Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon annatte käyttörahaa kotona asuvalle aikuiselle lapselke?

Vierailija
29.10.2024 |

Gallpu

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asui kotona, annoin 100 e/kk.

Vierailija
2/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Maksan hänen asumiskulut, bussikortin ja ruoan tarjoan. Aikuinen ihminen maksakoon humputtelunsa itse tienaamillaan rahoilla.

Vierailija
4/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asui kotona 100€/kk, nyt kun asuu omassa kodissa noin 150-200€/kk.

Vierailija
5/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ottaa lompakosta sen minkä tarvitsee. En uskalla puuttua asiaan. Voi kun olisi mies ja pitäisi kuria, kun en siihen itse pysty.

Vierailija
6/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mää vielä lukioaikana asuin kotona niin sain 100 MARKKAA kuukaudessa. Eipä tullut ryypiskeltyä...

Vierailija
7/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Vierailija
8/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€/vko

Vierailija
9/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä ja maksoin vanhemmilleni 200 markkaa kuukaudessa täysihoidosta 

Vierailija
10/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Lapsi käy töissä ja maksaa meille vähän vuokraa ja ruokarahaa. Syy miksi ei ole muuttanut omilleen on se, että menee tammikuussa inttiin. Turha hommata asuntoa seisomaan tyhjänä vaikka siihen jonkun tuen vissiin varusmiehet saa.

Vierailija
11/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Aikuinen lapsi maksaa 200 euroa / kk vuokrasta. Maksamme kaikki kotiin ostettavat ruoat + hygieniatuotteet. Jos syö kodin ulkopuolella, maksaa itse. Maksaa itse myös harrastukset, bussiliput ja vaatteet.

Vierailija
12/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Maksan hänen asumiskulut, bussikortin ja ruoan tarjoan. Aikuinen ihminen maksakoon humputtelunsa itse tienaamillaan rahoilla.

Jos tekee mukuloita, niistä pitää myös huolehtia.

Vierailija
13/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen, työssäkäyvä kotona asuva sai maksaa minulle ylöspidosta. Lähti äkkiä omilleen. 

Vierailija
14/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.20000€/kk. On hyvä oppia sijoittamaan rahojaan jotta ei tarvitse olla köyhä. Tietenkin hänelle kuuluu autoetu, asuntoetu sekä kohtuullinen palvelusväki sekä rajaton tili ravintoloihin.

Vierailija
15/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika ottaa lompakosta sen minkä tarvitsee. En uskalla puuttua asiaan. Voi kun olisi mies ja pitäisi kuria, kun en siihen itse pysty.

Säilytä rahasi jossain muualla ettei se löydä niitä. Jos se varas kysyy niitä, ilmoitat vain  "ei oo".

Vierailija
16/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee mukuloita, niistä pitää myös huolehtia.

Kyse oli aikuisista lapsista. Ei niistä tarvitse huolehtia siihen saakka, että se lapsi pääsee vanhuuseläkkeelle,

Vierailija
17/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mää vielä lukioaikana asuin kotona niin sain 100 MARKKAA kuukaudessa. Eipä tullut ryypiskeltyä...

Narkkasitko tai söitkö sieniä?

Vierailija
18/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa kuussa plus erityismenoihin.

Tottakai haluan huolehtia lapsestani. Kun hän muuttaa omilleen asumaan opiskelemaan, ajattelin alkaa tukea ehkä 200 - 300 euroa kuussa. On halvempaa asua yhdessä nyt toistaiseksi.

Ihmettelen miksi joku edes tekee lapsia, jos ei välitä niin paljon, että huolehtisi heistä maagisen 18 v syntymäpäivän jälkeenkin.

Vierailija
19/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asui kotona, annoin 100 e/kk.

Hirveesti! Turha puhua köyhyydestä mitään. Mä sain lukiossa 50 mk kuukausirahaa. Kirjoitusten jälkeen maksoin asumisestani 500 mk / kk kun kävin töissä. Lukiokesinä olin tietysti kesätöissä, eihän raha olisi muuten riittänyt.

Vierailija
20/25 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilytä rahasi jossain muualla ettei se löydä niitä. Jos se varas kysyy niitä, ilmoitat vain  "ei oo".

On sanonut, että jos lompakkoa ei löydy tai siellä ei ole rahaa, niin vie koruni kaniin. Niissä on paljon äitini ja isoäitini kalliita perintökoruja.