Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?
Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos tarpeeksi moni mies jättää tulematta paikalle, niin naisetkin alkavat kyseenalaistaa tuollaista tapaa treffata ja keksivät tilalle järkevämpiä tapoja treffata.
Mitkä olisi sinun mielestäsi ne järkevät toimintatavat? Kotitreffit ei sitä joka tapauksessa ole, se on todettu jo monta kertaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
"Outoa. Minulla juuri päin vastainen kokemus. Komeat, koulutetut miehet ovat järjestään ehdottaneet kahvilatreffejä ja oudot, matalasti koulutetut hiipparit ovat ehdotelleet kotitreffejä. Nämä komeat, koulutetut miehet ovat yleensä myös halunneet tapailla useammankin lerran, ennen kuin ovat kutsuneet kotiinsa. Heillä on ollut hyvinkin kotiaan suojeleva asenne. Koti on ollut heille tärkeä. Kummajaiset ovat puolestaan puhuneet kodistaan kämppänä, boxina tai jopa luukkuna, paikkana jossa nyt vaan satutaan oleskelemaan tai asumaan. En ole niihin lähtenyt koskaan."
Ne komeat miehet ovat olleet varattuja ja parisuhdevankilassa. Siksi he ovat halunneet tavata muualla kuin omassa kodissa.
Pihit koittaa saada halvan ja helpon pesän
Vierailija kirjoitti:
Kukaan varmaan suutu, mutta kyllä se harmittaa jos sinua luullaan hyväksikäyttäjäksi.
Mistä naisen pitäisi tietää sinua tuntematta oletko hyväksikäyttäjä vai et? Ei se sitä tarkoita, että olisit epäilyttävä vaan sitä että moni hyväksikäyttäjäkin osaa olla oikein miellyttävä.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että tämän voi kertoa vain aika. Ja siksi niitä muualla tapahtuvia tapaamisia tehdään että tutustuttaisiin paremmin. Itse luulin aikanaan olevani hyvä ihmistuntija ja erottavani epäilyttävät tyypit lähestulkoon päällepäin. Tämä luulo sitten karisi jossain kohtaa kun henkilö joka ei soittanut minkäänlaisia hälytyskelloja, paljastuikin aivan hirviöksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tavata julkisella paikalla, jos tutustuu toiseen hyvin videopuhelujen avulla ja käyttää ihmistuntemusta siinä.
Tämä voi sopia joillekin. Itse en jaksa tuollaista omituista videopuhelumeininkiä, kun samalla vaivalla jo tapaa toisen livenä jossain - vaikka siellä kahvilassa. Ja haluan tutustua livekohtaamisissa, en missään Teamsissä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos tarpeeksi moni mies jättää tulematta paikalle, niin naisetkin alkavat kyseenalaistaa tuollaista tapaa treffata ja keksivät tilalle järkevämpiä tapoja treffata.
Eivät he silti kotitreffeille tule. Ehkä lopettavat vain Tinderin yms äytön, ja alkavat suosia sitä, että miehiin tutustutaan töissä, opiskeluissa, harrastuksissa yms. Sen vuoksihan osa naisista on jo nyt jättänytkin Tinderin, kun ovat seri syistä turhautuneet siihen. Jos miehet alkaisivat järjestelmällisesti tehdä ohareita, lisääntyisi naiskato Tinderistä vain entisestään.
Koittakaa nyt uskoa, että mikään ei saa valtaosaa naisista muuttamaan toimintapaansa kotitreffien suhteen.
Joku täällä jokin aika sitten kyseli minkä ikäistä porukkaa täällä on, oma ikäni alkaa myös numerolla 2 ja joka ikiselle tindermiehelle on ollut ilmiselvää että ensimmäinen tapaaminen ei tapahdu kummankaan kotona. Toisella tapaamisella on joo nähty sitten yksityisemmisssä merkeissä, mutta en ole törmännyt siihen että kukaan sitä edes ehdottaisi ensimmäisellä tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä jokin aika sitten kyseli minkä ikäistä porukkaa täällä on, oma ikäni alkaa myös numerolla 2 ja joka ikiselle tindermiehelle on ollut ilmiselvää että ensimmäinen tapaaminen ei tapahdu kummankaan kotona. Toisella tapaamisella on joo nähty sitten yksityisemmisssä merkeissä, mutta en ole törmännyt siihen että kukaan sitä edes ehdottaisi ensimmäisellä tapaamisella.
Tai no itse asiassa olen, eräs kertoi jälkeenpäin harkinneensa että kutsuisi vielä treffien päätteeksi kahville. Tämäkin siis sen jälkeen kun oltiin vietetty monta tuntia yhdessä ja ollut tosi hauskaa.
Eräs mies otti nokkiinsa kun kuulemma epäilen häntä rais kaajaksi halutessani tavata julkisella paikalla. "Etkö sä luota muhun?" No en, koska en sua tunne :D
Miesten harrastamat lompakkovertaukset ovat mielestäni aika arveluttavia, mutta ainakin tällä tyypillä joku ymmärryksen lamppu syttyi kun kysyin että jättäisikö hän vaikka pankkikorttinsa tunnuslukuineen minun haltuuni ensi tapaamisella ja jos ei niin pitääkö mun sitten syvästi loukkaantua kun ei luota minuun tuntematta yhtään ja ajattelee että saattaisin mahdollisesti olla varas.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies otti nokkiinsa kun kuulemma epäilen häntä rais kaajaksi halutessani tavata julkisella paikalla. "Etkö sä luota muhun?" No en, koska en sua tunne :D
Miesten harrastamat lompakkovertaukset ovat mielestäni aika arveluttavia, mutta ainakin tällä tyypillä joku ymmärryksen lamppu syttyi kun kysyin että jättäisikö hän vaikka pankkikorttinsa tunnuslukuineen minun haltuuni ensi tapaamisella ja jos ei niin pitääkö mun sitten syvästi loukkaantua kun ei luota minuun tuntematta yhtään ja ajattelee että saattaisin mahdollisesti olla varas.
Ehkä tosiaan tajusi hieman. Kyllähän lähtökohtaisesti KAIKKI ovat vähän varautuneita eivätkä luota tuosta noin vaan tuntemattomiin samalla lailla kuin tuttuihin. Todella hyypiömäistä mieheltä kyllä alkaa vängätä tuollaista asiaa, ja antaa heti vaikutelman hankalasta ihmisestä tai vaihtoehtoisesti kontrollointiin ja/tai manipulointiin taipuvaiselta. Fiksut ja kivat tyypit eivät koskaan tuollaiseen vänkäämiseen rupea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tavata julkisella paikalla, jos tutustuu toiseen hyvin videopuhelujen avulla ja käyttää ihmistuntemusta siinä.
Tämä voi sopia joillekin. Itse en jaksa tuollaista omituista videopuhelumeininkiä, kun samalla vaivalla jo tapaa toisen livenä jossain - vaikka siellä kahvilassa. Ja haluan tutustua livekohtaamisissa, en missään Teamsissä.
Mies ei välttämättä saavu paikalle. Riippuu monesta asiasta tuleeko mies paikalle vai ei. Yksi tekijä on naisen kauneus. Kauniimman naisen kanssa mies valmiimpi ottaa isompia riskejä taloudellesesta hyväksikäytöstä ja siitä että tuleeko taas yksi turha ravintolatreffi. Yleensä mies miettii viimeiseen hetkeen asti menenkö paikalle vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei välttämättä saavu paikalle. Riippuu monesta asiasta tuleeko mies paikalle vai ei. Yksi tekijä on naisen kauneus. Kauniimman naisen kanssa mies valmiimpi ottaa isompia riskejä taloudellesesta hyväksikäytöstä ja siitä että tuleeko taas yksi turha ravintolatreffi. Yleensä mies miettii viimeiseen hetkeen asti menenkö paikalle vai en.
No tuohan tarkoittaa sitten sitä, että mitään turhia videopuheluita ei todellakaan kannata harrastaa, vaan livetapaamisella katsotaan, onko toinen oikeasti kiinnostunut tutustumaan vai ei. En minä ainakaan halua roikkua missään Teamsissa höpöttelemässä ihmisen kanssa, jonka mielestä ulkonäköni ei ole riittävä. Jos miestä ei kiinnosta, niin mieluummin haluan, että hän jättää tulematta kahvilaan, kuin että länkytämme tuntikausia Teamsissa ilman, että jutusta on tarkoituskaan tulla mitään. Eli vahvistit juuri ajatukseni siitä, että ei ikinä tutustumisia videopuheluilla.
Nämä miehet ei tajua sitä, että kyllä naisetkin haluaa harrastaa seksiä kiinnostavan ihmisen kanssa. Jos nyt vaan kiltisti mentäisi sinne kahvilaan tai kävelylle ja vastassa on kiinnostava, mukava mies, niin ei ole mitenkään epätodennäköistä että seuraavat treffit onkin sitten siellä kotona. Mutta ei kun pitää heti ensinäkemällä alkaa vongata kun on niin järjettömän tyhmä :D
Mikä on onnistumista treffeillä? Voitko vastata tähän.
"No tuohan tarkoittaa sitten sitä, että mitään turhia videopuheluita ei todellakaan kannata harrastaa, vaan livetapaamisella katsotaan, onko toinen oikeasti kiinnostunut tutustumaan vai ei. En minä ainakaan halua roikkua missään Teamsissa höpöttelemässä ihmisen kanssa, jonka mielestä ulkonäköni ei ole riittävä. Jos miestä ei kiinnosta, niin mieluummin haluan, että hän jättää tulematta kahvilaan, kuin että länkytämme tuntikausia Teamsissa ilman, että jutusta on tarkoituskaan tulla mitään. Eli vahvistit juuri ajatukseni siitä, että ei ikinä tutustumisia videopuheluilla."
Eikö ole paljon helpompaa todeta videopuhelujen välityksellä kannattaako jatkaa tapaamista vai ei? Silloin ei tarvitse lähteä mihinkään turhaan eikä rahaa ja aikaa mene tällöin hukkaan johonkin ravintolatreffeihin.
Vierailija kirjoitti:
"No tuohan tarkoittaa sitten sitä, että mitään turhia videopuheluita ei todellakaan kannata harrastaa, vaan livetapaamisella katsotaan, onko toinen oikeasti kiinnostunut tutustumaan vai ei. En minä ainakaan halua roikkua missään Teamsissa höpöttelemässä ihmisen kanssa, jonka mielestä ulkonäköni ei ole riittävä. Jos miestä ei kiinnosta, niin mieluummin haluan, että hän jättää tulematta kahvilaan, kuin että länkytämme tuntikausia Teamsissa ilman, että jutusta on tarkoituskaan tulla mitään. Eli vahvistit juuri ajatukseni siitä, että ei ikinä tutustumisia videopuheluilla."
Eikö ole paljon helpompaa todeta videopuhelujen välityksellä kannattaako jatkaa tapaamista vai ei? Silloin ei tarvitse lähteä mihinkään turhaan eikä rahaa ja aikaa mene tällöin hukkaan johonkin ravintolatreffeihin.
No, onhan se tavallaan varmaan helpompaa, jos noin ajattelee. Videopuhelut ei ole ns. oma juttuni, ja en koe jotain kahvilassa tai vaikka museossa tai galleriassa (galleriat ovat täysin ilmaisia) käyntiä niin hankalana, siksi suosin livetapaamisia. Koen, että livetapaaminen kertoo kommunikoinnista ja henkilökemioista enemmän kuin videopuhelu, ja jos ei mitään suoranaista estettä ole tapaamiselle, en näe mitään syytä, miksi vaikka kaksi samassa kaupungissa asuvaa eivät voisi nähdä, vaan pitää mennä jonnekin Zoomiin tai Teamsiin kuin korona-aikana. Toki tuo on hyvä vaihtoehto silloin, jos asutaan kaukana tai on muu este tapaamiselle.
Lähden treffeille ainoastaan sellaisen kanssa, joka on viestittelyn ja profiilinsa perusteella vaikuttanut kivalta ja kiinnostavalta, potentiaalisesti samanhenkiseltä kanssani. Näin ollen teen karsintaa jo noiden perusteella. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että mihinkään ravintolatreffeille en lähtisi itsekään, mutta joku kiva, tavallinen kahvila on hyvä. Ei se kahvi- tai teekupillinen maksa kuin pari euroa, ja voin sen verran kyllä maksaa. Jos mies ei halua kahvilaan, käy minulle esim. mainitsemani museot (osa on ilmaisia tai niissä on ilmaispäiviä, itselläni tosin on museokorttikin) tai galleriat. Tai kesällä tietysti vaikka joku kävely ulkona, jos ei sada. Ja eiköhän niitä muitakin (ilmaisia) paikkoja ole - itse olen aina tavannut kaikki kahvilassa tai jossain mukavassa baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on onnistumista treffeillä? Voitko vastata tähän.
Onnistuminen treffeillä on sitä, että tapaaminen jatkuu ensitreffien jälkeen. Jos treffit jää vain yhteen kertaan, silloin treffit ovat epäonnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ei tajua sitä, että kyllä naisetkin haluaa harrastaa seksiä kiinnostavan ihmisen kanssa. Jos nyt vaan kiltisti mentäisi sinne kahvilaan tai kävelylle ja vastassa on kiinnostava, mukava mies, niin ei ole mitenkään epätodennäköistä että seuraavat treffit onkin sitten siellä kotona. Mutta ei kun pitää heti ensinäkemällä alkaa vongata kun on niin järjettömän tyhmä :D
Jos nainen haluaa seksiä, silloin kannattaa samantien mennä miehen asunnolle ja skippaa kahvilassa käynti kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa seksiä, silloin kannattaa samantien mennä miehen asunnolle ja skippaa kahvilassa käynti kokonaan.
Ei nainen halua sitä seksiä kenen tahansa kanssa vaan kuten sanoin, kiinnostavan ja mukavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he silti kotitreffeille tule. Ehkä lopettavat vain Tinderin yms äytön, ja alkavat suosia sitä, että miehiin tutustutaan töissä, opiskeluissa, harrastuksissa yms. Sen vuoksihan osa naisista on jo nyt jättänytkin Tinderin, kun ovat seri syistä turhautuneet siihen. Jos miehet alkaisivat järjestelmällisesti tehdä ohareita, lisääntyisi naiskato Tinderistä vain entisestään.
Koittakaa nyt uskoa, että mikään ei saa valtaosaa naisista muuttamaan toimintapaansa kotitreffien suhteen.
Ei tarvitse lopettaa Tinderin käyttöä, vaan naiset jatkavat ihan normaalisti treffailua. Fakta kun edelleen on se, että suurin osa miehistäkään ei halua ensitreffeiksi mitään kotitreffejä. Jos muutama hyypiö putoaa kelkasta alkumetreillä, se on vaan hyvä asia.
"Outoa. Minulla juuri päin vastainen kokemus. Komeat, koulutetut miehet ovat järjestään ehdottaneet kahvilatreffejä ja oudot, matalasti koulutetut hiipparit ovat ehdotelleet kotitreffejä. Nämä komeat, koulutetut miehet ovat yleensä myös halunneet tapailla useammankin lerran, ennen kuin ovat kutsuneet kotiinsa. Heillä on ollut hyvinkin kotiaan suojeleva asenne. Koti on ollut heille tärkeä. Kummajaiset ovat puolestaan puhuneet kodistaan kämppänä, boxina tai jopa luukkuna, paikkana jossa nyt vaan satutaan oleskelemaan tai asumaan. En ole niihin lähtenyt koskaan."
Ne komeat miehet ovat olleet varattuja ja parisuhdevankilassa. Siksi he ovat halunneet tavata muualla kuin omassa kodissa.