voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (996)
Hitto te ootte kujalla, oikeen kokoset housut kun ottaa - stringit tai ei - niin ei ne mitään tunnu tai ole epämukavat. Ja vastaan myös että alkkarien rajat esim salitrikoissa ei näytä hyvältä niin käytän mieluummin stringejä. Sama homma ohuiden /ihonmyötäisen hameiden/mekkojen kanssa.
Näillä voi kesäisin vilautella pillua paremmin. Vähän vaan haaraa sivuun hameen alla...
Vierailija kirjoitti:
Hitto te ootte kujalla, oikeen kokoset housut kun ottaa - stringit tai ei - niin ei ne mitään tunnu tai ole epämukavat. Ja vastaan myös että alkkarien rajat esim salitrikoissa ei näytä hyvältä niin käytän mieluummin stringejä. Sama homma ohuiden /ihonmyötäisen hameiden/mekkojen kanssa.
Miksi sun pitäisi niissä salitrikoissa näyttää hyvältä?
Eikös siellä ole tarkoitus treenata kehoaan ja siis huolehtia terveydestään, niinhän kaikki väittää. Kukaan ei kuulemma mene sinne näyttelemään itseään.
Mutta silti pitää huolehtia jostain pikkuhousujen rajoista.
Stringien tarkoitus on yksinkertainen: perseen näyttäminen. Parhaimmillaan paljaan sellaisen. Kaikki muu on tekoselityksiä. Ihan sama minulle, mutta olisitte vaan rehellisiä.
Seuraavassa hetkessähän ne alkkarit jää kokonaan pois. Palataan takaisin siihen muinaiseen tapaan, ettei naisilla ole housuja. Jo nythän ollaan menossa vanhaan afrikkalaiseen malliin, kaikenlaisia lävistyksiä ja ihon kuvioimisia, miehille jonkinlaiset kalukukkarot kunnes nekin jää pois. Naisille ei mitään. Alastomuus arkipäiväistyy, joten seksuaalinen viehätys katoaa. Sitä haetaan kaikenlaisista kummallisuuksista, kuten on nyt jo nähtävissä
No, meni vähän pitkälle aiheesta, mutta tähänhän tämä maailman meno tähtää.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän pelkästään hammaslankaa pikkuhousuina,lähtee kokkareet pois kannikoiden välistä ja jos käyttää mentholin makuista,myös pylly tuoksuu raikkaalta.
Mulla on siellä hius.
kaupassa alahyllylle kumartuessani takana olevat näkevät...narun takaa ruskean silmän
Tykätyin ketju. Stringit onmelko hölmöt housut jos niitä sellaisiksi voisanoa. Kunnon peittävät ovat mukavimmat.
Vierailija kirjoitti:
kaupassa alahyllylle kumartuessani takana olevat näkevät...narun takaa ruskean silmän
Piti vielä mainita, että olen mies:D
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tää keskustelu on? Kenellä stringit on persreiässä asti? Mitä on höpinät jostain keinokuitustringeistä? Stringejä nyt on saatavilla ihan puuvillaisena leveällä takaosalla ja vyötäröllä. Niitä 2000-luvun narustringejä nyt tuskin kukaan mitenkään mukavina pitää.
Mä olen asunut kuumassa maassa, missä jokainen vaatekappale oli liikaa. Silloin tuli käytettyä paljon puuvillapitsistringejä. Paljon käytän hipstereitä, mutta olen aika reitevä ja persevä (tiimalasi, ennen kuin läskiksihuutelu alkaa) ja jos joutuu esim. työpäivien aikana istua paljon niin hipsterit kiristää reisiä. Stringit tai korkeammat tai-malliset ei tätä tee. Tai mallisia on vaan vaikea löytää sellaisia, mitkä eivät rullaannu.
Mä pesen mallista riippumatta kaikki alushousut 60ssa, mallista riippumatta ne ovat myös yleensä puuvillaisia. Pesen myös kakkosen jälkeen pebani tai jos ei bideetä ole (ulkomailla esim.) käytän kosteaa paperia ja yl
Vaihdat pikkuhousut aamuin illoin? Siis kuka käyttää housuja yöllä? Minä olen jo monta vuotta nukkunut yöni peppu paljaana, gynekologin suosituksesta. Ilmakylvyt tekvät hyvää alapäälle öiseen aikaan, housut hautovat. Aamulla sitten aina puhtaat pikkarit, eikä stringejä vaan peppua hellivät alushousut.
Niistä voi pyytää kovaa hintaa vähin materiaali ja tuotantokustannuksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tää keskustelu on? Kenellä stringit on persreiässä asti? Mitä on höpinät jostain keinokuitustringeistä? Stringejä nyt on saatavilla ihan puuvillaisena leveällä takaosalla ja vyötäröllä. Niitä 2000-luvun narustringejä nyt tuskin kukaan mitenkään mukavina pitää.
Mä olen asunut kuumassa maassa, missä jokainen vaatekappale oli liikaa. Silloin tuli käytettyä paljon puuvillapitsistringejä. Paljon käytän hipstereitä, mutta olen aika reitevä ja persevä (tiimalasi, ennen kuin läskiksihuutelu alkaa) ja jos joutuu esim. työpäivien aikana istua paljon niin hipsterit kiristää reisiä. Stringit tai korkeammat tai-malliset ei tätä tee. Tai mallisia on vaan vaikea löytää sellaisia, mitkä eivät rullaannu.
Mä pesen mallista riippumatta kaikki alushousut 60ssa, mallista riippumatta ne ovat myös yleensä puuvillaisia. Pesen myös kakkosen jälkeen pebani tai jos ei bideetä o
Etkö pelkää että yölliset märät pierut valuvat lakanoille?
Alunperin stringit luotiin keräämään naisten persereiästä paskaa, mitä vessapaperi tai suihkutus eivät poistaneet. Siihen tarkoitukseen ne luotiin ja todettiin tehokkaaksi. Kaikki jalassa olleet stringit todettiin narun kohdalta paskaisiksi.
Juuri niin, kusimummokalsarien kanssa kilpailevat langat, jotka eivät hiivaviivoja ja kusikorppuja keräile!
Ne on hyvät jalassa. Ei rullaudu pikkarit pyllyyn eikä paista pikkarin sauma housujen läpi.
Niiden tarkoitus on peittää pillu, kuten kaikkien muidenkin pikkuhousujen. Oliko vielä jotain tyhmiä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
Kannattaisi välillä pestä se alapää niin ei ole tuota ongelmaa.
Tutkimusten mukaan suomalaisista naisista vain harvat pesevät alapäänsä päivittäin. Hajuton alapää olisi vain miesten miellyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
Kannattaisi välillä pestä se alapää niin ei ole tuota ongelmaa.
Tutkimusten mukaan suomalaisista naisista vain harvat pesevät alapäänsä päivittäin. Hajuton alapää olisi vain miesten miellyttämistä.
Kuvottavaa. Eikö nämä naiset käy suihkussa?
Tulispa nappiverkkarit ja napapaidat jo takaisin. Persvako alkaa olla jo nähty.
Ai niin mötkylät on nykyisin liian pulskia tarvii kainaloihin asti vedetyt kumihousut, jotta voi esitellä alimpia kylkiluita vatsalihaksina.
Lauantaimakkarassa on 30% rasvaa tiukassa muovikuoressa aivan kuten junttileggarinaisissa, siksi olenkin nimennyt nuo junttileggarit lauantaimakkaroiksi.
Ne on helppo vetää sormikoukulla persevakoon.
Koska lain mukaan yleisillä paikoilla ei saa olla alasti niin nuo päällä et riko lakia!
Mä käytän pelkästään hammaslankaa pikkuhousuina,lähtee kokkareet pois kannikoiden välistä ja jos käyttää mentholin makuista,myös pylly tuoksuu raikkaalta.