Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?
Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkä ikinä ehdota ekoja treffejä kotiini, enkä todellakaan ikinä pyydä vieraita naisia autooni.
Jos joku mies oikeasti toimii noin, ja vielä sen lisäksi suuttuu kun nainen kieltäytyy, niin todennäköisesti tuollaisella miehellä on jotain vakavia mt-ongelmia tai hän on autismin kirjolla.
Vähäks oot nuija! Jos lähdet mukaan naisten peleihin, menetät vain rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edustaisin kauniimpaa sukupuolta sopisin treffit ekoilla kerroilla julkiselle ja turvalliseen paikkaan.
Jos se mahdollinen kumppaniehdokas ei itse uskalla tulla paikalle niin se on hänen ongelmalmansa. Kunnon ja oikeat miehet ei ota itseensä siitä että nainen toimii fiksusti.
M32
Toisaalta jos tarpeeksi moni mies jättää tulematta paikalle, niin naisetkin alkavat kyseenalaistaa tuollaista tapaa treffata ja keksivät tilalle järkevämpiä tapoja treffata.
Siinä tapauksessa, naisena minä (en ole Pertti) lähtisin kotitreffeille vain, jos vähintään 2 veljeäni olisivat aseistettuna mukanani.
Mikset voisi sopia, että webkamera kuvaa kaiken mitä
Tämäkö nyt oli se peräänkuuluttamasi järkevämpi tapa treffata :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jonkin verran harmittaa, jos mies ensin siivoaa viimeisen päälle asuntonsa, käy ostamassa sellaista ruokaa ja juomaa, mistä nainen pitää. Vilpitön tarkoitus on järjestää mukavat treffit naiselle ja sitten nainen alkaakin epäillä miestä hyväksikäyttäjäksi.
Mies on vaan hölmö jos ehdottaa ensitreffeiksi kotitreffejä ja vielä valmistelee ne ennen kuin saa myöntävän vastauksen naiselta. Jokainen täysjärkinen tajuaa, että ensin kannattaa tavata julkisella paikalla ja miettiä niitä kotitreffejä jos tyyppi vaikuttaa siltä että haluaa tutustua paremmin.
Sitä paitsi, ei kyllä miestenkään kannattaisi suostua naisten kotiin treffeille, ties millainen hullu se nainen on. Onhan näitä tapauksia että siellä odottaa sitten pari korstoa jotka tyhjentää lompakon ja pahoinpitelee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.
Ei jokainen mies, mutta AINA mies.
Miksi ottaa riski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jonkin verran harmittaa, jos mies ensin siivoaa viimeisen päälle asuntonsa, käy ostamassa sellaista ruokaa ja juomaa, mistä nainen pitää. Vilpitön tarkoitus on järjestää mukavat treffit naiselle ja sitten nainen alkaakin epäillä miestä hyväksikäyttäjäksi.
Mies on vaan hölmö jos ehdottaa ensitreffeiksi kotitreffejä ja vielä valmistelee ne ennen kuin saa myöntävän vastauksen naiselta. Jokainen täysjärkinen tajuaa, että ensin kannattaa tavata julkisella paikalla ja miettiä niitä kotitreffejä jos tyyppi vaikuttaa siltä että haluaa tutustua paremmin.
Sitä paitsi, ei kyllä miestenkään kannattaisi suostua naisten kotiin treffeille, ties millainen hullu se nainen on. Onhan näitä tapauksia että siellä odottaa sitten pari korstoa jotka tyhjentää lompakon ja pahoinpitelee.
Ei tarvitse tavata julkisella paikalla, jos tutustuu toiseen hyvin videopuhelujen avulla ja käyttää ihmistuntemusta siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Joissain tapauksissa se voi olla toimiva ratkaisu, jos on vaikka tosi pitkä välimatka eikä ole helppo tavata. Mutta kyllä live-tapaaminen julkisella paikalla on silti parempi vaihtoehto.
Kyllä erittäin monet tavalliset, järkevät miehet tietää ja ymmärtää ja myöntää sen, että miesten joukossa on näitä kusipää-hyväksikäyttäjiä joita naisten on syytäkin varoa. Ja että sitä ei mitenkään voi päällepäin tietää, kuka on sellainen, joten varovaisuus on vain järkevää. Ainakin omassa tuttavapiirissä on tämmöisiä miehiä. Toki semmoinen "MINUUN voit luottaa, noista muista ei voi tietää, minä suojelen sinua" on kyllä jokseenkin ärsyttävää käytöstä mieheltä myös.
"kahvilatreffit sopivat vain pienelle osalle kaikista komeimmille ja nuoremmille miehille. Muiden miesten on pakko vain sopeutua asiaan vaikka tulokset ovat ala-arvoisia, mutta muuta mahdollisuutta ei ole. Naisia ei haittaa vaikka he käyvät vuosikausia turhaan treffeillä (miehen laskuun tietysti)."
Mun kokemuksen mukaan mitä komeampi mies, sitä varmemmin kysyy treffeille suoraan kotiinsa. Mielenkiintoinen havainto myös se, että korkeasti koulutetut ehdottavat useammin kotitreffejä kuin matalammin koulutetut. Kenties nämä miehet tietävät itsekin, että heidän ei tarvitse käydä niitä pakkokahvilatreffejä, vaan voivat skipata sen vaiheen ja saavat seuraa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.
Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.
Mikä poliisi minun pitäisi olla? Millä oikeuksilla minun pitäisi lähteä ohjaamaan muita käyttäytymään tietyllä tavalla? Millaisen riskin otan, jos lähden ohjaamaan jotain tuntematonta miestä hänen käytöksensä suhteen? Koskeeko tämä velvoite laajemminkin yhteiskunnassa?
Viime vuosina käynyt niin kotitreffeillä kummankin kotona kuin kahvilassa kuin kävelyllä ja sinkkuna edelleen eli treffipaikasta huolimatta tulos on sama. Usein kumpaakaan ei ole kiinnostanut tavata toista uudestaan. Joskus minua olisi kiinnostanu, joskus naista olisi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.
Mikä poliisi minun pitäisi olla? Millä oikeuksilla minun pitäisi lähteä ohjaamaan muita käyttäytymään tietyllä tavalla? Millaisen riskin otan, jos lähden ohjaamaan jotain tuntematonta miestä hänen käytöksensä suhteen? Koskeeko tämä velvoite laajemminkin yhteiskunnassa?
Sinun pitää tuomita ääneen naisten ahdistelu ja väkivaltaa käyttävät miehet. Sinun pitää tuomita miehet jotka puolustavat tuomittua rais kaajaa. Sinun pitää puhua siitä miten metoo paransi maailmaa.
Mutta sinähän et aio sanoa mitään noista? Et kavereillesi, et töissä, et somessa.
Joten sinä olet huono mies, joka meni väkivaltaisten miesten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä hulluja naisia nyt ei käytännössä ole. Siksi miehillä onkin niin hyvät oltavat ja he ovat niin etuoikeutettuja.
Tuossa sinun esimerkissäkin miehet ovat väkivaltaisia, ei nainen. Ja kävipä joskus niinkin että mies esiintyi treffipalstalla naisena ja huijasi miehen asuntoonsa ja rais kasi. Taas kerran mies oli pahantekijä. Naiset sen sijaan eivät käytännössä milloinkaan vahingoita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää tuomita ääneen naisten ahdistelu ja väkivaltaa käyttävät miehet. Sinun pi
Sori en kaytä somea. Kaverini osaavat käyttäytyä. Kadullako minun pitäisi pysäytettä sattumanvaraisesti miehiä ja muistuttaa heitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä erittäin monet tavalliset, järkevät miehet tietää ja ymmärtää ja myöntää sen, että miesten joukossa on näitä kusipää-hyväksikäyttäjiä joita naisten on syytäkin varoa. Ja että sitä ei mitenkään voi päällepäin tietää, kuka on sellainen, joten varovaisuus on vain järkevää. Ainakin omassa tuttavapiirissä on tämmöisiä miehiä. Toki semmoinen "MINUUN voit luottaa, noista muista ei voi tietää, minä suojelen sinua" on kyllä jokseenkin ärsyttävää käytöstä mieheltä myös.
Ei se ole ärsyttävää käytöstä, vaan varoitusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää tuomita ääneen naisten ah
Kuten sanottu. Olet huono mies ja syyllinen tähän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun osaan käyttäytyä, niin minun pitäisi ohjata muita? Ohjaatko sinä muita naisia, jotka haukkuvat ihmisiä somessa tai käyttäytyvät muuten asiattomasti?
Vierailija kirjoitti:
"kahvilatreffit sopivat vain pienelle osalle kaikista komeimmille ja nuoremmille miehille. Muiden miesten on pakko vain sopeutua asiaan vaikka tulokset ovat ala-arvoisia, mutta muuta mahdollisuutta ei ole. Naisia ei haittaa vaikka he käyvät vuosikausia turhaan treffeillä (miehen laskuun tietysti)."
Mun kokemuksen mukaan mitä komeampi mies, sitä varmemmin kysyy treffeille suoraan kotiinsa. Mielenkiintoinen havainto myös se, että korkeasti koulutetut ehdottavat useammin kotitreffejä kuin matalammin koulutetut. Kenties nämä miehet tietävät itsekin, että heidän ei tarvitse käydä niitä pakkokahvilatreffejä, vaan voivat skipata sen vaiheen ja saavat seuraa silti.
Outoa. Minulla juuri päin vastainen kokemus. Komeat, koulutetut miehet ovat järjestään ehdottaneet kahvilatreffejä ja oudot, matalasti koulutetut hiipparit ovat ehdotelleet kotitreffejä. Nämä komeat, koulutetut miehet ovat yleensä myös halunneet tapailla useammankin lerran, ennen kuin ovat kutsuneet kotiinsa. Heillä on ollut hyvinkin kotiaan suojeleva asenne. Koti on ollut heille tärkeä. Kummajaiset ovat puolestaan puhuneet kodistaan kämppänä, boxina tai jopa luukkuna, paikkana jossa nyt vaan satutaan oleskelemaan tai asumaan. En ole niihin lähtenyt koskaan.
"Outoa. Minulla juuri päin vastainen kokemus. Komeat, koulutetut miehet ovat järjestään ehdottaneet kahvilatreffejä ja oudot, matalasti koulutetut hiipparit ovat ehdotelleet kotitreffejä. Nämä komeat, koulutetut miehet ovat yleensä myös halunneet tapailla useammankin lerran, ennen kuin ovat kutsuneet kotiinsa. Heillä on ollut hyvinkin kotiaan suojeleva asenne. Koti on ollut heille tärkeä. Kummajaiset ovat puolestaan puhuneet kodistaan kämppänä, boxina tai jopa luukkuna, paikkana jossa nyt vaan satutaan oleskelemaan tai asumaan. En ole niihin lähtenyt koskaan. "
Minkä ikäinen olet? Voi olla että tämä on siitä kiinni. Mun kokemus sijoittuu ajalle kun olin vähän päälle 20 ja miehet joitain vuosia vanhempia. Oletan ettei tässä ikäryhmässä korkeasti koulutetuillakaan ole vielä mitään luksuslukaalia, jota tarvitsisi suuremmin suojella.
Toisten käytökseen en voi vaikuttaa, mutta voin huolehtia omasta käytöksestäni. Kotitreffit ovat lähtökohdiltaan ongelmalliset, koska jos kemiat ei kohtaa niin julkisella paikalla on helpompi viheltää peli poikki ja kävellä pois.
Kai se on vähän sitäkin minkä kukakin laskee onnistumiseksi. Minusta onnistuneet kahvilatreffit alkoivat noin kello 15 ja päätyivät Pizzeriassa kello 19:45.