Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (993)

Vierailija
161/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ainakin vaan tietyn urheilumerkin stringejä pelkästään, tavalliset mustat, tosi ohuet, joustavaa kangasta, ei saumoja, ihan kuin ei alushousuja olisi jalassa ollenkaan. Pitsiset laitan toisinaan puhtaasti miehen iloksi, ne ei tosiaan ole niin mukavat jalassa. 

Mutta en kyllä ymmärrä miten joillain ne hinkkaa p ersettä, 

Minkä merkkisiä?

Olen kokeillut erimerkkisiä ja erikokoisia stringejä, mutta ei vain toimi. Ei varsinkaan urheillessa. Urheiluni kyllä onkin reippaampaa liikuntaa eli käsipalloa, sulkapalloa ja judoa eikä mitään kuntosalilaitteessa paikallaan hinkkaamista. Ehkä peffan mallillakin on vaikutusta? Stringien merkistä ja koosta riippumatt se naru vain epämukavasti kiilautuu persvakoon kun reippaammin liikun, joten peittävämpään alushousumalliin olen päätynyt. Näkyköön rajat jos on näkyäkseen, ei minua haittaa ja tärkeintä on miltä tuntuu. Eikä ne mitä rullaannu.

Vierailija
162/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit tuttavallisemmin "näyttelynarut" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monen naisen elämäntyönä on kasvattaa pepustaan mahdollisimman iso ja näytellä sitä mahdollisimman isolle yleisölle. Stringit ovat siihen yksi työkalu.

Vierailija
164/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mummohousut on lihaville virtahevoille mukavammat, ettei sentää savu nouse läskien selluliitti reisien yhteenhankauksesta johtuvasta kitkasta. 

Vierailija
165/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näette stringiperseen, ajatelkaa miten paskainen ja haiseva se hiertynyt naru on päivän päätteeksi 😂

Vierailija
166/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!

Sloggit pysyvät paikoillaan eikä näy rajoja farkkuja pitäessä. Stringejä voitte vaikka pitää päässä pipon sijasta :)

Vierailija
167/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillunreunojen, anuspihan ja anusaukon reunaryppyjen vilauttelu on tarkoitus.

Sitä samaa seksuaalista häirintää, josta miehiä on vuosikymmenet tuomittu. Koska tässäkin asiassa koittaa tasa-arvo? 

Itse yleisurheilufanina olen lakannut katsomasta lajia, juurikin naisten pukeutumisen takia. Se on todella häiritsevää kun mikä hetki tahansa ruudulle lävähtää pakara, jota en halua nähdä. Pidetään aikuisviihde poissa edes urheilusta. 

Enemmän saisivat kuvata naisten pakaroita urheilussa. Esim. juoksujen lähtökuoppakuvat takaapäin.

Vierailija
168/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ainakin vaan tietyn urheilumerkin stringejä pelkästään, tavalliset mustat, tosi ohuet, joustavaa kangasta, ei saumoja, ihan kuin ei alushousuja olisi jalassa ollenkaan. Pitsiset laitan toisinaan puhtaasti miehen iloksi, ne ei tosiaan ole niin mukavat jalassa. 

Minkä merkkisiä?

Olen kokeillut erimerkkisiä ja erikokoisia stringejä, mutta ei vain toimi. Ei varsinkaan urheillessa. Urheiluni kyllä onkin reippaampaa liikuntaa eli käsipalloa, sulkapalloa ja judoa eikä mitään kuntosalilaitteessa paikallaan hinkkaamista. Ehkä peffan mallillakin on vaikutusta? Stringien merkistä ja koosta riippumatt se naru vain epämukavasti kiilautuu persvakoon kun reippaammin liikun, joten peittävämpään alushousumalliin olen päätynyt. Näkyköön rajat jos on näkyäkseen, ei minua haittaa ja tärkeintä

Stringithän ovat aina tiukasti persvaossa ja siihen perustuukin niiden terveyshaitat, kun siirtävät bakteereja emättimeen ja iaheuttavat hiivatulehdusta helposti. Ovat tosi hiostavia keinokuituisina ja niitä saa edes harvoin pestyä 60 asteisessa vedessä. 

Vierailija
169/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näette stringiperseen, ajatelkaa miten paskainen ja haiseva se hiertynyt naru on päivän päätteeksi 😂

Saako pesemättömiä käytettyjä stringejä ostaa jostain?

Vierailija
170/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mummohousut on lihaville virtahevoille mukavammat, ettei sentää savu nouse läskien selluliitti reisien yhteenhankauksesta johtuvasta kitkasta. 

Mä olen hoikka enkä käyttäisi stringejä vaikka maksettaisiin. Hyi hitto.

Vierailija
171/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä?

Olen kokeillut erimerkkisiä ja erikokoisia stringejä, mutta ei vain toimi. Ei varsinkaan urheillessa. Urheiluni kyllä onkin reippaampaa liikuntaa eli käsipalloa, sulkapalloa ja judoa eikä mitään kuntosalilaitteessa paikallaan hinkkaamista. Ehkä peffan mallillakin on vaikutusta? Stringien merkistä ja koosta riippumatt se naru vain epämukavasti kiilautuu persvakoon kun reippaammin liikun, joten peittävämpään alushousumalliin olen päätynyt. Näkyköön rajat

Maistuu varmaan kumppanillekin E-colit hyvin...

Vierailija
172/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin keroa sen Sinulle. Stringejä sopii paljon enemmän kerralla pyykkikoneeseen kuin mummohousuja. Lisäksi ne pestään kevyemmällä ohjelmalla kuin mummohousut, joten säästö on huomattava.

Kevyellä ohjelmalla ei lähde puhtaaksi. Mietis hetki. Se naru on ensin nuohonnut pari päivää paskaista peräsilmää ja sitten laitat sen miedolle lämmölle pesukoneeseen... Ei tuu puhdasta. Jo martat sen tiesivät, ettei stringeistä ole alusvaatteiksi.

Eihän martatkaan sentään käytä stringejä useampaa päivää pesemättä?

Vierailija
173/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samat E-colit siirtyneet stringeistä housuihin...ja käsiin...ja suuhun... Voi hyvää päivää...

Vierailija
174/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävälläni on stringit tai siis käyttää sen mallisia alushousuja aina. Ei sillä paska haise niissä eikä muutenkaan ole silminnähden likaiset (näen ja haistan kyllä kun laitan pyykinpesukoneeseen).

Kannattaa pitää hygienista huolta...

Yök, tässä yksi naisten käytettyjä alkkareita tiiraileva ja haisteleva tyyppi, hyi että! 

Vierailija
175/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä?

Olen kokeillut erimerkkisiä ja erikokoisia stringejä, mutta ei vain toimi. Ei varsinkaan urheillessa. Urheiluni kyllä onkin reippaampaa liikuntaa eli käsipalloa, sulkapalloa ja judoa eikä mitään kuntosalilaitteessa paikallaan hinkkaamista. Ehkä peffan mallillakin on vaikutusta? Stringien merkistä ja koosta riippumatt se naru vain epämukavasti kiilautuu persvakoon kun reippaammin liikun, joten peittävämpään alushousumalliin olen päätynyt. Näkyköön rajat

No eivät ole. Opettele ostamaan oikean kokoisia alusvaatteita.

Vierailija
176/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c

Ai stringien tarkoitus on siis kiihottaa.

No, minulla ei ole tarvetta kiihottaa ketään töissä tai harrastuksissa tai asioilla käydessäni, eikä kiihottu itsekään. Joten valitsenpa ne mummohousut sitten.

Vierailija
177/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako pesemättömiä käytettyjä stringejä ostaa jostain?

Kysy joltain naiselta, mutta varo litsaria :D

Vierailija
178/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon rumempia alushousuja tiedä kuin mummot tai Tai-malliset. Sopivat ainoastaan jos kroppa on kuosissa. Brazilian string malliset (korkea, napaan ulottuva vyötärö ja string-malli takaa) näyttää yleensä perseessä kuin perseessä hyvältä. Koskee myös bikinialaosia. Semmoiset kolmion malliset roikkuu kastuessaan irvokkaasti perseestä. String-malliset on myös kauniit urheilutrikoiden kanssa. Ei jätä kammottavia rajoja. Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä. 

Vierailija
179/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paljon rumempia alushousuja tiedä kuin mummot tai Tai-malliset. Sopivat ainoastaan jos kroppa on kuosissa. Brazilian string malliset (korkea, napaan ulottuva vyötärö ja string-malli takaa) näyttää yleensä perseessä kuin perseessä hyvältä. Koskee myös bikinialaosia. Semmoiset kolmion malliset roikkuu kastuessaan irvokkaasti perseestä. String-malliset on myös kauniit urheilutrikoiden kanssa. Ei jätä kammottavia rajoja. Yleensä normipikkarit latistaa perseen rumaksi laatikoksi, stringit ei tätä tee. Siinä muutama syy miksi käytän ainostaan stringejä. 

Jos itsetuntosi tarvitsee stringejä, niin totta kai käytät niitä.

Vierailija
180/993 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅

Miksi miehillä on aina paksu kokovartaloasu. Naiset eivät näe mitään miesten housunreunoja.

Niinpä! Lököttävät uimashortsit varsinkin on viheliäinen keksintö. Ja kun niitä suosii juuri ne nuoret ja salskeat urokset, joita mielellään kesällä rannalla katselisi. Puolet ilosta pois.