Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (993)

Vierailija
641/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa

no hölskyvät pakarat sitten fiini näky vai??

Vierailija
642/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaupassa alahyllylle kumartuessani takana olevat näkevät...narun takaa ruskean silmän

Piti vielä mainita, että olen mies:D 

Tämä on muuten jännä ilmiö. Miehet ovat vuosikymmenien ajan pyllistelleet milloin missäkin tilanteessa, pääosin työhommissa. Näitä miehiä  sanotaan persvakoäijiksi, koska monien kohdalla housut tai farkut ovat vähän liian pienet tai asettuvat liian alas, ja takki taas on liian lyhyt, ettei pyllistäessä selkäpuolelle riitä tarpeeksi kangasta ja persvalo paljastuu. 

Mutta he ovatkin ammattimiehiä. He avaavat tukoksia viemäreissä, asvaltoivat katuja, auraavat lumia, tyhjentävät roskiksia... Heidän pukeutumisensa ei perustu selittelyyn eikä turhamaisuuteen ja siksi nämä äijät ovat sankareita. Olen riippuvainen näiden äijien ammattitaidosta, ja siksi minä en arvostele heitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa

no hölskyvät pakarat sitten fiini näky vai??

😂  Tottahan se on. Ei inspiroi paitsi string-tyyppejä. 

Vierailija
644/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä valtavaa tunnekuohua stringejä vastaan. Jos ei itsellä toimi, niin käytä muita housuja sitten, turhaa te täällä stringien käyttäjiä olette sättimässä.

Itse pidän stringeistä, koska sopivan kokoisina ne eivät tunnu ollenkaan jaloissa, toisin kuin mummomalliset, joista tulee ikävä vekki pakaraan. En ole koskaan saanut hiivatulehdusta tai mitään muutakaan emättimen seudun tulehdusta, joten minun stringeissäni ei kaiketi ole teidän kommentoijien kuvailemia paskakarkeloita, tai sitten ne karkelot eivät kertakaikkiaan ole aiheuttaneet minulle ongelmia.

En myöskään näe mitään väärää siinä, että haluaa etteivät alusvaatteet näy vaatteiden läpi? Erityisesti jos sen saa hoidettua vaivattomasti alusvaatevalinnoilla? Ei alusvaatteiden näkymisessä ole mitään vikaa, mutta on se yleisilmeeltään siistimmän näköistä pukeutumista jos onnistuu piilottamaan alusvaatteensa vaatteiden alle, ilman että näkyy muhkuroita ja rajoja.

Vierailija
645/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on hyvät jalassa. Ei rullaudu pikkarit pyllyyn eikä paista pikkarin sauma housujen läpi. 

Olen käyttänyt pikkareita 60 vuotta eikä mulla ole koskaan rullautunut pikkarit yhtään minnekään. Selityksen makua taas kerran. 

Eikö täällä ole yhtä ainoaa  narttua, joka uskaltaisi suoraan sanoa, että stringien kanssa tunnen itseni seksikkääksi ja tykkään, kun Adidakset päälläni näyttävät siltä kuin mulla ei olisi alkkareita ollenkaan. Kuumaa! 

Ja, koska en uskalla yleisen mielipiteen ja paheksumisen takia jättää alkkareita kokonaan pois, pidän stringejä. Se on kompromissi, koska olen oikeastaan riippuvainen muiden mielipiteistä. 

Ja blah, blah, blah... 😁

Vierailija
646/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä valtavaa tunnekuohua stringejä vastaan. Jos ei itsellä toimi, niin käytä muita housuja sitten, turhaa te täällä stringien käyttäjiä olette sättimässä.

Itse pidän stringeistä, koska sopivan kokoisina ne eivät tunnu ollenkaan jaloissa, toisin kuin mummomalliset, joista tulee ikävä vekki pakaraan. En ole koskaan saanut hiivatulehdusta tai mitään muutakaan emättimen seudun tulehdusta, joten minun stringeissäni ei kaiketi ole teidän kommentoijien kuvailemia paskakarkeloita, tai sitten ne karkelot eivät kertakaikkiaan ole aiheuttaneet minulle ongelmia.

En myöskään näe mitään väärää siinä, että haluaa etteivät alusvaatteet näy vaatteiden läpi? Erityisesti jos sen saa hoidettua vaivattomasti alusvaatevalinnoilla? Ei alusvaatteiden näkymisessä ole mitään vikaa, mutta on se yleisilmeeltään siistimmän näköistä pukeutumista jos onnistuu piilottamaan alusvaatteensa vaatteiden alle, ilman että näkyy muhkuro

Et kai sinä oikeasti luule, että alusvaate-nimitys tulisi siitä, että.ovat A) alempi arvoisia  B) piilotettavia vaatteita?  

Alusvaate nimitys tulee siitä, että ne ovat vaatteiden alla, mutta laadukkaina maksavat enemmän kuin päällysvaatteet. 

Alusvaatteita ei tarvitse yrittää piilottaa, koska niiden ei oleteta maadottuvan vaatteiden alle. Alusvaatteet ovat osa pukeutumista ja saa näkyä. Yleensä oikean kokoisina ne eivät aiheuta mitään muhkuja. 

Olet ymmärtänyt väärin. Täällä ei sätitä stringien käyttäjiä. Täällä sätitään näitä uskomattoman huonoja selityksiä. 

Vierailija
647/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvon kommentoija, kerroin jo selitykseni stringien käytölle: ne tuntuvat kaikista alushousumalleista vähiten päälläni, eli yksiselitteisesti ovat myös mukavimmat. Jos ei mene perille, voit syyttää omaa itsepäisyyttäsi ja kyvyttömyyttäsi ymmärtää eri mieltymyksiä.

En missään vaiheessa sanonut, että alusvaatteet eivät saisi näkyä vaatteiden alta, kerroin vain oman mieltymykseni asiaan, joka itseasiassa on myös yksi selitys, jota olitte kovasti kaivanneet täällä.

Vierailija
648/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tulee joskus käytettyä. On kyllä niin mukavat ja kevyet. 

Vierailija
649/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi käyttää ritsana, kun häätää räkättejä kesällä marjapuskista.

Vierailija
650/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä taas alkkarit kasvaa kokoajan ja kesälläkin täytyy olla jo lahkeet.

Vierailija
651/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdettu mainita että lyhyttä hametta tai mekkoa käyttäessä kesällä eivät pikkareiden rajat näy jos tuuli vähän nostaa helmoja!

Vierailija
652/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää valtavasti naiset/tytöt, joiden täytyy mennä mukaan tollaseen pyllyleikkiin saadakseen huomiota! Ja minkälaatuista huomiota? 

Vierailija
653/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä stringeissä ärsyttää se, että myös housut menevät persevakoon. Mummopöksyissä housutkin asettuvat nätemmin.

Eikö kaikkia näitä, joiden housutkin on pakaravaossa stringien takia, häiritse se epämukavuus ja vaatteiden likaantuminen?

Ja E-coli? Ruskeat läntit? 

Suu mitä pienemmät alushousut niin myös päällishousut ja jotkut hameetkin jopa pyrkii siitä pakaroiden välistä uppoamaan peppuvakoon.

Vierailija
654/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. En ymmärrä.

Vierailija
655/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!

Kannattaisi välillä pestä se alapää niin ei ole tuota ongelmaa.

Tutkimusten mukaan suomalaisista naisista vain harvat pesevät alapäänsä päivittäin. Hajuton alapää olisi vain miesten miellyttämistä.

Kuvottavaa. Eikö nämä naiset käy suihkussa?

😁 Tämä oli provo, ei ole mitään tutkimuksia, joihin voisi vedota, mutta varmuudella voidaan sanoa, että liian monet ihmiset peseytyvät useammin kuin olisi tarpeen ja valtaosa peseytyy riittävästi.  Tietämättömiä on helppo huijata.

Totta kai naiset peseytyvät, kun ei enää tarvitse kantaa vettä kaivosta, eikä laskea ihan yhtä tarkkaan vedenkulutusta kuin ennen vanhaan. 

Moni mies itseasiassa pitää naisen ominaistuoksusta, että peseytyminen ei ole se tärkein syy tässä perustelussa. 

Liika peseytyminen aiheuttaa monia ongelmia, suihkussa ei todellakaan kannattaisi käydä joka päivä. On myös muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
656/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä taas alkkarit kasvaa kokoajan ja kesälläkin täytyy olla jo lahkeet.

Miesten bokserit on ihan parhaat kalsarit. Niissä kuuluukin olla lahkeet. 

Vierailija
657/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdettu mainita että lyhyttä hametta tai mekkoa käyttäessä kesällä eivät pikkareiden rajat näy jos tuuli vähän nostaa helmoja!

Repesin! =D 

Sanomattakin on selvää, ettei pikkareiden rajat näy. Muuten näky onkin tosi... jännä. 

Vierailija
658/993 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aiemmalla,

Ennen etsittiin/kaivettiin pyllyä pöksyistä, nyt pöksyjä pyllystä.

Vierailija
659/993 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin aiemmalla,

Ennen etsittiin/kaivettiin pyllyä pöksyistä, nyt pöksyjä pyllystä.

Latistaa kaiken innon kaivella ruskeaa narua pakaravaosta.

Tomi 36

Vierailija
660/993 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosi ihkulta kun on roikkuperse malliin S Marin kruunattu persvako stringeillä. Hyi hel, oksettaa jo ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme