollut aina. Olin itsekin.

Nykyään pukeudun kuin napajäätikölle jos vähänkin kylmä ulkona :D

- tantta

Vierailija
224/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen sattui silmään telkkarimainos, jossa nainen kulki pitkä takki auki leuhottaen, mutta kuohkea iso huivi kaulassa. Siinä sitä on mallia nuorisolle. Kaulassa voi olla saunapyyhkeen tai sängynpeitteen kokoinen huivi, mutta muuten mennään puolialastomina. No, kunhan tulevat näille kypsille kymmenille, niin kyllä tietävät, kun selkää särkee, nilkkoja pakottaa ja papparaisilla vielä kikkulat ovat kutistuneet pakkasessa.

Täältä keskustelusta puuttuu muuten naurureaktio 😂

Vierailija
225/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni ei ole koskaan pipoa, huppua käytän. Samoin ei käsineitä, pidän kädet taskussa. Pitkä toppatakki ja alla vain t-paita oli sitten pakkasta vaikka -30. 

Vierailija
226/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teini hyppii tuolla hupparissa,hanskat kädessä mutta paljaspäin. Ei kuulemma ole kylmä.  En sano mitään kun 30 vuotta sitten tärisin itse revityissä farkuissa joiden alla oli vain pikkuhousut ja pilottitakissa..

Vierailija
227/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se lastenvaunuja työntänyt liikkeellä pienen vauvan kanssa? Ensimmäiset 5 kk lapsen syntymän jälkeen mulla oli melkein koko ajan kuuma. Sitten yhtenä päivänä, keskellä heinäkuuta, huomasin, että varpaita paleltaa ja piti laittaa sukat jalkaan. 

Vierailija
228/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmetyttää että niin moni mieshenkilö on collegehousuissa. Pakkasella??

Vierailija
229/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työttömällä varaa ostaa mitään talvikenkiä, villasukkia saatikka kunnon talvitakkia...

Ai työttömillä ei oo varaa ostaa kunnon talvitakkia?? Sanoppas sinä minulle miten minulla oli varaa ostaa kallis Intersportista kunnon talvitakki ja housut siihen päälle! Ja olen itsekin työtön. Ai et tiiä vai. No minäpä kerron, minulla ei ole tapana ostella joka viikko olut laatikoita/siidereitä /lonkeroita eikä tupakkaa. Jätä ne pois niin saat varmasti kunnon takin itsellesi!! 

Vierailija
230/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työttömällä varaa ostaa mitään talvikenkiä, villasukkia saatikka kunnon talvitakkia...

Älä jauha sontaa.

Vierailija
231/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colleget on kätevät, kun sinne mahtuu alle laittaan tavallisia housuja jopa kahdet. Ja jos ovat oikein löysät, niin siihen jää vielä ylimääräistä tilaakin niin ettei näytä tyhmältä. 

Vierailija
232/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämähän on vain ja ainoastaan hyvä asia. Näin aloittaja voi kokea ylemmyydentunnetta ja jatkaa elämistä siinä harhassaan, että hän ei ehkä sittenkään ole maailman tyhmin ihminen. Ajattele ap, jos kaikki käyttäytyisivät fiksusti, olisitko enää hengissäkään?

Vierailija
233/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen muoti-ilmiö tämä paljasnilkkaisuus nyt on? Aivan turhaa pelleilyä

Vierailija
234/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä housut sitten pitäisi olla? Farkut ne vasta kylmät onkin. Pitkät merinovillakalsarit pehmeiden collegehousujen alle ja väliin jää lämmittävä ilmakerros.

Vierailija
235/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin yhen tyypin shortseissa.

Muutama päivä sitten yhel työkaverilla oli sandaalit kun tuli töihin eikä sukkia ollenkaan 😂😂

Vierailija
236/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma teini hyppii tuolla hupparissa,hanskat kädessä mutta paljaspäin. Ei kuulemma ole kylmä.  En sano mitään kun 30 vuotta sitten tärisin itse revityissä farkuissa joiden alla oli vain pikkuhousut ja pilottitakissa..

Pilotti on erittäin laadukas, paksu ja lämmin talvitakki. Maine vaan pilattu erään ääriryhmän takia.

Vierailija
237/250 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mikä ihmeen muoti-ilmiö tämä paljasnilkkaisuus nyt on? Aivan turhaa pelleilyä

Paljastan nyt miten kauan olen palstaillut mutta paljaista nilkoista ''muoti-ilmiönä'' on valitettu tällä palstalla ainakin kymmenen vuotta. Ainakin.

Vierailija
238/250 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tänään vähäpukeisia näkynyt.

Vierailija
239/250 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että se teinien paljaista nilkoista talvipakkasilla valittava ei ole herännyt. Nyt teineillä on tosin vielä lomaa koulusta jäljellä, joten ei ole tainnut teinejä paljoa näkyä. Nyt tosin muodissa ovat makuupussitakit, mutta kaipa sekin päällä voi nilkat sitten paljaaksi jättää.

Vierailija
240/250 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinulla ei, minulta löytyy nuo kaikki ja useampia.

Työtön N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi