Suomessa 88 prosenttia naisista on kokenut s-häirintää
Suomessa 88 prosenttia naisista on kokenut s-häirintää. Tämä on paljon enemmän kuin esimerkiksi Britanniassa. Aika huolestuttavaa.
Kommentit (540)
88% aviovaimoista ei ole antanut miehelleen kirjallista suostumusta sukupuoliyhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
88% aviovaimoista ei ole antanut miehelleen kirjallista suostumusta sukupuoliyhteyteen.
Sukupuoliyhteys ilman suostumusta on r a i skaus, ei ihme että ahdistelun prosentti on noin iso kun edes termit ja määritelmät eivät ole hallinnassa, niin miten sitten normaali sosiaalinen kanssakäyminen ihmisten ilmoilla muka onnistuisi.
Omia kokemuksia on mm.herätä siihen että kaverin poikäystävä on samassa sängyssä ja yrittää kopeloida. EN todellakaan ollut antanut mitään viitteitä että mikään kiinnostaisi. Tämä kun asuin opiskelu aikana solukämpässä. Aikuisempana minua on seurattu, tarjottu kyytejä tai vaikka kyselty laatu piparin perään. Haukuttu h*oraksi kadulla kävellessä ohi. Oman alani tapahtumissa minulle on ns.valtaa pitävät kuvailleet sukuelimiään kauniiksi ja kieltä yritetty tunkea kurkkuun. Ettei nyt kyse ole siitä että joku katsoi minua hassusti, vaan ihan oikeasti törkeää käytöstä. En oikeasti usko että kukaan keski-ikäinenkään mies oletettu haluaisi että joku pubi ruusu tulisi kunnolla kouraisemaan vaikka munista ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella mitä kaikkea tähän lasketaan ahdisteluksi..
Miten olisi oma kokemukseni? Esimieheni puhui jatkuvasti härskejä alapääjuttuja, ehdotteli ryhmäseksiä sun muuta, hipaisi ohimennessään jotain kohtaa kehostani, ehdotti hommaavansa minulle asunnon keskustasta, jos vain jättäisin mieheni, yritti tunkea samaan hotellihuoneeseen työmatkalla...
Valitukset hänen esimiehelleen eivät auttaneet, sillä äijä oli firman kovin myyntitykki.
Puoli vuotta siinä puljussa riitti.
Ja oletko miettinyt, kuinka monta naista on palkinnut tämän sankarin tästä käytöksestä? Se että sinä pidit sitä ahdisteluna on vain sinun mielipide. Että pitäisikö teidän naisten ihan oikeasti myös ryhtyä miettimään omia toimia. Jos mies käyttäytyy aina samalla lailla, mutta toisen naisen mieles
Oisko sulle täysin ok ja kivaa, jos joku skrode homomies käyttäytyisi sinua kohtaan kuten tuo sankari?
Vierailija kirjoitti:
Joukossa on myös sinkkuja...
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei nykyään kestä flirttiä. Itketään kaikesta, ei ole huumorintajua. Koittakaa ymmärtää miehiä myös, eivät pahaa tarkoita, hyvällä lähestyvät.
Eiköhän sitä ymmärrystä ole niin monta vuosikymmentä harrastettu, että se on loppu nyt. Slut. Finito. Zero f*cks left to give.
Onneksi olen niin kuvottavan ruma ettei tule vahingossakaan ahdistelua tai huutelua nuorempana tuli mut ilmeisesti se ei ole edes ulkonäöstä kiinni vaan jotkut miehet haluaa näyttää "vallantunnetta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoliyhteys ilman suostumusta on r a i skaus, ei ihme että ahdistelun prosentti on noin iso kun edes termit ja määritelmät eivät ole hallinnassa, niin miten sitten normaali sosiaalinen kanssakäyminen ihmisten ilmoilla muka onnistuisi.
Nämä tälläiset miehet luulee mm että nuorta naiskassaa kiinnostaa jos on peruskohtelias ja hymyilee asiakaspalvelutilanteessa,sehän oikeuttaa sit vonkumaan,seuraamaan ja kyttäämään...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen niin kuvottavan ruma ettei tule vahingossakaan ahdistelua tai huutelua nuorempana tuli mut ilmeisesti se ei ole edes ulkonäöstä kiinni vaan jotkut miehet haluaa näyttää "vallantunnetta".
Ahdistelun yksi motiivi on nolata ja nöyryyttää uhria sekä saada hänet tuntemaan ettei hänellä ole itsemääräämisoikeutta, vaan valta on ahdistelijalla "katos mitä mä sulle teen koska mä voin" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tälläiset miehet luulee mm että nuorta naiskassaa kiinnostaa jos on peruskohtelias ja hymyilee asiakaspalvelutilanteessa,sehän oikeuttaa sit vonkumaan,seuraamaan ja kyttäämään...
Tuo että suostumusta penäävät kirjallisena paljastaa aina ne sosiaalisesti täysin kyvyttömät v a ja kit.
Kummasti nämä limaisimmat esimerkkitapaukset on aina parisuhteessa olevia miehiä. Tämä käy kyllä yhteen omien havaintojen kanssa. Ei ne baarin/yökerhon perseenpuristelijat ja kaikkea liikkuvaa iskevät ole pitkiä aikoja sinkkuna. Sama mies saattaa käydä illan aikana nuolemassa baarin naiset läpi ennen kuin poistuu yhden kanssa jatkoille. Mitäpä luulette että tällainen mies tekee 20 vuotta myöhemmin, kun on vanha setämies? Kuka hänelle on opettanut että kun on vaan tarpeeksi röyhkeä, niin aina irtoaa? Näitä perheellisiä entisiä pelimiehiä näkyy varsinkin pikkujouluaikaan liikkeellä ja toimintatavat ovat samoja kuin nuoruudessakin. Itsellä tulee työn puolesta seurattua näitä ja aina on ihmetyttänyt että ovatko nämä näihin retkahtavat naiset sokeita, epätoivoisia vai tyhmiä. No paljon niitä on kuitenkin.
kohtahan täällä käy sama ilmiö kun usassakin mistä tämä femakkokotkotus on lähtöisin. usassa miehet eivät enää lähesty naisia, eivät auta hädässä olevaa naista, koska saattavat saada häirintäsyytteen siinä rytäkässä. tasa-arvoa haettiin, ja vihdoin miehet kuulivat, ja toimivat sen mukaan. nythän siellä naiset sitten parkuu somessa, kun kukaan ei lähesty, tarjoa drinkkejä baarissa, pidä ovia auki, vaihda risaa rengasta, eikä enää käy edes kuntosalilla, jossa on naisia. ja kaiken päälle ovat alkaneet lähteä ulkomaille naimisiin sopuisien naisellisten naisten kanssa. olikos niin, että vuonna 2030 yli 50% 18-49 vuotiaista naisista on lapsettomia sinkkuja. kuulostaako hyvältä? onnea voimaantuneet boss-babet, teitä odottaa 60 vuoden yksinäisyys.
Vierailija kirjoitti:
kohtahan täällä käy sama ilmiö kun usassakin mistä tämä femakkokotkotus on lähtöisin. usassa miehet eivät enää lähesty naisia, eivät auta hädässä olevaa naista, koska saattavat saada häirintäsyytteen siinä rytäkässä. tasa-arvoa haettiin, ja vihdoin miehet kuulivat, ja toimivat sen mukaan. nythän siellä naiset sitten parkuu somessa, kun kukaan ei lähesty, tarjoa drinkkejä baarissa, pidä ovia auki, vaihda risaa rengasta, eikä enää käy edes kuntosalilla, jossa on naisia. ja kaiken päälle ovat alkaneet lähteä ulkomaille naimisiin sopuisien naisellisten naisten kanssa. olikos niin, että vuonna 2030 yli 50% 18-49 vuotiaista naisista on lapsettomia sinkkuja. kuulostaako hyvältä? onnea voimaantuneet boss-babet, teitä odottaa 60 vuoden yksinäisyys.
Kuulostaa paremmalta kuin hyvältä. Elämä ilman lapsia ja miestä on unelmaelämä, jossa saa olla vapaa, tehdä mitä vain, milloin vain. Yksin ei tarvitse olla, onhan ystäviä. Menkööt miehet ulkomaille ostamaan morsiamia, minä menen ulkomaille nauttimaan, kun ei ole hidasteita.
Vierailija kirjoitti:
En ole valittanut tuota missään.
Minä, jota on ahdisteltu ja raiskattu. Lapset on tehty ja olen uudessa hyvässä parisuhteessa.
T. 53v.
En hyväksy lääppimistä enkä pahempaakaan.
Kai nyt sentään kuitenkin saa edelleen pyrkiä tutustumaan ja katsomaan( ei tuijottamaan)?
Ja onko se suora ehdotuskaan niin kauheaa? Jos ei kiinnosta, niin sanoo ei kiitos.
Luulisi olevan mairittelevaa, jos toiset pitävät sinua viehättävänä ja haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta?
Minusta jokaisen törkeilleen miehen pitäisi olla pakollinen jakso seksuaalirikollisten (miesten) vankilassa, jotta saisi kokea sen, mitä lähes jokainen nainen kokee elämänsä aikana. Toki mies vastaan mies on vielä tasavertainen asetelma verrattuna nainen vastaan mies tai lapsi vastaan mies asetelma.
Jos luetaan riippumattomia, tieteellsiä tilastoja, niin 23%.
Tämä 88% lienee jonkun menaisetlikat-aviisin lukijatutkimus määritteellä "oletko koskaan pahoittanut mieltäsi, kun mies avasi suunsa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelun yksi motiivi on nolata ja nöyryyttää uhria sekä saada hänet tuntemaan ettei hänellä ole itsemääräämisoikeutta, vaan valta on ahdistelijalla "katos mitä mä sulle teen koska mä voin" .
No ei. Kyse on vain tyhmyydestä ja huonoista tavoista.
Ei ahdistelija osaa ajatella noin.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy lääppimistä enkä pahempaakaan.
Kai nyt sentään kuitenkin saa edelleen pyrkiä tutustumaan ja katsomaan( ei tuijottamaan)?
Ja onko se suora ehdotuskaan niin kauheaa? Jos ei kiinnosta, niin sanoo ei kiitos.
Luulisi olevan mairittelevaa, jos toiset pitävät sinua viehättävänä ja haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta?
Siinä on pieni nyanssiero, jos joku tuntematon ehdottaa seksiä baarissa, kuin se että sen ehdotuksen tekee esimies, työkaveri taikka opettaja.
Ei ole mitään mairittelevaa tulla kohdelluksi esineenä, jota joku haluaa panna. Ei ahdistelusta pidä olla mitenkään kiitollinen tai ottaa sitä kohteliaisuutena, jotkut vain tuollaistakin aivopierua viljelevät.
Seksuaalinen ahdistelu ei ole flirttiä, huumoria eikä lähestymistä vaan häirintää. Koittakaa nyt ymmärtää niiden ero.