Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitäkin ihmiset jotka soittavat mutta eivät aluksi puhu mitään?

Vierailija
12.06.2024 |

Sukulaiseni on tällainen. Hän soittaa minulle, minä normaalisti moikkaan ja hän moikkaa ja sitten totaalinen hiljaisuus! Se joka soittaa on velvollinen aloittamaan keskustelun! Äärrggh että menee hermo. Onko teillä tällaisia tilanteita? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tälläistä. Olen rokotettu grammarineulalla, joten hiljaisia hetkiä ei tule.

Vierailija
2/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vastaa puhelimeen sanomatta mitään. V*ttu miten ärsyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tuohan on vielä raivostuttavampaa! 

Ap

Vierailija
4/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sellainen! Mutta astetta pahempi. Hän soittaa,minä vastaan Moikka, pitkä hiljaisuus jonka jälkeen hän huutelee että "Haloo ootko siellä?"

Vierailija
5/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gansterit suosivat tätä menettelytapaa. Juup! Tarkoitin ganGstereita.

Vierailija
6/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan vaan soittaja puhuu suuna päänä eikä muista kysyä mitä mulle kuuluu. 

Vierailija
7/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toinen sanoo jotakin, mutta varmaan jotakin viivettä linjoilla kun soittajalle se ei kuulu. Minulla on nimittäin sama juttu äitini kanssa joka ainoa kerta kun hänelle soitan, että huomaan vaan hänen vastanneen ilman että olisi mitään sanonut, vaikka todellisuudessa siis onkin.

Vierailija
8/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on sellainen! Mutta astetta pahempi. Hän soittaa,minä vastaan Moikka, pitkä hiljaisuus jonka jälkeen hän huutelee että "Haloo ootko siellä?"

Juman*auta kun menis hermo! 😂

Ap

Vierailija
9/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin varmaan sama, että se sinun sanomisesi ei kuulu miehellesi. Eli miehesi ajattelee juurikin sinun olevan näitä jotka vastaa sanomatta mitään.

Vierailija
10/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se toinen sanoo jotakin, mutta varmaan jotakin viivettä linjoilla kun soittajalle se ei kuulu. Minulla on nimittäin sama juttu äitini kanssa joka ainoa kerta kun hänelle soitan, että huomaan vaan hänen vastanneen ilman että olisi mitään sanonut, vaikka todellisuudessa siis onkin.

Ei, nyt ei puhuta "rikkinäisistä" puhelimista. Sukulaiseni esimerkiksi kuulee tasan tarkkaan mutta silti hän viddu tekee sitä. Olen jopa testannut olla itse hiljaa. 6-7 sekunnin jälkeen olen luovuttanut 😅

Ap

Vierailija
11/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin varmaan sama, että se sinun sanomisesi ei kuulu miehellesi. Eli miehesi ajattelee juurikin sinun olevan näitä jotka vastaa sanomatta mitään.

Se selittäisikin paljon..

Vierailija
12/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti sanovat jotain, mutta et ole kuullut.  

Itse vastaan puheluun aina etunimellä, mutta se on jäänyt joltain kuulematta kun alkavat sitten huudella, että haloohaloo.

Vierailija
13/13 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni tekosyy on myös "aa sori en kuullu että vastasit kun en ollut vielä laittanut kuulokkeita" tai "sori just laitan tekstaria". Miksi hän sitten soittaa minulle jos ei ole valmis! Juma*auta että tuo on niin jumalattoman raivostittavaa 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi