voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (996)
Olihan tuossa IS:ssä juttua, että HM:llä stringimalliset korkealle lantioon ulottuvat pikkarit ovat myydyimpiä.
Koska miehet niitä harvakseen ostavat, niin Henkkamaukka vastaa ostavien asiakkaiden kysyntään.
Jollain naisilla stringit ovat mukiinmenevät, mutta edes treenatuimmilla miehillä ei yhdelläkään.
"voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?"
Itsehän tuon tarkoituksen tuossa jo mainitsit; pikkuhousut aka alushousut.
Kuin voi olla, että stringit kutittelee lähinnä niiden persettä, jotka niitä ei käytä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei rajoja.
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limits.
Siis mikä tää keskustelu on? Kenellä stringit on persreiässä asti? Mitä on höpinät jostain keinokuitustringeistä? Stringejä nyt on saatavilla ihan puuvillaisena leveällä takaosalla ja vyötäröllä. Niitä 2000-luvun narustringejä nyt tuskin kukaan mitenkään mukavina pitää.
Mä olen asunut kuumassa maassa, missä jokainen vaatekappale oli liikaa. Silloin tuli käytettyä paljon puuvillapitsistringejä. Paljon käytän hipstereitä, mutta olen aika reitevä ja persevä (tiimalasi, ennen kuin läskiksihuutelu alkaa) ja jos joutuu esim. työpäivien aikana istua paljon niin hipsterit kiristää reisiä. Stringit tai korkeammat tai-malliset ei tätä tee. Tai mallisia on vaan vaikea löytää sellaisia, mitkä eivät rullaannu.
Mä pesen mallista riippumatta kaikki alushousut 60ssa, mallista riippumatta ne ovat myös yleensä puuvillaisia. Pesen myös kakkosen jälkeen pebani tai jos ei bideetä ole (ulkomailla esim.) käytän kosteaa paperia ja ylipäätään yritän pitää ruokavalion sellaisena, että tuotos olisi normaalia eikä sotkevaa ja sheivaan myös takalistoni. Peseydyn päivittäin ja vaihdan alushousut aamuin illoin. Ei ole hiivoja tai tulehduksia ollut. En tiedä minkälaisia stringejä teillä on, jos ne liikkuu päällä ees taas ja on tosiaan siellä perssilmässä asti ja pidätte niitä vielä useita päiviä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu aina isot pakarat ja tavalliset alushousut ei istu kun näyttää siltä, et ois 4 pakaraa tai sit jos ottaa isommat niin ne tippuu lantiolta. Stringit on just jees
Mulla sama ja siksi shortsimalliset on parhaat.
Itseä stringeissä ärsyttää se, että myös housut menevät persevakoon. Mummopöksyissä housutkin asettuvat nätemmin.
Hiertää persvakoo ja aiheuttaa rupia ja peräpukamia.
Vierailija kirjoitti:
Ovat mukavat, kun kangas ei hiosta pakaroita.
Housut hiostaa ihan muualta kun pakaroista
En sano, että perseeni olisi ollut joskus likainen, mutta sitä ruskeaa jälkeä jää yhtälailla mummoalkkareihin, kuin stringeihinkin, jos on jäädäkseen.
Talvella kannattaa käyttää pitkiä kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä hiivaa tule vaan E-colibakterinen virtsatietulehdus.
Kyllä. Sen kun kokee niin uskoo kerralla.
Vaivaa jopa loppuiän.
Vierailija kirjoitti:
Itseä stringeissä ärsyttää se, että myös housut menevät persevakoon. Mummopöksyissä housutkin asettuvat nätemmin.
Mummopöksyissä saa myös toosa kasvaa horsmaa rauhassa, ei tule miehet hätyyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakaroissa ei ole hikirauhasia. Mutta siellä missä stringin naru on, löytyy hikirauhasiakin.
Lisäksi vaossa hinkkaava naru siirtää e-coli bakteereja virtsa-aukon suulle aiheuttaen tulehduksia.
Stringien kanssa minihameessa liikkuessaan tulee myös helposti siirtäneeksi omat bakteerinsa istumalleen tuolille sekä saaneensa edellisten stringien käyttäjien siihen jättämät bakteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakaroissa ei ole hikirauhasia. Mutta siellä missä stringin naru on, löytyy hikirauhasiakin.
Lisäksi vaossa hinkkaava naru siirtää e-coli bakteereja virtsa-aukon suulle aiheuttaen tulehduksia.
Stringien kanssa minihameessa liikkuessaan tulee myös helposti siirtäneeksi omat bakteerinsa istumalleen tuolille sekä saaneensa edellisten stringien käyttäjien siihen jättämät bakteerit.
Stringihullu mummo vauhdissa. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paskaa mä just luin?
Ja onko pakko käyttää sellaisia vaatteita?Esim salivaatteitakin löytyy monenlaisia.