Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?
Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.
Kommentit (315)
Minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, päinvastoin.
Olen joskus erehtynyt viemään naisen asunnolleni ja sen jälkeen ne on suurin piirtein muuttamassa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he eivät voi kutsua naista kotiinsa, heillä on siellä vaimo ja lapset.
Tätähän se miesten kanssa on. Ensitreffit julkiselle paikalle niin saa (ehkä) karsittua ahdistelijat, väkivaltaiset ja vonkaajat.
Sitten kun tunnetaan sen verran että uskaltaa mennä miehen kotiin, pitää tarkistaa että mies ei salaile perhettä eikä elä kuin sikolätissä.
Ja kaikkien näiden varotoimen jälkeen mies voi missä tahansa vaiheessa alkaa väkivaltaiseksi. Ja erittäin suurella todennäköisyydellä yrittää kaataa kotityöt naisen niskaan, viimeistään lapsen synnyttyä. Tai toisen lapsen. Tai sitten kun lapset muuttavat pois.
Ikinä ei voi rentoutua, mies voi tehdä naisen elämästä helvettiä ihan milloin vain.
LOL. Pysy loitolla meistä. Voitamme kummatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka uskaltaa tulla kotitreffeille on rohkea ja silloin nainen on mieleltään terve. Jos nainen ajattelee jo etukäteen kaikkien miesten olevan hyväksikäyttäjiä, nainen kärsii varmuudella jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta. Nämä naiset on hyvä karsia pois jo ennalta.
Ai "uskaltaa" ja "rohkea" - ajatteletko siis, että miehen luo tuleminen vaatii erityistä rohkeutta? Eli myönnät ja tiedostat että riskejä on niin paljon, että vain rohkeat uskaltavat? Mutta eipä mitään, sinä saat erittäin mielellään skipata kaikki ne, jotka ehdottavat sinulle treffejä jossain muualla kuin yksityisasunnossa. Kun teet karsimisen itse, säästät sen vaivan toiselta osapuolelta, joka karsisi sinut niinikään - tällaisessa asiassa on hyvä olla samoilla linjoilla.
Kaikkea sinäkin uskot.
Mikä tässä oli ongelma, joidenkin miesten surkean herkkä nahka ja empatiakyvyn puute?
Älä piittaa, ap. Tuollaisella miehellä et tee yhtään mitään.
Niillä miehillä oli pahat mielessä.
Hyvät naiset! Kyllä te tiedätte, miksi. Eikä tuollaisia tolloja miehiä halua kukaan itseään arvostava nainen.
Jättäkää ne omaan arvoonsa. Löytyy vielä mies, joka kunnioittaa, käyttäytyy, on arvoisenne.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tuota silti voi yleistää ollenkaan kaikkia koskevaksi. Jäitä nyt hattuun noiden yleistämisten kanssa, oli sitten miten traumatisoitunut tahansa. "
Edelleen, yli 90 % kaikista seksuaaliväkivallanteoista on miesten tekemiä. Tuon tilaston valossa ei ole yleistämistä sanoa faktaa, että miehet ovat niitä, jotka tässä asiassa muodostavat uhkan naisille. Ja koska et ikinä voi mennä takuuseen tuntemattomasta ihmisestä, on luonnollista ettei riskejä haluta ottaa.
Jos tämä fakta loukkaa miehiä, heillä on itsellään täysi vapaus muuttaa tuo tilasto.
No minäpä muutan tuon tilaston, kun minulla kerran on täysi vapaus. Kerrotko muuten miten. En ole tähänkään saakka ollut uhka yhdellekään naiselle. Mitä minun pitää tehdä saadakseni tilaston muutettua. Ai niin, minullahan on täysi vapaus muuttaa tilastoa, tässä uusi:
Yli 94% kaikista seksuaaliväkivallanteoista on naisten tekemiä. Naiset ovat valtava uhka miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ei ehdota ekoja treffejä omaan kotiin. Se on noloa ja lapsellista.
Mulla herää vain kysymys minkä ikäisiä ihmisiä täällä kirjoittaa, mikäli tämä on yleinen mielipide. Oma ikäni alkaa kakkosella ja tiedän, että tässä ikäryhmässä kotitreffit ensitreffeinä eivät ole harvinaisia eikä juuri kukaan pidä sellaisia ehdottavaa ihmistä nolona.
Ja sinähän valehtelet. Naiset kaikissa ikäryhmissä osaavat käyttää järkeään.
No kyllä vaan on ihan normaalia. Jopa minä tiedän naisia jotka ovat menneet ensitreffeille tindermiesten luo. Jokainen varmasti myös tietää naisia jotka lähtevät baarista ventovieraiden miesten kotiin. Ihan sama asia käytännössä, vähintään yhtä suuri turvallisuusriski. Vai väitätkö ettei tätäkään ilmiötä ole olemassa?
Vierailija kirjoitti:
"Nainen, joka uskaltaa tulla kotitreffeille on rohkea ja silloin nainen on mieleltään terve. Jos nainen ajattelee jo etukäteen kaikkien miesten olevan hyväksikäyttäjiä, nainen kärsii varmuudella jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta. Nämä naiset on hyvä karsia pois jo ennalta."
Tämä viesti kiteyttää loistavasti syyn siihen, miksi jokaisen naisen kannattaisi unohtaa kaikki ajatukset irtoseksistä.
Se on venalaista rulettia. Itsetuhoista käyttäytymistä, koska ennemmin tai myöhemmin kosahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jonkin verran harmittaa, jos mies ensin siivoaa viimeisen päälle asuntonsa, käy ostamassa sellaista ruokaa ja juomaa, mistä nainen pitää. Vilpitön tarkoitus on järjestää mukavat treffit naiselle ja sitten nainen alkaakin epäillä miestä hyväksikäyttäjäksi.
No onhan tuossa joku teoreettinen mahdollisuus, että mies ei olisi hyväksikäyttäjä vaan keskimääräistä yksinkertaisempi tapaus. Mutta osaisiko sellainen kirjoittaa manipuloivasti? Vaikka tämän tyyppinen yritys tehoaisi luultavasti parhaiten 10-17 v poikiin.
Jos tarkoitus on alkujaan vilpitön, normaali ymmärtää viimeistään silloin kun joku selittää.
Mikähän muuten on kohderyhmä sellaisella joka käyttää täkynä prinsessaleikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei tuota silti voi yleistää ollenkaan kaikkia koskevaksi. Jäitä nyt hattuun noiden yleistämisten kanssa, oli sitten miten traumatisoitunut tahansa. "
Edelleen, yli 90 % kaikista seksuaaliväkivallanteoista on miesten tekemiä. Tuon tilaston valossa ei ole yleistämistä sanoa faktaa, että miehet ovat niitä, jotka tässä asiassa muodostavat uhkan naisille. Ja koska et ikinä voi mennä takuuseen tuntemattomasta ihmisestä, on luonnollista ettei riskejä haluta ottaa.
Jos tämä fakta loukkaa miehiä, heillä on itsellään täysi vapaus muuttaa tuo tilasto.
No minäpä muutan tuon tilaston, kun minulla kerran on täysi vapaus. Kerrotko muuten miten. En ole tähänkään saakka ollut uhka yhdellekään naiselle....
Olet kyllä, kunnes käytökselläsi toisin todistat: eli tuomitset seksuaalirikolliset, ahdistelijat, törkeäkäytöksiset miehet, ällöttävät raiskausvitsit.
Mutta et sinä uskalla kun itsekin pelkäät muita miehiä.
Miehen luota pääsee sentään karkuun, mutta omasta kodista ei luovu niin helposti.
Esim narsistit on luonnottoman kiinnostuneita toisten kodeista.
Lyhyet suhteet vain rikkoo ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.
Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.
Miksi vastaavasti isyystestiä vaativa mies sitten tuomitaan? Naiset voisivat vastaavasti pitää nämä pettävät naiset ruodussa että ei käy Risto keissejä?
Etkö tosiaan nää eroa siinä että joku henkeään suojellakseen ei luota sokeasti juuri tapaamaansa ihmiseen tai sitten ettei luota ettei puoliso ole pettänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä muutan tuon tilaston, kun minulla kerran on täysi vapaus. Kerrotko muuten miten. En ole tähänkään saakka ollut uhka yhdellekään naiselle. Mitä minun pitää tehdä saadakseni tilaston muutettua. Ai niin, minullahan on täysi vapaus muuttaa tilastoa, tässä uusi:
Yli 94% kaikista seksuaaliväkival
Kirjoitit tahallaan väärin. Miehet tekee enemmän seksuaalirikoksia. Odotit että joku korjaa tämän, koska olet täysin riippuvainen muiden reaktioista. Koska olet ylijäämäluuseri.
En todellakaan suutu vaan ihmettelisin jos nainen haluaisi tunkea kotiini ensitreffeillä. Treffit aina neutraalissa paikassa julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanokaa tuollaisille treffeille vain "kiitos ei". Ei minua ainakaan haittaa, jos minua ei tule kahvilaan tapaamaan joku, joka haluaisi ehdottomasti, että tulen hänen kotiinsa. On täysin ok jättää väliin treffit, jos käy ilmi, että ollaan jossain tärkeässä asiassa täysin eri linjoilla. Minulle käy todella hyvin, että kahvilaan tulevat vain ne miehet, joille se on 100% ok, muut saavat vaikka ghostata, jos siltä tuntuu - ei haittaa minua."
Miehellä on oikeus tehdä viime hetkellä oharit kahvilatreffeiltä, jos on perustelu syy epäillä naisen yrittävän huijata mieheltä vain ilmaiset kahvit ja leivoksen. Huom! pelkkä epäily tästä riittää syyksi.
Miten mieheltä huijataan kahvi ja leivos? Ilmeisesti mies on kahvilan omistaja ja hän antaa naisen tehdä ostokset velaksi.
Niin siis hän sanoi että mieheltä yritetään huijata _ilmaiset kahvit_ ja leivos. Hänellä on mennyt iloisesti sekaisin ns. maksulliset ja maksuttomat treffit, eikä hän ole ottanut selvää maksullisten treffien hintatasosta.
Ammattilainen ei vaihda torttua kahviin ja leivokseen. Se olisi hänelle huono kauppa.
Treffailija maksaa omat ostoksensa. Hän ei halua joutua tilanteeseen, jossa joku olettaa "saavansa" torttua maksuksi kahvista ja leivoksesta.
Kotirouvakokelaaksi tahtova olettaa, että kahvi ja leivos on maksuttomia, eikä tarjoilu vaadi vastapalvelusta ainakaan heti.
On kyllä erikoinen ketju. Toisaalta ihan selvää, että ekoille treffeille ei mennä kotiin. Toisaalta, aika pimeätä yleistämistä. Tänään tuli ylellä joku leffa, ei kaikki miehet, joka vihjasi samaa kuin tässä langassa, että miehet olisivat jotenkin kollektiivisesti vastuussa joidenkin miesten tekemisistä.
Mihin kaikkeen tällaista periaatetta voi soveltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.
Tämähän se varmaan on. Itse en toki suutu ja ymmärrän, mutta tuntuu se silti hieman pahalta. Se lienee luonnollista, kun on itse kunnon mies. Herkkä ja tunteellinen.
Mutta siis en suutu, vaikka aavistuksen loukkaantuisinkin.
Miksi loukkaantuisit? Vaikutat hankalalta ihmiseltä, sori nyt vaan. Jos itse ehdottaisin treffikumppanille treffipaikaksi kahvilaa, ja hän sitten vastaisi, että haluaisi mieluummin nähdä vaikka museossa (tai päinvastoin), niin en minäkään siitä loukkaantuisi.
Hän tuskin epäilee sinua pahantekijäksi. Mistä siis loukkaantuisitkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanokaa tuollaisille treffeille vain "kiitos ei". Ei minua ainakaan haittaa, jos minua ei tule kahvilaan tapaamaan joku, joka haluaisi ehdottomasti, että tulen hänen kotiinsa. On täysin ok jättää väliin treffit, jos käy ilmi, että ollaan jossain tärkeässä asiassa täysin eri linjoilla. Minulle käy todella hyvin, että kahvilaan tulevat vain ne miehet, joille se on 100% ok, muut saavat vaikka ghostata, jos siltä tuntuu - ei haittaa minua."
Miehellä on oikeus tehdä viime hetkellä oharit kahvilatreffeiltä, jos on perustelu syy epäillä naisen yrittävän huijata mieheltä vain ilmaiset kahvit ja leivoksen. Huom! pelkkä epäily tästä riittää syyksi.
No siinäpä teet oharit. Kyllä niitä fiksuja miehiä riittää, ei ole mikään menetys tuollainen.
Niin joku rattopoika tai sitten parisuhdevankilassa oleva perheen isä ja ainahan löytyy uusia kokemattomia miehiä, jonka laskuun naiset syövät ja juovat kahviloissa ja ravintoloissa ennen kuin mies havahtuu hyväksikäyttöön.
No siinäpä teet oharit. Kyllä niitä fiksuja miehiä riittää, ei ole mikään menetys tuollainen.