Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?

Vierailija
26.11.2023 |

Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.

Kommentit (315)

Vierailija
221/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa. :) Naiset näyttävät suuttuvan, kun epäonnistuvat saamaan miehet reagoimaan haluamallaan tavallaan. :) Meitä ei yksinkertaisesti kiinnosta. :) M28

Vierailija
222/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanokaa tuollaisille treffeille vain "kiitos ei". Ei minua ainakaan haittaa, jos minua ei tule kahvilaan tapaamaan joku, joka haluaisi ehdottomasti, että tulen hänen kotiinsa. On täysin ok jättää väliin treffit, jos käy ilmi, että ollaan jossain tärkeässä asiassa täysin eri linjoilla. Minulle käy todella hyvin, että kahvilaan tulevat vain ne miehet, joille se on 100% ok, muut saavat vaikka ghostata, jos siltä tuntuu - ei haittaa minua."

Miehellä on oikeus tehdä viime hetkellä oharit kahvilatreffeiltä, jos on perustelu syy epäillä naisen yrittävän huijata mieheltä vain ilmaiset kahvit ja leivoksen. Huom! pelkkä epäily tästä riittää syyksi.

No, tämä on vapaa maa. Jokaisella on (lain puitteissa) oikeus tehdä mitä haluaa, ja mikään lakihan ei kiellä mainitsemiasi ohareita. Joten ei tuosta edesvastuuseen joudu. Tietysti huonoa käytöstä, koska yhtä hyvin voisit vain perua treffit, mutta jos vaikka minulle joku tekisi noin, niin tuskinpa se jaksaisi tuntia kauempaa harmittaa tai ärsyttää - tuntemattoman kohdalla voi olla, että ärsytys menisi jopa puolessa tunnissa ohi.

Mutta sitä en ymmärrä, miten mieheltä voisi huijata ilmaiset kahvit ja leivokset? Kai mies ihan itse tekee päätöksen, mikäli tarjoaa, ja jos ei halua tarjota, ei maksa toisen ostoksia. Yksinkertaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taasko täällä on kotitreffi- ja videotsättimies lässyttämässä jostain kahviloiden huonosta onnistumisprosentista.

Vierailija
224/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suututa. :) Naiset näyttävät suuttuvan, kun epäonnistuvat saamaan miehet reagoimaan haluamallaan tavallaan. :) Meitä ei yksinkertaisesti kiinnosta. :) M28

Hear, hear! 💪🏻 Antaa naisten uhriutua. Koomista, suorastaan hulvatonta, että naiset väittää miehirn olevan suutuksissa, kun, kuten sanoit, meitä ei voisi vähempää kiinnostaa. 😎

Vierailija
225/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taasko täällä on kotitreffi- ja videotsättimies lässyttämässä jostain kahviloiden huonosta onnistumisprosentista.

Mutta se on totta. Kotireffeillä onnistumisprosentti on lähellä 100% kunhan vain löytää naisen, joka tulee kotitreffeille. Kahvilatreffien onnistumisprosentti on promillen luokkaa (0,1%).

Vierailija
226/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on totta. Kotireffeillä onnistumisprosentti on lähellä 100% kunhan vain löytää naisen, joka tulee kotitreffeille. Kahvilatreffien onnistumisprosentti on promillen luokkaa (0,1%).

No sitten te etsitte seuraksenne kotitreffinaisen, eikös vaan. En ymmärrä, miksi käytätte kauheasti aikaa ja vaivaa siihen, että yritätte erilaisin taktiikoin ("kahvilaan menijät eivät uskalla elää", "vain mielenterveysongelmainen ei tule ekoilla treffeillä miehen kotiin", jne) ylipuhua muita naisia kotitreffeille - sehän johtaisi vain siihen, että saisitte seuraanne niitä naisia, joiden kanssa onnistumisprosentti laskisi. Kun keskitytte niihin, jotka ihan muutenkin tulevat, saatte pidettyä onnistumisprosenttinne lähes 100:ssa. Jos kerran kotitreffit toimivat teillä niin hyvin (oletan, että tarkoitat onnistumisella seksiä), niin mitä järkeä käyttää aikaa niiden "vääränlaisten" naisten suostutteluun? Ettehän tarvitse kuin yhden naisen, joka tulee kotitreffeille, niin onnistumisprosentin ollessa 100, saatte aina haluamanne. Mutta tyypillistä miehille, että keskitytte niihin, joiden kanssa onnistumisprosenttinne on lähes 0 - tässäkin ketjussa sen huomaa, että yritätte väen vängällä saada juuri niitä 0% onnistumisia luoksenne. Miksi?

Vierailija
227/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se onnistumisprosentti on 100%, jos huumaa tai hakkaa naisen tajuttomaksi ja sitoo kiinni sänkyyn. Kahvilassa tuo ei taida onnistua tosiaan. 

Vierailija
228/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten te etsitte seuraksenne kotitreffinaisen, eikös vaan. En ymmärrä, miksi käytätte kauheasti aikaa ja vaivaa siihen, että yritätte erilaisin taktiikoin ("kahvilaan menijät eivät uskalla elää", "vain mielenterveysongelmainen ei tule ekoilla treffeillä miehen kotiin", jne) ylipuhua muita naisia kotitreffeille - sehän johtaisi vain siihen, että saisitte seuraanne niitä naisia, joiden kanssa onnistumisprosentti laskisi. Kun keskitytte niihin, jotka ihan muutenkin tulevat, saatte pidettyä onnistumispr

Ihmettelen miksei muutkin suosi kotitreffejä, koska se valtavan paljon tehokkaampi tapa treffata? Naisten tarvitsee vain vältellä vonkaajia kotitreffeillä. Paljon mielummin sitä treffaa onnistuneesti yhden kerran kotona kuin 10 kertaa turhaan kahvilatreffeillä.

Vierailija
229/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksei muutkin suosi kotitreffejä, koska se valtavan paljon tehokkaampi tapa treffata? Naisten tarvitsee vain vältellä vonkaajia kotitreffeillä. Paljon mielummin sitä treffaa onnistuneesti yhden kerran kotona kuin 10 kertaa turhaan kahvilatreffeillä.

Ei, nyt sä teet taas sitä, että alat tyrkyttää muille sinun tapaasi toimia. Sun pitää nyt vain tajuta, että muut ihmiset ajattelevat tästä eri tavoin kuin sinä. Muut eivät suosi kotitreffejä, koska he eivät toimi sinun tavallasi. Normaalisti ihmisillä kyllä onnistuvat ne kahvilatreffit, joten heillä ei ilmeisesti ole noita sinun ongelmiasi. Miksi muiden toiminta muuten on sinulle ongelma? Sinähän voit itse tehdä just niin kuin itse haluat, anna muiden vain toimia omalla tavallaan.

Vierailija
230/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear! 💪🏻 Antaa naisten uhriutua. Koomista, suorastaan hulvatonta, että naiset väittää miehirn olevan suutuksissa, kun, kuten sanoit, meitä ei voisi vähempää kiinnostaa. 😎

Juu ei kiinnosta yhtään, sanoo "mies" joka roikkuu palstalla mammojen kanssa ja vastaa tähän samaan ketjuun uudestaan ja uudestaan 😂

Vierailija
231/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edustaisin kauniimpaa sukupuolta sopisin treffit ekoilla kerroilla julkiselle ja turvalliseen paikkaan.

Jos se mahdollinen kumppaniehdokas ei itse uskalla tulla paikalle niin se on hänen ongelmalmansa. Kunnon ja oikeat miehet ei ota itseensä siitä että nainen toimii fiksusti.

M32

Vierailija
232/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edustaisin kauniimpaa sukupuolta sopisin treffit ekoilla kerroilla julkiselle ja turvalliseen paikkaan.

Jos se mahdollinen kumppaniehdokas ei itse uskalla tulla paikalle niin se on hänen ongelmalmansa. Kunnon ja oikeat miehet ei ota itseensä siitä että nainen toimii fiksusti.

M32

Toisaalta jos tarpeeksi moni mies jättää tulematta paikalle, niin naisetkin alkavat kyseenalaistaa tuollaista tapaa treffata ja keksivät tilalle järkevämpiä tapoja treffata.

Vierailija
233/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Toisaalta jos tarpeeksi moni mies jättää tulematta paikalle, niin naisetkin alkavat kyseenalaistaa tuollaista tapaa treffata ja keksivät tilalle järkevämpiä tapoja treffata.

Siinä tapauksessa, naisena minä (en ole Pertti) lähtisin kotitreffeille vain, jos vähintään 2 veljeäni olisivat aseistettuna mukanani.

Vierailija
234/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, nyt sä teet taas sitä, että alat tyrkyttää muille sinun tapaasi toimia. Sun pitää nyt vain tajuta, että muut ihmiset ajattelevat tästä eri tavoin kuin sinä. Muut eivät suosi kotitreffejä, koska he eivät toimi sinun tavallasi. Normaalisti ihmisillä kyllä onnistuvat ne kahvilatreffit, joten heillä ei ilmeisesti ole noita sinun ongelmiasi. Miksi muiden toiminta muuten on sinulle ongelma? Sinähän voit itse tehdä just niin kuin itse haluat, anna muiden vain toimia omalla tavallaan.

kahvilatreffit sopivat vain pienelle osalle kaikista komeimmille ja nuoremmille miehille. Muiden miesten on pakko vain sopeutua asiaan vaikka tulokset ovat ala-arvoisia, mutta muuta mahdollisuutta ei ole. Naisia ei haittaa vaikka he käyvät vuosikausia turhaan treffeillä (miehen laskuun tietysti).

Vierailija
235/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Siinä tapauksessa, naisena minä (en ole Pertti) lähtisin kotitreffeille vain, jos vähintään 2 veljeäni olisivat aseistettuna mukanani.

Mikset voisi sopia, että webkamera kuvaa kaiken mitä tapahtuu kotitreffeillä ja kaverisi voi seurata sitä netin välityksellä reaaliajassa?

Vierailija
236/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kai se menee alle 30- vuotiaille kun uskovat sinisilmäisesti että  miehen voi kutsua kotiin kahville tai baarin jälkeen viereen nukkumaan. Että joku muka kiva kundi on mukava tai joku kaverimies tykkää,  kunnes se päivä tulee kun se yrittää r@***ata.

Vierailija
237/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Mikset voisi sopia, että webkamera kuvaa kaiken mitä

Koska en halua kaverini katsovan realiajassa netistä, kuinka minut mahdollisesti pahoinpidellään, rais kataan tai ta petaan. Haluan jonkun estävän sen kokonaan tapahtumasta. 

Vierailija
238/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden takia lopetin nettideittailun. Yllättävän monta kiukuttelijaa, joiden kanssa lupaavasti alkanut keskustelu tyrehtyi siihen, että halusin tavata kahvilassa enkä heidän kotonaan.

Yksikin kertoi olevansa Puolustusvoimissa töissä, muttei kykene istumaan kahvilla naisen kanssa viittä minuuttia. Metsään olisi pitänyt lähteä hänen kanssaan kävelemään.

Vierailija
239/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska en halua kaverini katsovan realiajassa netistä, kuinka minut mahdollisesti pahoinpidellään, rais kataan tai ta petaan. Haluan jonkun estävän sen kokonaan tapahtumasta."

Kaverisi voisi soittaa muutamassa minuutissa slurgit paikalle. Mitään ei ehtisi edes teoriassa tapahtua.

Vierailija
240/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä ikinä ehdota ekoja treffejä kotiini, enkä todellakaan ikinä pyydä vieraita naisia autooni. 

Jos joku mies oikeasti toimii noin, ja vielä sen lisäksi suuttuu kun nainen kieltäytyy, niin todennäköisesti tuollaisella miehellä on jotain vakavia mt-ongelmia tai hän on autismin kirjolla.