Kumpaan mieheen olisit enemmän kiinnostunut tutustumaan parisuhdemielessä?
Sama ikä, sama ulkonäkö. Toinen 2500e/kk tienaava opettaja vai hyvin tienaava NHL-jääkiekkoilija?
Kommentit (43)
se kummalla olisi itseäni enemmän kiinnostava luonne.
Siihen, jonka takia minun ei tarvitse muuttaa toiselle mantereelle tai olla etäsuhteessa.
Ei voi olla sama ulkonäkö. Opettajalla ei mitenkään ole aikaa saada itseään samanlaiseen kuntoon kuin ammattijääkiekkoilija.
Koska mun mielestä jääkiekkoilijat on kaikki vähän juntteja, niin varmaan sitten se opettaja.
Opettaja, haluan miehen, joka olisi arjessa läsnä. En olisi halukas muuttamaan ulkomaille.
Näkisin että minulla olisi enemmän yhteistä opettajan kanssa.
No oikeasti se ope tienaa kyllä vähintään 4000 egeä kuussa.
Ja se lätkästara taas panee tasan tarkkaan kaikkia hyvännäköisiä naispuolisia fanejaan.
Kahdesta totaalisen erilaisesta elämästä on kyse.
Tietenkin opettajamies. Sivistyneempi, yliopistokoulutettu ihminen. Jääkiekkoa ammatikseen pelaavat äijät eivät varmasti ole opiskelleet peruskoulua pidemmälle, tuskin muutenkaan lukeneet ja seuranneet maailmaa - ylipäätään harjoittaneet älyään.
Ei minua se kiinnosta, että joku osaa luistella hyvin ja lyödä kumista kiekkoa. Ei siitä tule minua kiinnostavaa keskustelua taikka tekemistä, elämää. Kiekkoilijan rahoille olisi ihan sama kun elätän kummiskin itse itseni ja samaa oletan mieheltä.
Kiekkoilija on varmasti sinänsä raameiltaan komeampi, mutta koska en siedä tyhmyyttä enkä itsekkyyttä, se mahdollisesti hintelä opettaja edelleen veisi voiton. Eikä opettajan ole pakko olla hintelä hiirulainen mutta ei se haittaa, pääasia ettei hän olisi se nuuskapelle, aivoton kiekkoilija.
Opettaja, haluan tavallisen miehen, ei kiinnosta julkkisstatus. Enkä halua enkä tarvitse rahaa mieheltä joten ihan sama mitä tienaa.
Opettaja. Sivistynyt, pitkäpinnainen ja todennäköisesti lapsirakas. Pystyy tekemään työtään eläkeikään.
Mutta minulla on jo opettajamies.
Opettaja, koska sen ura ei ole tietyn iän jälkeen lööpeistä kiinni.
En ole missi, joten valitsen opettajan.
Milloin toimitus tulee perille?
Urheilijan kanssa ei olisi mitään yhteistä, joten pakko olisi kallistua opettajaan. Mikään päsmäri ei kyllä kävisi niistäkään, joten opettaminen on syytä jättää töhin.
Opettaja, vaikka eihän tällaiseen oikeasti voi vastata. Se ope voi olla vaikka miten ongelmainen turjake ja jääkiekkoilija voi olla vaikka filosofi, vaikka se onkin aika harvinaista. Yksi sellainen suomalaiskiekkoilija on, mutta en muista tähän hätään nimeä. Jos jääkiekkoilija olisi myös filosofi, niin sitten ottaisin kiekkoilijan.
Heh, aika hauska olisi katsoa kuinka naiset "innolla" valitsisivat jääkiekkoilijan sijasta esimerkiksi omia yläaste- ja lukioaikaisia opettajiani. Sieltä sitä turvallisuutta ja vakautta löytyisi alkoholi-, mielenterveys- ja ihmissuhdeongelmien keskeltä, saatikka lapsiystävällisyyttä.
Ei pidä tietenkään yleistää, mutta yleistyshän tämä kysymyksenasettelu jo oli.
Opettaja. Sellaisen onneksi valitsinkin.
Raksamies, joka osaa tehdä käsillään töitä. Ehkä myös nosturin kanssa duunia tekevä tyyppi olis OK.
opettaja