voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Pakko vielä kommentoida, vaikka täällä sen jo joku muukin sanoi. Ei ole olemassa vain stringejä ja mummopikkareita, välissä on monenlaista vaihtoehtoa. Itse en todellakaan tykkää käyttää sitä persvakonauhaa, mutta minä ja mummot emme silti kulje samanlaisissa alkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
Polyesteri aiheuttaa hiivaa, ja siitä monet stringitkin on tehty
Nimenomaan. Minä nuorena ostin hienoja kimaltavia ym., ja poikakaveri tykkäsi. No ikinä ei ole ollut niin pahaa tulehduskierrettä kuin silloin. Loppui siihen, kun lakkasin pitämästä niitä keinotekoisista kankaista valmistettuja stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Eikö läpi näkyminen enemmän riipu alushousujen paksuudesta ja niistä reunoista, kuin siitä, onko kyseessä stringit vai ei?
Näinpä, kyllä ne stringienkin rajat näkyy, jos nyt ei ihan narut ole. Etenkin salilla näkee näitä kyykkijöitä joiden kannattaisi enemmän panostaa laadukkaisiin trikoisiin joista ei niin helposti paista läpi jos se kerran on tärkeää.
Stringien tehtävä on kiduttaa naista, kuka hitto haluaa narun kankkujen väliin hiertämään? Jos se oli mukavaa niin miehilläkin olis stringit.
Työpaikoilla olisi hyvä, että naiset kun vaihtavat siellä puhtaat stringit, niin vievät käytetyt likaiset miesten vessaan roikkumaan. Kyllä niille varmasti käyttöä löytyy.
Mä en ole ikinä tykännyt stringeistä. Mummopikkarit best <3
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tiedät vaikka miehillä olisi stringit?
Jos stringit olisivat mukavat pitää, seksikkäät ja näkymättömät housujen alla, niin miehetkin käyttäisivät niitä.
Se on niin sexyä, kun ohuiden valkoisten kesähousujen kankaan läpi paistaa pakarat.
Niin vajaaälyisten toimintaa pitää stringejä. Naru persvaossa, hyi hel..... miten epähygieeniset.
Kyllähän Amandakin tietää miksi:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1f468a8b-ee5f-4a1d-9a2b-4ab2bf…
Olen oikea mies enkä käytä stringejä tai mummohousuja!
Nämä on näitä epäkäytännöllisyyksiä, joihin oman arvonsa miesten kautta mittaavat naiset suostuvat. Menee samaan kategoriaan ripsipidennysten ja korkokenkien ym. muiden älyttömyyksiin kanssa. Miksi haittaa, jos takapuolessa näkyvät pikkuhousun rajat? Ajatelkaapa, millainen nainen ajattelee tällaisia asioita? Ainakin siinä on paljon mielessä se, että takapuolta katsottaisiin jotenkin erityisen tarkkaan ja sillä on jotenkin väliä, miltä se sitten näyttää ja siinä ei saisi ainakaan mitkään vaatteiden rajat olla häiritsemässä näkyä. Typeryyttä. Eikö se ole jo ahdisteluakin noin tarkka tiiraaminen, että ne rajat sieltä erottaa. Joku sitten keskittyyy vain siihen, että näky olisi mahdollisimman miellyttävä, jos tällainen tarkkasilmäinen katsoja sattuu kohdalle.
Kyllä miehenkin kuuluu käyttää stringejä, naiset tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin hammaslanka jolla rassataan kankkujen välistä kokkareet pois
Ja niitä kokkareita riittää, yök!
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä epäkäytännöllisyyksiä, joihin oman arvonsa miesten kautta mittaavat naiset suostuvat. Menee samaan kategoriaan ripsipidennysten ja korkokenkien ym. muiden älyttömyyksiin kanssa. Miksi haittaa, jos takapuolessa näkyvät pikkuhousun rajat? Ajatelkaapa, millainen nainen ajattelee tällaisia asioita? Ainakin siinä on paljon mielessä se, että takapuolta katsottaisiin jotenkin erityisen tarkkaan ja sillä on jotenkin väliä, miltä se sitten näyttää ja siinä ei saisi ainakaan mitkään vaatteiden rajat olla häiritsemässä näkyä. Typeryyttä. Eikö se ole jo ahdisteluakin noin tarkka tiiraaminen, että ne rajat sieltä erottaa. Joku sitten keskittyyy vain siihen, että näky olisi mahdollisimman miellyttävä, jos tällainen tarkkasilmäinen katsoja sattuu kohdalle.
Onpa olettama, että kaikki käyttävät stringejä miesten miellyttämiseksi. Olen nuoresta saakka käyttänyt stringejä esim. juuri trikoiden kanssa ja käytän edelleen. Muutkin kalsarit menevät helposti persvakoon ja ovat siten huomattavasti epämukavammat kuin stringit, joissa sitä kangasta on huomattavasti vähemmän vaossa. En koe ko. mallia mitenkään epämukavaksi ja minkäänmoista tulehduskierrettä ei ole koskaan ollut.
N 52 v
No voi hyvänen aika.
Onhan niitä pikkari malleja muitakin, kuin vain kahdet.
Te puhutte kuin olisi vain stringejä ja mummo housuja.
minä en käytä alkkareita ollenkaan ja hyvältä näyttää eikä ole mitään persvako housuja.
Mites Jockstrapit?