Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS viikolla 6...

03.01.2007 |

Hei!

Kaipailisin seuraa ekaan PASsiin. Olen pinoutunut aiemmin tuolla PCO-plikoissa, mutta se pino on viettäynyt viimeajat hiljaiseloa.

Taustaa sen verran, että mulla on PCO. Ikää 31v. Yksi lapsi on, joka Clomifenilla alkunsa saanut, tyttö 01/02.

Kakkosta on yritetty 06/04 alkaen. Clomifenit kokeiltu, niillä yksi kohdunulkoinen raskaus (01/05), jonka myötä menetin toisen munatorven. Yksi IUI tehty 08/06 joka tulokseton sekä eka IVF 11/06, josta niinikään negaa. IVFn myötä saatiin hyvä määrä alkoita pakkaseen, 12kpl jotka kuudessa oljessa pakkasessa.

Nyt siis seuraavasta alkavasta kierrosta edessä eka lääkkeellinen PAS. Terolutia alan popsia tulevana perjantaina, että saadaa vuoto ajallaan alkamaan. Omien laskujen mukaan PAS menee tuonne viikon 6 paikkeille. Onko muita samoihin aikoihin hoidoissa olevia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

Terveisin: Auris

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrettiin yksi 4-soluvaiheessa oleva, toinen huurunaama ei lähtenyt sulatuksen jälkeen jakaantumaan. Kuulemma ihan kohtuullinen, mitä sitten tarkoittikin.

Omituinen olo kun tietää, että sisällä on ehkä joku kasvamassa. Siirrossa ollut kätilö oli itse raskaana, toivottavasti siitä tuli positiivisia säteitä... Lugeja käytän huomisesta lähtien yksi aamulla, yksi illalla.

terv. Agra

Vierailija
2/178 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin kovasti pelkäsin pahinta. Kaksi alkiota siirrettiin, ei mitään huippuyksilöitä. Toisesta nelisoluisesta alkiosta oli sulatuksessa tai pakastuksessa puolet " kuollut" , mutta oli sit kuitenkin lähteny jakautumaan ja oli siirrettäessä kolmisoluinen. Toisestakin oli sulatuksen jälkeen osa tuhoutunu, mut oli jatkanu kuiteskin jakautumista ja oli siirrettäessä 5 -soluinen. Taitavat kuiteskin aika sitkeitä kavereita olla :) Lääkäri kertoi vielä alkioiden olevan roskaisia, mitä nyt sillä sitten tarkoittiki. Ei antanut mitään suuria toiveita ainakaan 3 -soluisen alkion suhteen.

Ei kyllä ole mitään suuria odotuksia onnistumisen suhteen, mutta odotellaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agra ja Nevalaine..Onnea masuasukeista pääasia, et saitte huurunokat kyytiin :O) Ja Nevalaine kaksin kappalein, tässä teillekin mun ankkurit {-- {--{-- pikkuisille, jotta ankkuroivat itsensä tiukasti sinne kohtuun :O)Onnea matkaan!

Mulla nyt kp 39/30, eikä menkkoja vieläkään eikä tissit kipeenä. Tein sit testin aamulla, kuten lupasi, ja negaahan se näytti, muka näin taas jonkun haalean viivan siinä myöhemmin, mut musta tuntuu, et se oli vaan joku viivanpaikka (tai kuvitelmaa) en edes miehelle maininnu siitä, en halunnu turhia kuvitelmia taas luoda.. Onko niissä Aconeissa sellanen viivanpaikka? Eli epäilen, et menkat nyt vaan muuten antaa odottaa ja se sunnuntainenkin testi oli joku viivanpaikka...et se siitä luomutoiveesta taas :O/ blääh...kyllä on ahdistava olo.

No alkais sit nyt ne menkat sieltä, jos ei kerran raskaana olla..Et pääsis siihen PASiin edes yrittämään..Miksi mua kidutetaan turhilla toiveilla näin pitkään?? Mullahan oli muuten sillon kp 30 sellasta ovisliman tyylistä valkovuotoa, jospa ovis olikin silloin, sithän menkkojen pitäis alkaa...noi 5 päivän päästä :O) toivossa on hyvä elää..Oottelen viikonlopun yli niitä ja sit maanantaina soittelen klinikalle jollei ala kuulua. Lauantaina nollaan sit tilanteen ja rentoudun niissä tupareissa...

Onnea huomiselle siirtoon, ketkä on menossa!!

caliendre

Vierailija
4/178 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut luomuplussaa vaikka siltä jo vaikutti. Toivotaan nyt, et ne menkat alkais pian ja pääsisit tositoimiin. Rentoudu nyt sitten kunnolla niissä tupareissa ja unohda vähäksiaikaa kaikki.

Pirteää pakkaspäivää kaikille!

Vierailija
5/178 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä punertavaa vuotoa tuli äsken vessareissulla, jospa ne menkat nyt alkaiskin tänään kunnolla!!!!

Että toivoa ois, et PAS:iin sit viimein päästään parin viikon päästä (jos sulatus ainokaisella onnistuu) :O) Haamut sit oli haamuja...joko viivanpaikkoja tai sit mulla oli taas joku kemiallinen raskaus...mistäs noita tietää! Pääasia, et nyt jotain kropassa tapahtuu....ja näköjään ne menkat taas voi alkaa ilman niitä tissikipuilujakin ym ja 9 päivää myöhässä..Eli oireettomuuskaan ei mulla enää ole tae raskaudesta :O(

Kiitos kaikille myötäelämisestä tän 9:n päivän piinan kanssa ;O)

Alkoikos pikkutintillä kunnon vuoto?

caliendre

Vierailija
6/178 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani caliendre - mutta parin viikon päästä sitten uusin toivein! Trust, Nevalaine ja Agra onnittelut onnistuneista siirroista!!!

Itse siis odottelen jännittyneenä huomisen aamun soittoa jos ja toivottavasti kun edes yksi huurunenä selviäisi siirtoon. Oikein täytyy kummastella, että kaikki on mennyt tähän asti kuin koulukirjasta tässä luonnollisessa kierrossa, joka on siis meille ensimmäinen ICSIn, IVFin ja lääkkeellisen kierron PASin jälkeen.

MonaKatariina

Vierailija
7/178 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinispinnaa kaikille joilla siirto jo tehty bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

cali...- Voi,harmi ettei sitä luomuplussaa tullut:( mutta nyt kuitenkin tätikin osasi paikalle tulla joten pääset aloittamaan PAS_ssia

ON- Biologi soitteli tänään ja arvatkaapa, pelästyinkö että nyt se sanoo että kaikki 12 alkiota on menneet..*pyyhkii hikiä* No, ei kuitenkaan, onneksi:) vaan että ovat sulattaneet tänään kaksi josta toisesta on kaksi solua tippunut ja toinen on kaunis nelisoluinen joka toivon mukaan jatkaa kehitystää huomiseeen..Ideaali tilanne olisi että alkio olisi 6-8 soluinen ja superhyvä olisi jo huomenna 10-soluinen. Mietti sitä että jos kuitenkin tulee kaksi vähemmän hyvää niin pitäisi miettiä sitä kahden siirtoa kun yhdellä huonolla alkiolla on vain 20% raskautua ja kahdella olisi 30% joka siis sekään ole paljon mutta kuitenkin 10% enemmän mutta taas vaikka kaksi edellistä siirtoa tehtiin kahdella kauniilla nelisoluisella niin ei sekään onnistunut...joten tää on oikeaa arpapeliä.Tiedän, miehen mielipiteenä EI halua kahta..mutta musta tuntuu että jos niitä on kaksi huonoa ja vain yksi huono siirretään niin eipä tartte enää edes piinailla kun on 80% se etten tule raskaaksi:(

En nyt sitten tiedä mitä tekee...?

Olisi niin hyvä että se kaunis nelisoluinen alkio alkaisi kehittämään ja olisi ainakin se 6-soluinen huomenna niin ei tarvitsisi miettiä siirretäänkö kaksi vai yksi...mutta tasan tarkkaan siellä on kaksi " rääpälettä" huomenna ja mies sanoo että vain yksi...No, eipähän tulee piinailtua...pahemmin sitten kun toiveita ei ole:(

Aika luovuttanut olo jo nyt, ennen siirto..Ei tiedä tämä olotila hyvää:(

Vierailija
8/178 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti olen halunnut tulla kuulemaan uutisianne, mutta en ole pääässyt.

Uusi työ vie kaikki mehut! Kaiken lisäksi ylitöitä yöhön saakka ja eiku pikkukullalla VESIROKKO. Sitten mummo paikalle yli sadan kilsan päästä ja myöhässä töihin ja...

jne jne

Mutta ONNEA ONNEA ONNEA matkaan, jotka ovat sinne saakka päässeet!!! Ja toivon sydämestäni, että matkalaiset pysyvät kyydissä seuraavat yhdeksän kuukautta.

Mulla alkoi lopulta kunnon vuoto kp 40 muistaakseni. Huh. Olin niin onnellinen menkoista kerrankin. Ehkä runsaat menkatkin on tehnyt tän olon niin stressaantuneeksi ja voimattomaksi. Harmittaa niin vietävästi, että tää työputki tuli tähän eli teen maaliskuun puoliväliin töitä tuossa uudessa paikassa. Jotenkin sellainen olo, että ei voi onnistua nyt. eikä vielä ole hoitokierto päässyt kuin alkamaan...

Mulla siis luonnollinen kierto ja viikon päästä pe olis ultra. Saas nähdä...

ovis saattaa tulla avsta kp 20... oon siis kaukana tosta 6. viikosta, mutta roikun täällä, jos sopii.

Tuun vkonloppuna lukemaan siirtohistorianne tarkemmin. Nyt petiin ja yöllä tietty nelivuotiasta hoivaamaan ja simmut ristissä töihin...

Oli pakko ruikuttaa, kun päätä särkee. Hyvää yötä - toivottavasti olette jo nukkumassa lämpöiseen päässeiden huurunokkienne kanssa :).

Vierailija
9/178 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aamuvirkkuna täällä jo roikun ennen viittä. Olin iltavuorossa eilen ja aktiviisen työpäivän/illan jälkeen oli taas niin jotenkin ylikierroksilla. Unta ei riittänyt kuin klo 23-3... No, nukutaan ens yönä paremmin. Nyt tästä lähden kohta aamuvuoroon.

Pahoitteluni caliendre... -toisaalta, te pääsette nyt kanssa sitten PASsiin. Kyllä se siitä.

HaikaraHukassa: Vähän mä säikähdin sun tekstiä, kun eka tuli sellanen olo että tosiaan kaikki ne 12 alkiota oli tuhoutuneet... Oli pakko ottaa pari riviä takas ja lukea tarkemmin. Tuli heti ajatus, että voiko niin tosiaan käydä että kaikki menis, meillähän on kans ne 12 pakkasessa. Mutta hyvä, että siellä on selviytynyt alkio, ja toivotaan että jakautuu myös hyvin. Eikun hurjasti O N N E A siirtoon!!!! bdbdbdbdbdb

ON: Kävin eilen kp11 ultrassa. Limis oli hienot 8.7mm!!!!! Olin tosi onnellinen siitä. Hyvin siis on Zumenonit toimineet. Soitin klinikalle, sulatus on ens keskiviikkona (pitää soittaa klinikalle klo14 ja tarkistaa mikä tilanne alkoilla silloin on), sitten siirto olis torstaina 8.2 klo 14.20. Klinikalta soittavat vielä torstaina aamulla. Lugesteronit alotan maanantaina annoksella 2x2, aamuin illoin. Tosta limiksestä sen verran, että marraskuun IVF:ssä siirtopäivänä limis oli 7.5mm eli jo nyt parempi ku sillon. Nyt vaan toivotaan, että siellä olis pieni sitkeä huurunenä, joka jaksaisi odottaa pääsyä kasvamaan lämpimään ja turvalliseen kohtuun... Ihanaa - vihdoin alkaa taas tapahtua jotain!!!

Kovasti tsemppiä meille kaikille!

Lämmöllä: Auris

Vierailija
10/178 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikara hukassa, selvisivätkö alkiot siirtoon asti? Toivottavasti.

Mulla oli siirto keskiviikkona, kaksi siirrettiin. Nyt tänään ja eilenkin jo oli menkkamaista jomotusta ja nipistelyä alavatsassa ja välillä sellanen painon tunne. Olisikohan tärpännyt :) Muistan edellisistä raskauksista samanlaisia tuntemuksia ja pelkäsin koko ajan, et nyt menkat alkaa. Mut voisko jo näin pian siirrosta tulla tollasia raskaustuntemuksia? Jospa ne menkat vaikka tekeekin tuloaan. Lääkäri kyllä sanoi, et lääkkeet pitää vuodon poissa. Tiedä häntä. Onko muilla ke siirrossa olleilla mitä tuntemuksia tuolla alavatsalla?

Päivän jatkoja!

Vierailija
11/178 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas tän päivän siirtolaisille kävi, MonaKatariina ja HaikaraHukassa?Saitteko kyytiläiset matkaan?

Mulla on nyt kp 40/30 ja menkat ei vielä oo kunnolla alkanu, mut mahassa ja selässä ihan siltä tuntuu, joten eiköhän ne pian tulvi ulos, rinnat vaan ei tosiaan oo yhtään kipeet, joten epäilen vahvasti sitä kemiallista raskautta :O/

No joo, pois omasta navasta...sain juuri eilen kuulla taas yllätyksekseni, et se serkku minkä tupareihin huomenna mennään, niin on nyt viikon tiennyt olevansa raskaana :O/ Taas näitä uutisia, oikein suolaa haavoille..Itse kerroin sille epämääräisistä haamuistani ja sekin jo onnitteli, vaikka mitä onniteltavaa niissä on :O( Tää on jo kolmas raskausuutinen parin kuukauden sisään...Jee..niinhän se meni, et ei kahta ilman kolmatta. Nämäkin yrittivät peräti viime syyskuusta asti ja olivat jo joulun alla niin epätoivoisia että...huh huh!! Toiset yrittää vuosikausia lasta ja toiset vaan tulee raskaaksi sillä välin tosta vaan......ON TÄÄ NIIN EPÄREILUA, MRRRRR!!!! Anteeksi vuodatus, kivahan se tupareihin on mennä, mut siellä taas tunteet kuitenkin nousee pintaan, ei oo kiva aina illanvietoissa jossain vaiheessa itkeä kurjaa elämäänsä, ja yleensä sitä keskenmenoa siinä samalla..:O(

Pikkutintti me sit varmaan mennään ehkä samalla aikataululla, jos mun menkat nyt viikonloppuna kunnolla alkaa, niin PAS on varmaan viikolla 8. Toivottavasti ei ole mikään hiihtoloma TAYSissa ja klinikat kiinni :O/ Itsekin kyllä ajattelin ainakin toistaiseksi pysyä tässä pinossa...että pysytäänkö yhdessä?

Muuta nyt lähden tonne touhuilemaan muita juttuja ja odottelemaan kunnon tätihyökkäystä!!

caliendre

Vierailija
12/178 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsalla. Sellasta nipistelyä välillä ja sit se selkeä painontunne...

Ite muistan aikasemmasta raskaudesta et PP6 alko ne armottomat oireilut jotka sit jatku ihan plussaamisenkin jälkeen (sillon sain selkeen plussan jo pp12) Rinnat on normaalit, eivät edes lugekipeät...

Mul menee lugeja vissiin se maksimiannos, 600mg päiväs ja zumeja se 6mg (3tabua) päiväs... Eli vuodon pitäs ainakin pysyä poissa. Toivottavasti. Lokakuun ivf:s vuoto alko jo pp12, eli sillon ei mitään kiinnittymisyrityksiä ees ollu. Tosin mulla oli siin ivf:s paljon huonompi limis ja vuodin vertakin aika rajusti punktion jälkeen...

Toivon vaan niin kovasti et tää onnistuis. Mun paras kaveri on raskaana rv4+ ja veljenvaimo raskaana rv8+ En tiedä miten jaksan jos tää menee myttyyn ja jään vaan sivustaseuraajaks...

MUtta siis, ei auta kun odottaa.. Onhan tänään jo pp2 :D

Vierailija
13/178 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä surullisia uutisia:( Mentiin innoissamme klinikalle. Eilen päätettiin että jos kaksi huonoa siirretään molemmat mutta toivottiin että eilinen kaunis nelisoluinen olisi jatkanut jakautumista mutta..mutta..

Lääkäri pyysi meidän huoneeseen neuvotteluun, arvasin silloin ettei lupaa hyvää..ja niinhän siinä kävi ettei se nelisoluinen ollut jatkanut kehitystään eikä se puolikaskaan joka eilen siis oli kaksi soluinen..

Lääkäri sanoi että näitä on turha siirtää kun takeet raskaudesta olisi minimaaliset, menisi vain rahat ja pettymys tulisi sitten 2 viikon päästä..*huokaa*

Nyt siis jäi 10 alkiota pakkaseen ja lääkäri uskoi että joku näistä on hyvä se vain pitää löytää eli sellainen joka jatkaa nelisolun jälkeen jakautumista kun alkiot ovat siihen asti aina olleet kauniita ja hyviä ja ehkä meidän alkiot eivtä sitten siitä eteenpäin jakaudu joten...ei mitään järkeä nelisoluista siirtää ...

Nyt oma lääkäri soittaa maanantaina ja alan lopettelemaan lääkkeet kun niitä ei kuulemma voi heti lopettaa vaan pikkuhiljaa muuten kierto menee aivan sekaisin..

Seuraavassa kierrossa sitten joko sulatemme 4, 6 tai kaikki 10 jotta saadaan tietää onko meidän alkiosta mihinkään..

On se sitten kumma kun elämässä AINA tapahtuu juuri sitä mitä ei koskaan odota..Ei tullut mieleen ettei päästä siirtoon, pähkäiltiin vain sitä että laitetaanko kaksi huonompaa ja yksi hyvä ja miten kävi..Niinpä, elämä on.

Itkuhan siitä tuli kun päästiin sieltä pois..Koko päivän/illan olen itkukurkussa ollut..Niin HIRVEÄN ISO pettymys tää kyllä oli kun aina enemmin ollaan siirtoon päästy mutta se hyvä tässä on että nyt tietää että jotain ongelmia alkiossa on eikä tule sitä että katselen nega tikkua kahden viikon päästä.

joten meidän seuraava PAS(jos sellasita edes tulee) menee pitkälle ja poistun tästä ketjusta..

Teille muille mä bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdd täysillä. Napatkaa se plussa munkin puolesta.

T. Pettynyt HaikaraHukassa

Vierailija
14/178 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sulle. Toivottavasti seuraavalla kerralla parempi onni matkassa.

Vierailija
15/178 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevalaine - Kiitos jaksamisesta:)

Nyt sitten kävi niin että äsken biologi soitti ja meidän toinen alkioista oli alkanut jakautumaan..Oli nyt 7 soluinen, vähän hidas kun pitäisi olla siinä 8-10 soluinen mutta..mutta..hyvältä näyttää..Biologi sanoi että joskus ne alkaa kirimään jakautumistaan Soittaa maanantai aamuna että jos on alkio jatkanut morula tai blasto-vaiheeseen niin siirto tulee sitten maanantaina. Toinen niistä oli edelleen 2 soluinen joten siitä ei ole mihinkään mutta nyt toiveet tässä sitkeässä sississä..ja vaikka ei päästäisi siirtoon maanantaina niin tieto siitä että alkio kuitenkin jatkaa yli sen 4solun jälkeen on positiivinen yllätys...

Iloisesti yllättynyt HaikaraHukassa:)

Vierailija
16/178 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se haikara ei olekkaan hukassa :) Pidetään peukkuja maanantaihin ja tulehan sitten kertomaan miten kävi!

Vierailija
17/178 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain ilmoittelen, että meillä kaksi huurunenää menetettiin ja uusi yritys sitten kuukauden päästä. Harmittaa, mutta tätähän tämä on, pettymyksiä tulee takuuvarmasti välillä vastaan. Sen verran ajatukset selkisivät, että aikaisemmin ajateltiin vain käyttävämme nämä pakastetut alkiot, mutta nyt jo ajateltiin, että jos sittenkin vielä yksi kierros IVFiä - toivottavasti ei jouduta sinne saakka...

HaikaraHukassa, peukut on pystyssä! Ja kyytiläiset mukaan saaneille toivotaan lisää nippailuja ja muitakin raskausajan tuntemuksia!!!

MonaKatariina

Vierailija
18/178 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MonaKatariina: Olen pahoillani:( Tälläistä arpapeliä tää aina on eikä kukaan osaa arvata selviääkö huurunenät sulatuksesta vai ei.

Eikä meilläkään asia varma ole joten jännäämme sitten maanatai-aamuun. Tulen sitten ilmoittelemaan teille miten kävi.

Mekin mietimme että josko menisimme vielä yhteen IVF_ään jos näillä alkioilla ei onnistu. En vain tiedä kuinka uskallan kun punktio oli helvetillinen ja jouduin hyperin takia Naikkarille tiputukseen mutta mitä sitä ei kestäisi sen pienen nyytin toivossa.

bdbdbdbdbdb kaikille

Saunanraikas HaikaraHukassa

Vierailija
19/178 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minua juuri ihmetyttänyt, että jos alkiot ei selviä ennätetäänkö sulattaa uusi olki - ilmeisesti siis ei. :(

Voi surku. Onneksi tuo ei mitenkään pitäisi vaikuttaa jatkossa hoitoihin, siinä oljessa ei vaan olut sitä elinvoimaista tapausta...

Koeta jaksaa odottaa seuraavaa, vaikka odottaminenhan tässä juuri piinaavaa onkin - etenkin tuollaisessa tilanteessa, kun just piti vihdoin päästä tositoimiin.

Onpa teillä monella jännät paikat. Tuskin kukaan ulkopuolinen voi tajuta tätä hermopeliä. Siis eihän kukaan voi olla rauhallinen ja tyyni, kun tilanteet vaihtuvat. HaikaraHukassa olet joutunut varsinaiseen vuoristorataan, toivottavasti saat sitkeän sissin huomenna kyytiin!!!

Onko menkkoja kuulunut caliendre??? Nyt jälkeenpäin oma menkkojen myöhästyminen ei tunnu kovin isolta siis monesti ollut 35, joten 40 on kai vielä aika lähellä tavallista kiertoa (koetan vakuutella itselleni)...

Nyt vuoto on jo loppunut, vaikka ennen vuotoa tuli usein seitsemänkin päivää. Toivottavasti limis ei ole puolen vuoden aikana ohentunut :(.

Mulla siis ultra perjantaina ja sitten alkaa tikutus. Ihmettelen kyllä voiko ovistesteihin luottaa!!!!!!!!!!!!!

Itsellä viime kierrossa ovis kp13 testin mukaan ja kierto siis 40.

Toivottavasti ovis kuitenkin kohdallaan ja siirron (jos sinne asti joskun pääsen...) jälkeinen keltarauhashormoni olis ratkaisu, jos loppukierrossa on ongelmia. Mulla siis lääkketön PAS suunnitteilla, mutta luget eli mun tapauksessa pähkinäallergian takia crinone kuuluu kuitenkin hoitoon.

Eritystsempit teille, joilla siirrot ovat onnistuneesti takana ja toivottavasti ihana toiveet täyttävä raskausaika edessä!!!!

lämpöisin terkuin pt

Vierailija
20/178 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan koko aamu jännätty ja odotettu soittoa ja tulihan se soitto,biologi soitti äsken ja sanoi että täällä odottaa blastokysti -alkio eli meidän sitkeä sissi oli kuin olikin jatkanut kehitystään aina tuonne asti:)) siirto on tänään klo 11.40.

On tää ollut yhtä jännitys näytelmää mutta onneksi siirtoon päästiin..

Täällä on aika hiljaista vaikka monelle siirto tehtiinkiin...Piinaileeko kaikki hiljaa?:))

Iloinen HaikaraHukassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän