voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Mitä kamalaa niissä rajoissa on? Häiritseekö näitä ihmisiä myös vaikka lyhythihaisen aluspaidan hihansuun erottuminen pitkähihaisen päällispaidan alta? Jos ei niin miksi ei?
Alusvaatteiden näkyminen päällysvaatteiden alta ei ole koskaan tyylikästä - on sitten kyse naisesta tai miehestä.
Mut ilmeisesti se on, kun perse paistaa ohueista legginseistä läpi ?? Anteeksi, musta se on kauhean näköistä. En olisi koskaan nuorempanakaan pukeutunut niin. Mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.
Pakarat ovat ulokkeita, niitä ei hiosta, koska fysiikan lakien mukaan hiki laskee alaspäin, lähinnä kuoppaan, ei mäen päälle.
Ihanko olet kouluja käynyt etkä tiedä, ettei tuota selitystä usko kuin tyhmät ihmiset. 😁
Ihmisten loputon kyky selittää asioitavja luulla, että kaikki muutkin on yhtä tyhmiä... Se on aina yhtä uskomatonta.
Näin juuri.
Pakarat eivät hikoile niiden päältä, kuten eivät rinnatkaan, tai miehillä kivekset. Kyllä se hiki hakeutuu sinne poimuihin, eli pakaroiden, rintojen tai kivesten alle.
Kyllä saa aika kuuma hellepäivä olla, että tarvitaan stringejä pelkästään viilentymiseen. Toki sellaisia helteitä joskus on, mutta se ei selitä stringien hikoilun estoa muina vuodenaikoina.
Mulla ainakin ottaa eteen kun nään ,että muijalla on stringit!!
S.M:n päällä mikään ei näytä hyvältä.
Siksi että leveempikin hanuri näyttää kapeammalta.
Itse käytän tringejä ovat kätevät kun voi paskantaa laskematta alas naru vaan halkoo paskan
Jopas on kiinnostavat nuo pikkupöksyt viikosta toiseen? Eikö parempia aiheita löydy?
Tuota "seksikästä" käytetään nykyään mitä oudoimmissa yhtryksissä. Jossain asunnonvaihto- tai remonttiohjelmissa on seksittäitä keittiöitä ja kylpyhuoneita! Mulle tulee seksikkäästä mieleen "kiihottava", joten monikaan seksikkääksi mainittu asia ei kiihota. Kiihottava keittiö😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Mitä kamalaa niissä rajoissa on? Häiritseekö näitä ihmisiä myös vaikka lyhythihaisen aluspaidan hihansuun erottuminen pitkähihaisen päällispaidan alta? Jos ei niin miksi ei?
Alusvaatteiden näkyminen päällysvaatteiden alta ei ole koskaan tyylikästä - on sitten kyse naisesta tai miehestä.
Mut ilmeisesti se on, kun perse paistaa ohueista legginseistä läpi ?? Anteeksi, musta se on kauhean näköistä. En olisi koskaan nuorempanakaan pukeutunut niin. Mautonta.
Mitä enemmän paljastelee sitä halvempi on. Mutta se on nykyaikaa, kun naisen arvo yritetään painaa nollaan ja ainut millä on merkitystä on paljaat pakarat ja kamelinvarvas.
Kerran pidin kaksi päivää samoja stringejä mutta jo toisen päivän puolivälissä naru alkoi kangistumaan koska paskavelliä valskaa aina vähän peräsuolesta pikkuhiljaa. Illalla oli jo täysin tönkkö
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä valtavaa tunnekuohua stringejä vastaan. Jos ei itsellä toimi, niin käytä muita housuja sitten, turhaa te täällä stringien käyttäjiä olette sättimässä.
Itse pidän stringeistä, koska sopivan kokoisina ne eivät tunnu ollenkaan jaloissa, toisin kuin mummomalliset, joista tulee ikävä vekki pakaraan. En ole koskaan saanut hiivatulehdusta tai mitään muutakaan emättimen seudun tulehdusta, joten minun stringeissäni ei kaiketi ole teidän kommentoijien kuvailemia paskakarkeloita, tai sitten ne karkelot eivät kertakaikkiaan ole aiheuttaneet minulle ongelmia.
En myöskään näe mitään väärää siinä, että haluaa etteivät alusvaatteet näy vaatteiden läpi? Erityisesti jos sen saa hoidettua vaivattomasti alusvaatevalinnoilla? Ei alusvaatteiden näkymisessä ole mitään vikaa, mutta on se yleisilmeeltään siistimmän näköistä pukeutumista jos onnistuu piilottamaan alusvaatteensa vaatteiden alle, ilman että näkyy muhkuro
Hygienia syistäkin stringit ällöttää, kun istutaan minihameissa alapää käytännössä paljaana julkisissa paikoissa. Sitten kun itse menee istumaan samalle tuolille vaaleissa pellavahousuisssa, miettii saiko penkistä minkä värisen tahran nyt housuihinsa.
Oletteko huomanneet, että osa ihmisistä katsoo kesällä kahviloissa miten pukeutuneen jälkeen menevät istumaan tuoliin? Jotkut käyvät pyytämässä, että tuoli pyyhitään ennen kuin istuvat siihen.
Kyllä ne vaan on niiiiiiin supersexyt, siitä ei pääse yhtään mihinkään..
Minusta se useinmiten näyttää siltä kuin olisi vaippa pepussa, joten ei kiitos!
Aika jännää että maailmasta löytyy vielä niin tyhmiä ihmisiä että eivät vuonna 2023 tiedä miksi alusvaatteita käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä valtavaa tunnekuohua stringejä vastaan. Jos ei itsellä toimi, niin käytä muita housuja sitten, turhaa te täällä stringien käyttäjiä olette sättimässä.
Itse pidän stringeistä, koska sopivan kokoisina ne eivät tunnu ollenkaan jaloissa, toisin kuin mummomalliset, joista tulee ikävä vekki pakaraan. En ole koskaan saanut hiivatulehdusta tai mitään muutakaan emättimen seudun tulehdusta, joten minun stringeissäni ei kaiketi ole teidän kommentoijien kuvailemia paskakarkeloita, tai sitten ne karkelot eivät kertakaikkiaan ole aiheuttaneet minulle ongelmia.
En myöskään näe mitään väärää siinä, että haluaa etteivät alusvaatteet näy vaatteiden läpi? Erityisesti jos sen saa hoidettua vaivattomasti alusvaatevalinnoilla? Ei alusvaatteiden näkymisessä ole mitään vikaa, mutta on se yleisilmeeltään siistimmän näköistä pukeutumista jos onnistuu piilottamaan alusva
Missä näkee niin minimini hameita että tuolille istuessa se hame nousee pois perseen päältä? Haluan nähdä
Voi jumalauta kun tämä viestien lainaus on nykyään täyttä paskaa
Eihän ne ole edes alusvaatteita. Tää ketju on tylsä. Olen ajatellut,et jotkutnaiset käyttää niitä kunpitää olla seksikäs olo vaatteidenkin alla. Minä en tykkää niistä. Jos mul ois tyttökaveri niin toivoisin ettei käyttäis.
Miten tää muka voi olla tykätyin ketju?
Moniko näistä stringin käyttäjistä uskaltaa riisuutua alasti ja alkaa vähän rakas. T..e... .l...maan vaikka torilla keskellä päivää.
Ilman alkoholia huumeita tms. Ei yksikään. Se on sata.
Paljastelevat itseään kuin h... o. ..t. mutta tositoimiun heistä ei ole.