Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Physiomer poskiontelot, kukaan käyttänyt? Paketissa lukee voimakkaita oireita?

Vierailija
24.02.2024 |

Mietin tuossa, että jos toimii ja tyhjentää poskiontelot, niin voisi kokeilla, on sen verran raskas olo poskiontelotulehduksessa. 

Sivuoireina voimakasta aivastelua, silmien vuotamista, kipua.. Niin, että kokemuksia kaipailisin, ettei kovin kivuliasta olisi? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutin tuotetta 10min sitten nenääni, enkä ole vielä huomannut MITÄÄN vaikutusta.

Vierailija
2/15 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt joskus aikaisemmin, ei kovin tehokas. Mikset kokeile nenäkannua? Mulla pahoja poskiontelotulehduksia välillä,mutta selviän aina ilman antibioottikuuria huuhtelemalla ontelot 2-3 krt/pvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin kolme päivää ja sitten en enempää pystynyt. Niin kivuliaat ja tuskaiset pari tuntia nenäsuihkeen laiton jälkeen että huh hei. Poltti, kirveli, silmät vuoti ja kuolavalui sekä ikeniä vihloi. Toki myös räkä valui jotta niistää saa koko ajan, että varmaan myös tehokasta mutta kivuliasta.

Vierailija
4/15 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin, kun minulla oli poskiontelon tulehdus. Auttoi oaljin. Tyhjensi hyvin poskiontelot limasta ja kosteutti.

Vierailija
5/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirvelee ja polttelee mulla 

Vierailija
6/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimi minulla loistavasti, ratkaisi jo pitkään vaivanneen poskiontelotulehduksen, johon antibiootitkaan ei olleet auttaneet. Mutta kyllä se meinaan sattui, huh. Sellaista viiltävää kipua poskionteloiden ja nenän alueilla, joka säteili silmiin, ohimoille, takaraivoon. Onneksi kipu oli lyhytaikaista. Mutta aina kun oli aika ainetta käyttää, jännitin ja pelkäsin sitä vähän kivun takia. Silti oli todellakin sen arvoista, kun puolen vuoden jatkuva poskisärky ja epämääräisen kipeä olo meni pois.

Vierailija
7/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt joskus aikaisemmin, ei kovin tehokas. Mikset kokeile nenäkannua? Mulla pahoja poskiontelotulehduksia välillä,mutta selviän aina ilman antibioottikuuria huuhtelemalla ontelot 2-3 krt/pvä.

Puhutkohan siitä Physiomerin pelkästä nenän huuhtelusuihkeesta? Sen suhteen tuo on totta, että käytännössä aika sama kuin nenäkannu. Mutta tuo mistä AP puhuu, tuo Physiomer Poskiontelot, on ihan eri tavaraa, ja tutkitusti paljon tehokkaampaa kuin joku suolavedellä huuhtominen, jos paikat on pahasti tukossa. Sisältää siis ihan kasviperäistä lääkeainetta (käytännössä vaikuttava aine on saippua-aine saponiini), joka laukaisee poskionteloiden tyhjentymisen. 

"The analysis of published studies of the efficacy and safety of intranasal preparation containing lyophilized extracts from Cyclamen europaeum tuber warrants the conclusion that the preparation is useful in the management of nasal and sinus mucositis due to their beneficial impact on the course of the treatment of acute rhinosinusitis. The saponin fraction has surface-active properties and facilitates evacuation of the secretion from nasal and sinus cavities. Irritation of trigeminal nerve receptors within the nasal mucosa leads to increased secretion of mucus and extensive drainage of nasal and sinus cavities. When used topically in patients with acute rhinosinusitis, the saponin-containing preparation efficiently reduces the symptoms, particularly the feeling of pressure and pain in the face. According to the authors of PROSINUS study, single-agent treatment using Cyclamen europaeum extracts is more efficient (in terms of the percentage of success) than other monotherapy or combination regimens." lähde https://otolaryngologypl.com/article/81863/en

Vierailija
8/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirvelee ja polttelee mulla 

Niin sen kuuluukin tehdä. Tarkoittaa että toimii.

Vierailija
9/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, ja toimii. Se kipu on tosi lyhytaikaista, kyllä sen kestää hyvin. Ehkä 5-10 sekuntia semmoista ilkeää hermokiputyyppistä kipua, mutta sitten helpottaa.

Vierailija
10/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tuntui ihan samalta kuin kolmoishermokipu, josta joskus kärsin. Ja sitähän se onkin tuon linkitetyn tutkimuksen mukaan "Irritation of trigeminal nerve receptors within the nasal mucosa leads to increased secretion of mucus..." Mutta tosiaan Physiomeriä käytettäessä onneksi tosi lyhytaikaista, ja pian helpottaa.

Vierailija
11/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kuvasi vaikutusta, että tuote räjäyttää poskiontelot auki. 

Vierailija
12/15 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimi minulla loistavasti, ratkaisi jo pitkään vaivanneen poskiontelotulehduksen, johon antibiootitkaan ei olleet auttaneet. Mutta kyllä se meinaan sattui, huh. Sellaista viiltävää kipua poskionteloiden ja nenän alueilla, joka säteili silmiin, ohimoille, takaraivoon. Onneksi kipu oli lyhytaikaista. Mutta aina kun oli aika ainetta käyttää, jännitin ja pelkäsin sitä vähän kivun takia. Silti oli todellakin sen arvoista, kun puolen vuoden jatkuva poskisärky ja epämääräisen kipeä olo meni pois.

Miksi poskionteloitasi ei punkteerattu?

Vierailija
13/15 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän kirveli. Sitten aivastuttaa muutaman kerran. Sitten tuli sellainen olo, että limaa alkaaolla rööreissä.

Eilen illalla laitoin. Tänään aamulla on alkanut tulla sitä muhinutta limaa ulos. Eilen kirkasta.

Olen tässä kaksi kuukautta mennyt ees taas flunssien kanssa. Pokionelihin ja otsaonteloihin on jumahtanut limaa.

toivon todella, että tämä nyt vie ilman veks. Ongelma itsellä on juuri tuo, että ei irtoa.

Vierailija
14/15 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee ottaa kokeiluun kun seuraavan kerran meinaa poskiontelot täyttyä.  Huuhtelukannuilla ei tee mitään kun röörit niin tukosaa ettei edes ilma mene läpi.

Vierailija
15/15 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä tuote poskiontelotulehduksiin! Aivastuttaa kymmeniä kertoja, räkää valuu nenästä ja suusta, silmistä vuotaa vesi solkenaan. Opin kerrasta, että homma pitää tehdä kylppärissä eikä keittiössä, ja varata koko rulla paperia käyttöön. Kaksi ensimmäistä käyttökertaa pahimmat, sitten helpottaa eikä oikeastaan tunnu missään enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi