voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Miesten takia hehkeiden naisten pitää käyttää stringejä. Koska me tykätään niistä! 😍🥰😘
Ylipainoiset pitäköön mummoja!
Vierailija kirjoitti:
kannattaa olla ilman alushousuja. ei tule rajoja. muijat silloin heti valmiina painamaan kenen äijän kanssa tahansa.
tähän se stringitkin viittaavat. olette muijat tyhmiä jos luulette että miehet pitävät seksikkäänä teidän stringejänne.
Höh. Taidat olla Håkan the koppalakkimies kun et ymmärrä seisottavien naisten hepeneiden päälle
Tarkoitus on kiihottaa miestä. Useille härmämuijille nuo stringit eivät kuitenkaan käy, koska takapuoli niin ruma. Niille joille käy, siitä vaan nostattamaan miehiä koviksi. Se on naisen tärkein tehtävä.
Sanna string-mallisissa bikineissä, auuuuh
Vierailija kirjoitti:
Sanna string-mallisissa bikineissä, auuuuh
Sanna the narsist?
Ei kyllä kiihota ketään.
Naruun tarttuu myös pyllyn tuoksu ja silloin pikkuhousujen nuuhkimisessa on jotain järkeäkin
No niin eiköhän tästä aiheesta jauhaminen jo riitä.
Minua ne ei kyllä kiihota. Älkää yleistäkö.
Kun on isot pakarat, niin tavalliset pikkarit ei istu pakaroiden päälle sitten millään tavalla. Saumat joko painavat ikävän tuntuisesti keskellä pakaraa tai saumattomissa pikkareissa kangas pyrkii nousemaan ylöspäin: pakaran kohdalla leveys ei ole riittävä siinä koossa, joka on sopiva vyötäröltä.
Nyt pikkulapsiaikana alkkariongelma on kyllä ratkennut. On päässyt liikumaan sen verran vähemmän, että pakarat ovat lässähtäneet ja tavan alkkarit tuntuvat jo varsin mukavilta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikuisaihe. Tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Aaahhhh!
Multa tuli jo!
Onko se multa jäässä näin talvella tilatessa?
Nyt poikaystävälle joululahjaksi pyykkikorista pesemättömät stringit tai useampikin käärepaperiin. Varmasti on mieluinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä 👙 😍
Mene sinä leipomaan joulutorttuja
En olisi uskonut että tällä palstalla on niin tyhmää väkeä että eivät tiedä miksi alushousuja käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Minua ne ei kyllä kiihota. Älkää yleistäkö.
Ei ne kaikkia naisia kiihotakaan, mutta miehiä kyllä.
Treenattu mies strippari stringeissä, iiiik
Itse olen hyvin rintava nainen, jolla on oikein iso ja riippuva povi, niin en kyllä käyttäisi kun eihän ne peittäisi juuri mitään. Puhtaan valkoiset mummomalliset hyvin peittävät ovat itsellä käytössä.
Ennen piti raottaa pikkareita jotta näkee perseen, nyt raottaa persettä jotta näkee pikkarit. Kumpi on seksikkäämpää?
Alapää??? Varpaat siis....
Eikö vaan puhuttais asioista niitten oikeilla nimillä?