Naiset tulkitsevat tavalliset arjen vuorovaikutus tilanteet ahdisteluksi?
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat miestä tekemään aloitteen mutta sitten valittavat kun joku mies joka ei ulkonäöllisesti miellytä tulee kehumaan sitä.
Aloitteen voi tehdä fiksusti tai tyhmästi. Itse esimerkiksi en aloita keskustelua kommentoimalla toista.
Kun mies puhuu pehmeällä matalalla äänellä ja laittaa kätensä pepullesi, niin kyllä useimmat naiset vaan kostuu ja haarat illalla aukeaa.
Nyt on kyse aikuisista. Lasten kohtelu on aina aikuisen vastuulla. Vaikkakin terve itsetunto ja rohkeus sanoa äänekäskin ei, olisi eduksi myös lapselle. Aina sitä ei vain ole mahdollista saavuttaa.
Tosin, miten se laulu nyt menikään... "Mies meni itkevää lasta auttamaan
Äiti ei uskonu et se tahtois pelastaa
Ja heti syytettiin pedoksi"
Ei ihan helppoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies puhuu pehmeällä matalalla äänellä ja laittaa kätensä pepullesi, niin kyllä useimmat naiset vaan kostuu ja haarat illalla aukeaa.
Koskeeko se päähän, kun on noin tyhmä?
Tarjoa naiselle kallis drinkki tai viittaa X-mallin Teslaan ulkona, niin kyllä ahdistelu muuttuu ihanaksi flirtiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin ehdottaminen kadulla tuntemattomalle naiselle on seksuaalista ahdistelua jos tämä on vaikea ymmärtää. Myös nenänsä laittaminen naisen niskaan kassajonossa, haarojen välin kouriminen ja kaikenlainen puristelu jota teette on ahdistelua. Ja seuraavalla kerralla kun joku mies kadulla pyytää minua hymyilemään niin minä otan proteesin pois suusta ja todellakin hymyilen niin että sitä ei tee enää ikinä mieli vaatia.
Harvemmin kai noita tapahtuu oikeassa elämässä?
Minulle viikottain. Ei todellakaan ole harvinaista...
Niin, unissasi. Lähes joka yö haaveilet miehen lähestymisestä.
Ahdistelua voi kyllä hyvinkin olla ennen ein sanomista. Esimerkiksi istuin noin 13-vuotiaana penkillä bussia odottamassa. Viereeni, siis aivan kiinni viereeni tuli isäänikin vanhempi mies, joka alkoi jutella liian tuttavallisesti. Lähdin tilanteesta heti enkä enää sen jälkeen ollut istumassa penkeillä. Kyllä siinä ahdistelun puolelle meni jo se aivan liian lähelle istuminen. Ei todellakaan kysytty ensin mitään ja noin nuori on muutenkin laiton kohde. Samoin, jos pyytämättä ja yllättäen käydään vain käsiksi vaikka siihen takapuoleen, ei siinä ole edes annettu mahdollisuutta kieltätyä. Harva nainen tai varsinkaan tyttö myöskään uskaltaa sanoa suoraan aivan kaikissa tilanteissa ei, tiedossa on, että siitä ei aina hyvää seuraa ja siksi moni yrittää olla epäsuoremmin torjuva ja toivoo, että sillä häirikkö kyllästyisi ja lähtisi.
Yllättäen takapuoleen kiinni käyminen aiheuttaa useimmissa naisissa paniikkia ja hätääntymistä, jossa ei kykene toimimaan. Sillä aikaa mies ehtii jo kouria haarovälit ja tissitkin. Julkisella paikalla esim. baarissa tämä aiheuttaa naiselle häpäisyn, mikä on miehen tarkoituskin. Häpäisty nainen pyritään sitten viemään pantavaksi, kun muuthan on jo nähneet, että sitä voi kouria miten sattuu. Joka tapauksessa naisen ilta on jo pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haaveilee raiskauksistq ja katselee aikuisviihdettä missä otetaan usean miehen voimin väkisin
naiset on minihameissa ja ja tissit paljaana baareissa ja sitten itkevät ahdistelusta jos joku mies antaa huomiota
No onhan loppuosassa sinänsä vinha perä. On ihan tavallista laittautua mahdollisimman kauniiksi, mutta sitä ei saa kukaan osoittaa huomaavansa. "Itseään varten vain" on ihan bullshitiä, kuten hyvin tiedämme.
Ja kyllä, nostan ehdottomasti tässä käteni itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kähmiviä ja alapääjuttuja höpöttäviä miehiä melko typerinä. Ajattelen usein, että älykkyysosamäärässä on pahoja puutteita.
Yleensä ovatkin jotenkin hitaalla käyviä. Älykkäämmät ja sosiaalisesti lahjakkaammat eivät juuri tuollaisia harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuntuu ahdistelulta, se on ahdistelua.
No ei tasan varmasti ole. Tai siis tietenkin voi olla, mutta välttämättä ei. Työkaverini esim. kokee syyttelynä, jos hänelle erehtyy päivittelemään, että olipas siellä tänään kurja ajokeli. Ihan kuin se hänen vikansa olisi ja taas on päivä pilalla ja kaikki vaan kiusaa. Eli tuttu fraasi "jos se tuntuu kiusaamiselta, se on kiusaamista" ei todellakaan aina pidä paikkaansa. Ihan sama koskee ahdistelua.
Jos tiedät tämän puutteen työkaverissasi ja jatkuvasti tahallaan jätät huomioimatta taipumuksen käytöksessäsi häntä kohtaan, kyse on kiusaamisesta. Valinta. Kun tiedät, vältä. Jos jatkat, kiusaat/ahdistelet. Tietenkin tarkoituksella. Ihmiset ovat erilaisia ja siksi on hyvä kommunikoida omia kokemuksia ja tu
Ei ole mitään tekemistä narsismin kanssa. Omituista, kuin nykyään diagnooseja heitellään huoletta ihan miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen,että elin nuoruusvuoteni 80-luvulla,meno oli rennompaa,eikä ollut kaikenmaailman nillittäjiä.
Todellakin tämä. Saa huokaista helpotuksesta ja nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ne lääppijät suuttuu, koska eivät vain osaa. Tekevät naisen olon epämukavaksi ja sitten alkaa uhriutuminen ja ulina "kun kaikki on muka ahdistelua".
Mutta toisaalta, tehkää mitä lystää niin nainen näkee heti, mitä olette miehiänne. Tuskin ahdistelijasta hyvää kumppania saa, missään mielessä.
Mitä itse tykkäisitte, jos joku homomies tulisi kourimaan, ihan vitsillä toki?
Miehenä minua on kerran nuorempana iso tatuoitu ja lävistetty homomies tullut baarissa halailemaan. Ei kuitenkaan kopeloinut. Ihan hyvässä hengessä juteltiin. En lähtenyt hänen mukaan. En kokenut tulleeni ahdistelluksi.
Kerran? Naisia ahdistellaan vähän useammin :D
Tuo sun vertaus vähän ontuu, jos hyvässä hengessä juttelitte. Ei mullakaan ois mitään ongelmaa jos kaikki ahdistelijat juttelis hyvässä hengessä. Ja naisena mulla on pienemmät mahikset puolustautua fyysisesti.
Tää vastaus oikeasti oli aika hyvä, koska se kertoo miten eri tavalla miehet ja naiset tän asian ymmärtää. Oikeasti, ahdistelijat on hyypiöitä joille pitää miettiä, miten asian ilmaisee. Jos loukkaat häntä, hän ei todennäköisesti poistu asiallisesti. Mua on jääty väijymään baarin ulkopuolelle. No, kerran on näin käynyt, mutta on se ikävä tunne kun tietää, että miehet on aina fyysisesti vahvempia. Eikä ahdistelija ole koskaan mikään penaalin terävin kynä, ei hän todennäköisesti usko tiukkaakaan puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tuntuu ahdistelulta, se on ahdistelua.
Siksi en ota naisten ulinoita vakavasti koska tuntuu niin turhilta itkuilta. Checkmate!
Pysy (pliis)kaukana, ei tule ulinoita.
"Ei ole mitään tekemistä narsismin kanssa. Omituista, kuin nykyään diagnooseja heitellään huoletta ihan miten sattuu."
Omituista, miten tuo sana triggeröi joitakin niin, ettei mitään muuta enää huomatakaan. Tilalle voi mielessään laittaa vaikka epäreilut, vallankäyttäjät, väkivaltaiset, itsekkäät, kontrolloivat... Jos vaikka joku noista ei sattuisi silmiin niin kovasti, että koko pointti heilahtaa ohi.
Saa puhua ja katsoa, mutta en pidä siitä, jos vieraat koskettelevat, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Muutenkin liika läheisyys esimerkiksi ruuhkaisissa paikoissa ahdistaa.
Palstan naisten mielestä 90% miehistä on autisteja ja loput narsisteja. Itse ja kanssasisaret ovat aina kuitenkin täydellisiä. On se itsesuggerointi vaan ihmeellisen tehokasta. Vieläkö osaisivat kanavoida tän jatkuvan valittamisen johonkin hyödylliseen tekemiseen, mutta ilmeisesti tämä omassa pahassa oloissa piehtarointi on se paras mihin he kykenee.
no sama mielikuvaharjoitus miehille, 200kg karju tulee vähän koskettelemaan sinua koska hei, tähän on vain läppää, relaa vähän ja arjen vuorovaikutusta, miltäs silloin mahtaa tuntua? Itse en katsetta pidä ongelmana ellei joku tuijota mielipuolisena eikä sitäkään jos joku vahingossa minuun osuu ohikulkiessa, kyllä sen tarkoituksellisen kontaktin erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä koskettelet arjessa? Ei naisia saa kosketella.
Onko sulla todellakin niin heikko itsetunto, että sä et ota sitä imarteluna, jos mä kehun sun persettä ja sanon, että haluun kosketella sitä?
Ainiin, unohdin teidä naisten kaksinaismoralismin tässäkin asiassa, että yhtäkkiä se onkin ihan ok, kun sen tekee joku "ihana mies"
No en mä halua, että joku vieras tai puolituttukaan tuollaista mulle sanoisi. Nuo puheet kuuluu siihen vaiheeseen kun molempien kiinnostus toiseen on jo selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naisten mielestä 90% miehistä on autisteja ja loput narsisteja. Itse ja kanssasisaret ovat aina kuitenkin täydellisiä. On se itsesuggerointi vaan ihmeellisen tehokasta. Vieläkö osaisivat kanavoida tän jatkuvan valittamisen johonkin hyödylliseen tekemiseen, mutta ilmeisesti tämä omassa pahassa oloissa piehtarointi on se paras mihin he kykenee.
Tässä aiheessa narsisti taisi kylläkin olla se kaikesta uhriutuva nainen, joka haluaa kontrolloida muiden normaaliakin käytöstä.
Eli olet siis ahdistelija. Miksi se "ei" on joillekin niin hankala käsittää? Et sinä ole mikään Jumalan lahja naisille jota kaikkien naisten on velvollisuus haluta ja ihailla. Päin vastoin, vaikutat laarin pohjimmaiset, juuri sellaiselta josta kannattaa pysyä kaukana.