Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?

Vierailija
26.11.2023 |

Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.

Kommentit (315)

Vierailija
161/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suutu, mutta ihmettelen. Olen miehenä valmis ottamaan suuriakin riskejä, jotta voisin löytää puolison.

Oletko valmis ottamaan riskin tulla raiskatuksi puolison löytämiseksi? Vai mitä nämä mainitsemasi suuret riskit ovat?

Esimerkiksi työpaikan ja maineen menettäminen. Olen useamman kerran lähestynyt asiakkaitani, vaikka olen sellaisella alalla, jolla siitä saa helposti potkut.

Et vastannut kysymykseen, olisitko valmis ottamaan riskin tulla raiskatuksi. No, hiljaisuus puhui puolestasi.

Vierailija
162/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko sitten eivät suutu jos mies kieltäytyy intiimistä oleskelusta kun pitää vaikkapa hepsankeikkana. Niinhän kun te naisetkin teette ja yleistätte miehiä ties miksi raiskaajiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseiset naiset ovat pelkureita. He eivät uskalla elää.

Uskaltavat elää, mutta eivät halua kuolla. 

Vierailija
164/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko sitten eivät suutu jos mies kieltäytyy intiimistä oleskelusta kun pitää vaikkapa hepsankeikkana. Niinhän kun te naisetkin teette ja yleistätte miehiä ties miksi raiskaajiksi.

Minulle nainen lopulta antoi litsarin, kun torjuin hänet. Oli jonkun kuukauden ajan kutsunut minua kotiinsa opettamaan suomea. En mennyt, sanoin vaan etten ole mikään kielten opettaja. Litsarin sain siinä tilanteessa, kun hän tajusi, että olin alkanut seurustelemaan erään naisen kanssa.

Vierailija
165/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostavat miehet vain seksimielessä ja sovin pelkästään seksitreffejä. Tästä huolimatta, vaikka kumpikin on liikkeellä samalla ajatuksella, treffit sovitaan aina julkiselle paikalle ja pääsäntöisesti tapaamispaikan ehdottajia ovat olleet aina miehet.

PS. Huvittaako muita tämä, että isyyshuijauksista eniten huolissaan ovat ne miehet, jotka eivät saa koskaan seksiä :D

Sanos muuta. Nuo isyyshuijaukset ei tule koskaan koskettamaan näitä ulisoita, kun eivät ne ikinä saa ketään naista kanssaan sänkyyn tirsk

Miksi pilkkaat. Naisettomuus aiheuttaa jopa mielenterveyongelmia ja itsetuhoisuutta miehille. Tuollatavoin pilkkaamalla saatat ajaa jonkun miehen jopa väkivaltaiseksi naisia kohtaan.

Entäs sitten? Jos mies kokee että häntä pilkataan täällä niin ei kannata ehkä käydä tällä palstalla.

Vierailija
166/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.

Miksi vastaavasti isyystestiä vaativa mies sitten tuomitaan? Naiset voisivat vastaavasti pitää nämä pettävät naiset ruodussa että ei käy Risto keissejä?

Miksi ylipäätään menet yhteen sellaisen naisen kanssa johon et luota? Ymmärrän isyystestin jos on jokin yhden yön juttu, mutta sitoutuneessa parisuhteessa tuo loukkaavaa.

Vierailija
167/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suutu, mutta ihmettelen. Olen miehenä valmis ottamaan suuriakin riskejä, jotta voisin löytää puolison.

Oletko valmis ottamaan riskin tulla raiskatuksi puolison löytämiseksi? Vai mitä nämä mainitsemasi suuret riskit ovat?

Esimerkiksi työpaikan ja maineen menettäminen. Olen useamman kerran lähestynyt asiakkaitani, vaikka olen sellaisella alalla, jolla siitä saa helposti potkut.

Siis ylpeilet sillä että syyllistyt seksuaaliseen ahdisteluun? Oletko kenties viihdealalla? 

Tarkoittaako sinulle ihan oikeasti mikä vaan lähestyminen seksuaalista? Jos kysyn sinulta mennäänkö kahville, on kyseessä lähestyminen. Huudatko siinä kohtaa tulleesi seksuaalisesti ahd

Sanoit että lähestymisesi on sitä luokkaa että siitä saa potkut. Turhaan venkoilet.

Vierailija
168/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle ei ole yksikään mies koskaan ehdottanut kotitreffejä. Ei kukaan normaali ihminen halua kutsua kotiinsa tuntematonta ihmistä ensi tapaamiselle, vaan valitaan neutraali  ympäristö. Jos mies ehdottaa ensitapaamiseksi kotitreffejä tulee kaikkien hälytyskellojen soida ja lujaa."

Mulle on Tinderissä ehdotettu, esimerkiksi viini- ja leffailtaa miehen luona. Paljon kivempi vaihtoehto mielestäni kuin kahvi- tai ravintolatreffit. En ole koskaan sitten lopulta mennyt, mutta en näe syytä miksen voisi mennä, jos miehestä tulee hyvä vaikutelma ja jos on jo kuvissa niin hyvännäköinen, ettei varmasti tule sen suhteen pettymystä. Tietenkään en suoraan menisi oven taakse, vaan ensin tavattaisiin ulkona, jolloin voisin vielä tehdä varmistavan arvion.

Et ole koskaan mennyt "paljon kivempaan vaihtoehtoon" eli miehen kotiin? Johtuuko siitä, että olet incel-mies, joka esittää naista?

Vierailija
169/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nainen lopulta antoi litsarin, kun torjuin hänet. Oli jonkun kuukauden ajan kutsunut minua kotiinsa opettamaan suomea. En mennyt, sanoin vaan etten ole mikään kielten opettaja. Litsarin sain siinä tilanteessa, kun hän tajusi, että olin alkanut seurustelemaan erään naisen kanssa.

Miten olit pukeutunut?

Vierailija
170/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.

No kun suurin osa ahdisteluista tapahtuu kun muita miehiä ei ole paikalla, niin mitenhän miesten pitäisi kyetä tällaiset tilanteet estämään?

Vierailija
171/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostavat miehet vain seksimielessä ja sovin pelkästään seksitreffejä. Tästä huolimatta, vaikka kumpikin on liikkeellä samalla ajatuksella, treffit sovitaan aina julkiselle paikalle ja pääsäntöisesti tapaamispaikan ehdottajia ovat olleet aina miehet.

PS. Huvittaako muita tämä, että isyyshuijauksista eniten huolissaan ovat ne miehet, jotka eivät saa koskaan seksiä :D

Sanos muuta. Nuo isyyshuijaukset ei tule koskaan koskettamaan näitä ulisoita, kun eivät ne ikinä saa ketään naista kanssaan sänkyyn tirsk

Miksi pilkkaat. Naisettomuus aiheuttaa jopa mielenterveyongelmia ja itsetuhoisuutta miehille. Tuollatavoin pilkkaamalla saatat ajaa jonkun miehen jopa väkivaltaiseksi naisia kohtaan.

Entäs sitten? Jos mies kokee et

Näin juuri. Miksi miehet altistavat itsensä tilanteisiin joissa tulevat pilkatuiksi ja sitten uhriutuvat asiasta?

Vierailija
172/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aina väkivaltaisia naisia kohtaan. Huumori auttaa naisia selviämään tässä maailmassa, joten pilkataan vaan miehiä. Hyvällä onnella se saa aikaan itsetuhoisuutta naisvihaajissa.

Vierailija
173/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle ei ole yksikään mies koskaan ehdottanut kotitreffejä. Ei kukaan normaali ihminen halua kutsua kotiinsa tuntematonta ihmistä ensi tapaamiselle, vaan valitaan neutraali  ympäristö. Jos mies ehdottaa ensitapaamiseksi kotitreffejä tulee kaikkien hälytyskellojen soida ja lujaa."

Mulle on Tinderissä ehdotettu, esimerkiksi viini- ja leffailtaa miehen luona. Paljon kivempi vaihtoehto mielestäni kuin kahvi- tai ravintolatreffit. En ole koskaan sitten lopulta mennyt, mutta en näe syytä miksen voisi mennä, jos miehestä tulee hyvä vaikutelma ja jos on jo kuvissa niin hyvännäköinen, ettei varmasti tule sen suhteen pettymystä. Tietenkään en suoraan menisi oven taakse, vaan ensin tavattaisiin ulkona, jolloin voisin vielä tehdä varmistavan arvion.

Et ole koskaan mennyt "paljon kivempaan vaihtoehtoon" eli miehen kotiin? Johtuuko siitä, että olet incel-mies, joka esittää nai

No en todellakaan ole, mutta milläpä sen täällä voisi todistaa. Saat siis uskoa minun olevan ihan mitä tahansa ihan vapaasti. Ja miksi en ole mennyt kotitreffeille - johtuu siitä, että yleensä on ollut useampi vaihtoehto treffikumppaniksi samanaikaisesti ja olen valinnut ulkonäön ja keskustelujen perusteella sen, joka vaikuttaa parhaalta. Ei ole tapana sopia useamman miehen kanssa treffejä samanaikaisesti.

Vierailija
174/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jonkin verran harmittaa, jos mies ensin siivoaa viimeisen päälle asuntonsa, käy ostamassa sellaista ruokaa ja juomaa, mistä nainen pitää. Vilpitön tarkoitus on järjestää mukavat treffit naiselle ja sitten nainen alkaakin epäillä miestä hyväksikäyttäjäksi.

Vierailija
175/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jonkin verran harmittaa, jos mies ensin siivoaa viimeisen päälle asuntonsa, käy ostamassa sellaista ruokaa ja juomaa, mistä nainen pitää. Vilpitön tarkoitus on järjestää mukavat treffit naiselle ja sitten nainen alkaakin epäillä miestä hyväksikäyttäjäksi.

Minua harmittaa että naiset joutuvat koko elämänsä pelkäämään ja varomaan miehiä. Joten eipä kiinnosta yhtään sinun siivouksesi eikä ruokasi. Sen sijaan voisit kehittää itsellesi edes alkeellisen kyvyn empatiaan tuon vihamielisyyden tilalle.

Vierailija
176/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun suurin osa ahdisteluista tapahtuu kun muita miehiä ei ole paikalla, niin mitenhän miesten pitäisi kyetä tällaiset tilanteet estämään?

Jaa ahdistelu tapahtuu? Sitä vaan ilmenee tietyissä olosuhteissa?

Aloita kuule vaikka sillä että puhut asioista niiden oikeilla nimillä tuon ahdistelijoiden suojelun sijasta. Sano: "Miehet ahdistelevat naisia suurimmaksi osaksi kun muita ei ole paikalla." Nythän sinä suojelet jo asenteellasi ja kielenkäytölläsi noita miehiä.

Vierailija
177/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä hölmöjä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta kohtelemalla naista prinsessana kotitreffeillä. Nainen ei koskaan tule saamaan muualla niin hienoja treffejä. Kahvilatrefeillä nainen saa vain palkinnoksi oharit.

Mitä tämä tarkoittaa? Eli naitatko naisen sukulaiselleen ja vaadit tätä synnyttämään esikoispojan? Parempi vaan, että sinua ei tarvitse yhdenkään naisen tavata romanttisessa mielessä. 

Vierailija
178/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olit pukeutunut?

Pukuun, kauluspaitaan, solmioon ja nahkaisiin kävelykenkiin. Puvun väriä en enää muista, mutta tummahko, ei musta. Olen samaa mieltä kanssasi, että pukeutumiseni ehkä provosoi naista.

Vierailija
179/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ahdistelu tapahtuu? Sitä vaan ilmenee tietyissä olosuhteissa?

Aloita kuule vaikka sillä että puhut asioista niiden oikeilla nimillä tuon ahdistelijoiden suojelun sijasta. Sano: "Miehet ahdistelevat naisia suurimmaksi osa

Sinulla on outo käsitys termin suojelu merkityksestä.

Vierailija
180/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen on mieltään terve, hänellä ei ole kuviteltuja uhkakuvia tai pelkoja. Silloin ihminen on rohkea ja uskaltaa tehdä elämässään asioita.

Vai että tällainen taktiikka tällä kertaa.