Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukulaiset eivät kysy mitään minulta

Vierailija
26.11.2023 |

Viisi vuotta yhdessä ja näen heitä, hänen 45+ veljeään ja veljen perhettä sekä äitiä, muutamia kertoja vuodessa. Eivät ole varmaan ikinä kysyneet minulta mitään. Eivät edes missä olen töissä tai miten lomani tai mitä koiralleni/lapselleni kuuluu tai mitään. Ovat koulutettuja, normaaleja ihmisiä. Mistä tuollainen voi johtua? Näennäisesti ainakin ovat ihan "ystävällisiä", eivät vain puhu minulle. Eivätkä kysy ikinä mitään soittaessa miehellekään. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla ei ole käytöstapoja.

Vierailija
22/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni nyt jo aikuiset lapset eivät kysy minulta koskaan mitään. Olen ollut yhdessä heidän isänsä kanssa yli 20 vuotta. Minä kyselen heidän kuulumisiaan ja vastaavat auliisti, huomioin myös puolisot ja kuuntelen. Kaikki puhuvat mielellään omista asioistaan mutta koen olevani heille itse ihmisenä ilmaa. Tästä syystä vietän nykyisin niin pääsiäiset kuin joulutkin poissa kotoa - esim. omien lasteni luona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen sukulaisille ilmaa. Miehen mieliksi raahaudun mukaan kekkereille. Kukaan ei tervehdi kun tervehdin, kukaan ei sano mitään. En haluaisi olla siellä, mutta mieheni suuttuu jos en tule mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi