voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Stringien tarkoitus on saada nainen näyttämään kiihottavammalta, jotta siihen viitsisi sitten yhtyäkin.
Toiset onnistuu siinä mikä tahansa säkki päällään, toiset tarvitsevat siihen stringit eikä nekään aina auta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?
Sinäpä sen keksit. Stringeihin vaihtonarut. Voi ottaa töihinkin mukaan. Tulisiko kiinnitys vyötärönauhaan ja edessä vähän alemmas.
Hauska stringimuisto kaukaa menneisyydestä. Ostin Aleksi 13:sta pienen pienet mustat stringit. Maksaessani niitä kassalla seisoi vieressäni mies, joka tuijotti pikkuruisia housuja hämmästyneen näköisenä. Haarakappalekin oli euron kolikon kokoinen.
Naisten rummutus bide-suihkun autuaaksi tekevästä hienoudesta selittyy pitkälti strig-muodista😅
Se mikä kannattaa tehdä, on pyyhkiä pylly kunnolla, niin siellä välissä ei "pyöri" mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rummutus bide-suihkun autuaaksi tekevästä hienoudesta selittyy pitkälti strig-muodista😅
Siinä on sekin hyvä puoli, ettei tarvitse laskea housuja alas, vaan sen kun siirtää narua syrjään.
En jaksanut lukea ketjua, mutta täälläkin varmaan satoja kertoja mainittu: ne vaan näyttävät niin paljon paremmalta naisen päällä.
Tekevät lähes kaikista naisista seksikkäitä, kunhan on edes vähän peppua, minkä muotoa niillä korostaa.
Mummokalsarit on varmaan ehkä paremmat päällä, mutta stringejä käytetään niiden antaman positiivisen huomion vuoksi.
Ne on mahtavat, kokeile itse: kun on naru kireällä perssilmää vasten niin paukku ei papata samalla tavoin. Voit laskea silent killerin vaikka kesken cocktailtilaisuuden ja hymyillä viattomasti. Tai kesken hallituksen selonteon, aina kun orpo avaa suunsa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea ketjua, mutta täälläkin varmaan satoja kertoja mainittu: ne vaan näyttävät niin paljon paremmalta naisen päällä.
Tekevät lähes kaikista naisista seksikkäitä, kunhan on edes vähän peppua, minkä muotoa niillä korostaa.
Mummokalsarit on varmaan ehkä paremmat päällä, mutta stringejä käytetään niiden antaman positiivisen huomion vuoksi.
No jos se on ainut keino herättää mies, niin kannattaa miettiä tilanteesta riippuen, tiukkaa kuntokuuria tai miehen vaihtoa vähän viriilimpään.
Oon käyttänyt lähes pelkkiä stringejä reilut 20 vuotta ihan siksi, että en oo löytänyt muun mallisia alkkareita, jotka ei olisi koko ajan persvaossa. Tai siis onhan ne stringitkin, mutta niiden on tarkoituskin olla, ja kangasta on siksi vähän että se ei haittaa. Niitä on hyvin erilaisia, pitää löytää itselle sopiva malli ja materiaali. Ite tykkään sellaisista mikrokuituisista hyvin ohuista, ei mitään pitsiä joka hiertäisi.
Naisten alkkareista ei mitkään muut sovi, koska oon ihan perseetön. Miesten bokserit vois olla toinen vaihtoehto, käytin joskus poikaystävän boksereita ja ne istui mulle itse asiassa ihan kivasti. Olen siis hyvin hoikka ja mulla on ihan olemattoman kokoinen perse. Naisten bokseritkin menee persvakoon, koska kangasta on takapuolen kohdalla mulle liikaa eikä ne istu.
Steingien ja mummomallin välillä on vaikka mitä valinnanvaraa. Ostan omat alushousuni Lindexiltä, missä en ole edes nähnyt niitä korviin asti vedettäviä mummokalsareita. Ostan sieltä perusmallisia kauniita alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Kyllä näkyvät. Ja tiedoksi sinullekin, että skaala mummohousujen ja steingien välillä on laaja. Eiköhän suurin osa käytä perusmallia, eli alushousut joka peittää pakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan näkyviä alushousujen rajoja, joten siksi stringit. Ei ne hierrä, paskaannu tai aiheuta mitään muutakaan ongelmia kun pitää hygieniastaan huoltaa ja käyttää oikean kokoisia. Ja onhan ne nyt vaan muutenkin kivemman näköiset kuin jotkut lököttävät mummokalsarit.
Kuvitteleeko jotkut oikeasti että ainoat vaihtoehdot on stringit tai lököttävät mummokalsarit? 😅
Tässä ketjussa näköjään stringihullut luulevat, että on vain stringejä ja mummokalsareita.
En tiedä, miten sokeina kulkevat alusvaateosastolla, jos eivät ole koskaan nähneet tällaisia:
https://www.lindex.com/fi/p/7966109-8571-liila-normaalivyotaroiset-puuv…
Vierailija kirjoitti:
string -mallisten
Ei noin, vaan string-mallisten eli ei välilyöntiä ennen väliviivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on ainut keino herättää mies, niin kannattaa miettiä tilanteesta riippuen, tiukkaa kuntokuuria tai miehen vaihtoa vähän viriilimpään.
Missä sanottiin, että se on ainut keino?
Mitäs tiedät vaikka miehillä olisi stringit?
Jos ei vessassanne vielä ole erästä mullistavaa aparaattia, niin asentakaa sinne sellainen. Laite on suihku. Teillä on yksi sellainen kämpässänne aivan varmasti. Ainakin suurimmalla osalla on. Kaikilla ei varmastikaan ole. Mutta olette varmasti joskus sellaisen nähneet. Se asennetaan siihen lavuaarin yhteyteen, jossa kädet pestään. Siitä lähtee letku ja letkun päässä on suutin, josta nappia painamalla tulee paineella vettä. Sillä vesisuihkulla pestään peräpää WC:ssä asioinnin jälkeen.
Koska tykkään haistella sitä päivän vakosessa marinoitunutta narua.
Ne ovat illalla lämmittelyhousut.
Stringien tarkoitus on saada nainen näyttämään kiihottavammalta, jotta siihen viitsisi sitten yhtyäkin.