Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?

Vierailija
26.11.2023 |

Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.

Kommentit (315)

Vierailija
181/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei ehdota ekoja treffejä omaan kotiin. Se on noloa ja lapsellista. 

Vierailija
182/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suuttuu, niin siksi, ettei ole vieläkään pildeä tiedossa. Kyllähän sellainen laittaa suututtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.

No kun suurin osa ahdisteluista tapahtuu kun muita miehiä ei ole paikalla, niin mitenhän miesten pitäisi kyetä tällaiset tilanteet estämään?

Jaa ahdistelu tapahtuu? Sitä vaan ilmenee tietyissä olosuhteissa?

Aloita kuule vaikka sillä että puhut asioista niiden oikeilla nimillä tuon ahdistelijoiden suojelun sijast

Aiot siis jatkaa ahdistelijoiden suojelemista.

Vierailija
184/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suuttuu, niin siksi, ettei ole vieläkään pildeä tiedossa. Kyllähän sellainen laittaa suututtamaan.

Hyvänen aika. Teille miehille on useasti sanottu ettei teidän ongelmat ratkea naisen saannilla. Tietenkään kukaan ei estä miestä hommaamasta vuokravaimoa. Päädytte kuitenkin samaan ratkaisun mihinkä ite narkit. Katoaako ongelmat? Ei. Saatte lähinnä hetkellisen hyvän olon jonka jälkeen tuleekin krapula.

Vierailija
185/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanokaa tuollaisille treffeille vain "kiitos ei". Ei minua ainakaan haittaa, jos minua ei tule kahvilaan tapaamaan joku, joka haluaisi ehdottomasti, että tulen hänen kotiinsa. On täysin ok jättää väliin treffit, jos käy ilmi, että ollaan jossain tärkeässä asiassa täysin eri linjoilla. Minulle käy todella hyvin, että kahvilaan tulevat vain ne miehet, joille se on 100% ok, muut saavat vaikka ghostata, jos siltä tuntuu - ei haittaa minua."

Miehellä on oikeus tehdä viime hetkellä oharit kahvilatreffeiltä, jos on perustelu syy epäillä naisen yrittävän huijata mieheltä vain ilmaiset kahvit ja leivoksen. Huom! pelkkä epäily tästä riittää syyksi.

Vierailija
186/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanokaa tuollaisille treffeille vain "kiitos ei". Ei minua ainakaan haittaa, jos minua ei tule kahvilaan tapaamaan joku, joka haluaisi ehdottomasti, että tulen hänen kotiinsa. On täysin ok jättää väliin treffit, jos käy ilmi, että ollaan jossain tärkeässä asiassa täysin eri linjoilla. Minulle käy todella hyvin, että kahvilaan tulevat vain ne miehet, joille se on 100% ok, muut saavat vaikka ghostata, jos siltä tuntuu - ei haittaa minua."

Miehellä on oikeus tehdä viime hetkellä oharit kahvilatreffeiltä, jos on perustelu syy epäillä naisen yrittävän huijata mieheltä vain ilmaiset kahvit ja leivoksen. Huom! pelkkä epäily tästä riittää syyksi.

Miten mieheltä huijataan kahvi ja leivos?  Ilmeisesti mies on kahvilan omistaja ja hän antaa naisen tehdä ostokset velaksi. 

Vierailija
187/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät voi kutsua naista kotiinsa, heillä on siellä vaimo ja lapset.

Vierailija
188/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko sitten eivät suutu jos mies kieltäytyy intiimistä oleskelusta kun pitää vaikkapa hepsankeikkana. Niinhän kun te naisetkin teette ja yleistätte miehiä ties miksi raiskaajiksi.

Minulle nainen lopulta antoi litsarin, kun torjuin hänet. Oli jonkun kuukauden ajan kutsunut minua kotiinsa opettamaan suomea. En mennyt, sanoin vaan etten ole mikään kielten opettaja. Litsarin sain siinä tilanteessa, kun hän tajusi, että olin alkanut seurustelemaan erään naisen kanssa.

Miten olit pukeutunut?

Pukuun, kauluspaitaan, solmioon ja nahkaisiin kävelykenkiin. Puvun väriä en enää muista, mutta tummahko, ei musta. Olen samaa mieltä kanssasi, että pukeutumiseni ehkä provosoi naista.

Aika sairasta että otat syyn niskoillesi siitä että lyönti tapahtui.

Vierailija
189/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prkl käykää maksullisilla. https://t.ly/yZ2Qv

https://t.ly/N2DpW

Vierailija
190/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mieheltä huijataan kahvi ja leivos?  Ilmeisesti mies on kahvilan omistaja ja hän antaa naisen tehdä ostokset velaksi. 

Miksi pitää ruokkia trollia.

Vierailija
191/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko sitten eivät suutu jos mies kieltäytyy intiimistä oleskelusta kun pitää vaikkapa hepsankeikkana. Niinhän kun te naisetkin teette ja yleistätte miehiä ties miksi raiskaajiksi.

Minulle nainen lopulta antoi litsarin, kun torjuin hänet. Oli jonkun kuukauden ajan kutsunut minua kotiinsa opettamaan suomea. En mennyt, sanoin vaan etten ole mikään kielten opettaja. Litsarin sain siinä tilanteessa, kun hän tajusi, että olin alkanut seurustelemaan erään naisen kanssa.

Miten olit pukeutunut?

Pukuun, kauluspaitaan, solmioon ja nahkaisiin kävelykenkiin. Puvun väriä en enää muista, mutta tummahko, ei musta. Olen samaa mieltä kanssasi, että pukeutumiseni ehkä provosoi naista.

Minä olin uhri. Älä syyllistä uhria.

Vierailija
192/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prkl käykää maksullisilla. https://t.ly/yZ2Qv

https://t.ly/N2DpW

Miksi? Kannattaa vain sinnikkäästi kysyä kaikilta suostuuko nainen kotitreffeille. Aina joku suostuu (ehkä joka viides nainen suostuu) ja nämä naiset saavat jättipotin. Välttyvät sen lisäksi ohareilta ja varmistuvat siitä, että mies ei ole varattu. Koska varattu mies ei kotiinsa uskalla kutsua naista.

Vierailija
193/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on parempi ottaa maksullinen. Ei tule pettymystä.

Vierailija
194/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei ehdota ekoja treffejä omaan kotiin. Se on noloa ja lapsellista. 

Mulla herää vain kysymys minkä ikäisiä ihmisiä täällä kirjoittaa, mikäli tämä on yleinen mielipide. Oma ikäni alkaa kakkosella ja tiedän, että tässä ikäryhmässä kotitreffit ensitreffeinä eivät ole harvinaisia eikä juuri kukaan pidä sellaisia ehdottavaa ihmistä nolona.

Vierailija
195/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla herää vain kysymys minkä ikäisiä ihmisiä täällä kirjoittaa, mikäli tämä on yleinen mielipide. Oma ikäni alkaa kakkosella ja tiedän, että tässä ikäryhmässä kotitreffit ensitreffeinä eivät ole harvinaisia eikä juuri kukaan pidä sellaisia ehdottavaa ihmistä nolona.

Täällä on sellaisia jotka on aikuisia ja niilä on jo pidennetty teini-ikä ohi ja on elämää nähtynä.

Vierailija
196/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisella on kotona mies ja lapset.

Vierailija
197/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinähän valehtelet. Naiset kaikissa ikäryhmissä osaavat käyttää järkeään.

Vierailija
198/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka uskaltaa tulla kotitreffeille on rohkea ja silloin nainen on mieleltään terve. Jos nainen ajattelee jo etukäteen kaikkien miesten olevan hyväksikäyttäjiä, nainen kärsii varmuudella jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta. Nämä naiset on hyvä karsia pois jo ennalta.

Ai "uskaltaa" ja "rohkea" - ajatteletko siis, että miehen luo tuleminen vaatii erityistä rohkeutta? Eli myönnät ja tiedostat että riskejä on niin paljon, että vain rohkeat uskaltavat? Mutta eipä mitään, sinä saat erittäin mielellään skipata kaikki ne, jotka ehdottavat sinulle treffejä jossain muualla kuin yksityisasunnossa. Kun teet karsimisen itse, säästät sen vaivan toiselta osapuolelta, joka karsisi sinut niinikään - tällaisessa asiassa on hyvä olla samoilla linjoilla.

Kun ihminen on mieltään terve, hän

Suomalaismlehet on Euroopan toiseksi väkivaltaisimpia oman maansa naisia kohtaan. 

Vierailija
199/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Aivan kenellä tahansa on aina oikeus olla menemättä treffeille ihan ilman syytäkin. Ketään ei voi treffelle pakottaa. Ei sinunkaan tarvitse mitään syytä lähteä keksimään.

Vierailija
200/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se miesten kanssa on. Ensitreffit julkiselle paikalle niin saa (ehkä) karsittua ahdistelijat, väkivaltaiset ja vonkaajat.

Sitten kun tunnetaan sen verran että uskaltaa mennä miehen kotiin, pitää tarkistaa että mies ei salaile perhettä eikä elä kuin sikolätissä.

Ja kaikkien näiden varotoimen jälkeen mies voi missä tahansa vaiheessa alkaa väkivaltaiseksi. Ja erittäin suurella todennäköisyydellä yrittää kaataa kotityöt naisen niskaan, viimeistään lapsen synnyttyä. Tai toisen lapsen. Tai sitten kun lapset muuttavat pois.

Ikinä ei voi rentoutua, mies voi tehdä naisen elämästä helvettiä ihan milloin vain.