Mitä ajattelet n.70vuotiaasta yksin asuvasta papasta, jolla ei oo parisuhdetta ja syö aamupalaksi ja iltapalaksi muroja?
Kommentit (27)
70-vuotias ei ole pappa. Ja hän saa syödä ihan mitä tykkää aamiaiseksi, lounaaksi, illalliseksi ja välupalaksi.
Ajattelen, että unohdin ostaa muroja kaupasta
Enemmän ajattelen ihmisestä joka tekee tällaisia tyhmiä aloituksia.
Köyhä. Ei osaa tehdä ruokaa itselleen.
Hyvä, jos murot maistuvat hänelle.
Ajattelen, että siinä on mies joka pitää muroista. Hänen, ja osittain myös minun, nuoruudessa ne Kellogsin maissihiutaleet myytiin sellaisessa isossa säästökoon pussissa. Toki pahvirasioitakin oli mutta eivätpä ne lapsiperheessä riitä mihinkään.Riisimurot olivat pelkästään isoissa tai pienemmissä rasioissa.
Miettisin että onkohan mies uskossa ja ottiko pedon merkin joka on CV - injektio. Jos ensimmäinen vastaus on on ja toinen ei, kehoittaisin valmistautumaan Herramme Jeesuksen Kristuksen paluuseen joka on pian, Herran päivä on ovella.
En mitään, mutta toivottelen papalle mukavaa loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mutta toivottelen papalle mukavaa loppuelämää.
Papalle?!
hittoako se sun takapuoltas kaivaa, pidä huomio omissa muroissas....
Minäkin pidän muroista. Mitä sitten?
En minä ainakaan tiedä mitä joku naapurissa asuva papppa syö aamu- ja iltapalaksi. En tiedä edes sukulaisteni ruokailuja mitä milloin syövät aamupalalla
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tiedä mitä joku naapurissa asuva papppa syö aamu- ja iltapalaksi. En tiedä edes sukulaisteni ruokailuja mitä milloin syövät aamupalalla
Olen nähnyt hänet lähikaupassa ostoksilla. ja kuullut kun selittää toiselle naapurille syömisiään. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt hänet lähikaupassa ostoksilla. ja kuullut kun selittää toiselle naapurille syömisiään. t.ap
Tuliko siitä sulle ongelma että pitää tännekin kirjoittaa. Mietit nyt sitten jo kauan muroja syövää eläkeläistä?
Tuon perusteella en ajattele mitään muuta, kuin että ilmeisesti on eläkeikäinen mieshenkilö.
Miksi teit tällaisen aloituksen ja miksi meidän pitäisi juoruta jonkun tuntemattoman ihmisen normaaleista ruokailutavoista?
En mitää