Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS viikolla 6...

03.01.2007 |

Hei!

Kaipailisin seuraa ekaan PASsiin. Olen pinoutunut aiemmin tuolla PCO-plikoissa, mutta se pino on viettäynyt viimeajat hiljaiseloa.

Taustaa sen verran, että mulla on PCO. Ikää 31v. Yksi lapsi on, joka Clomifenilla alkunsa saanut, tyttö 01/02.

Kakkosta on yritetty 06/04 alkaen. Clomifenit kokeiltu, niillä yksi kohdunulkoinen raskaus (01/05), jonka myötä menetin toisen munatorven. Yksi IUI tehty 08/06 joka tulokseton sekä eka IVF 11/06, josta niinikään negaa. IVFn myötä saatiin hyvä määrä alkoita pakkaseen, 12kpl jotka kuudessa oljessa pakkasessa.

Nyt siis seuraavasta alkavasta kierrosta edessä eka lääkkeellinen PAS. Terolutia alan popsia tulevana perjantaina, että saadaa vuoto ajallaan alkamaan. Omien laskujen mukaan PAS menee tuonne viikon 6 paikkeille. Onko muita samoihin aikoihin hoidoissa olevia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

Terveisin: Auris

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis on meidän pikkuriikkinen huurunenä asennettu kyytiin;) Siirto meni ok, ja yksi alkio siis siirrettiin.

Nyt täytyy vaan jaksaa piinailla... Kuulumisiin viikonloppuna lisää...

-Auris- pp0

Vierailija
42/178 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, caliendre kyseli et millon meinataan testailla? Mun mieli tekis niin kovasti jo..... aattelin jospa huomenna ostas testin. Maanantaina meinasin testailla, mut en varmasti jaksa odottaa niin kauan!!!!!!!

Trust, täällä kans tissit vähän kipeet, alavatsassa jotain hyvin pientä nipistelyä ja välillä huimaa aikalailla kun nousee ylös.

Aurikselle Onnea onnistuneesta siirrosta ja piinaavaa kaksiviikkosta!

Terveisin Nevalaine pp8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaahan nyt piinailijat rentoutua vielä viikonloppu ja sit testata alkuviikosta ne plussat :O)Tai jos aiemmin meinaatte, niin tulkaahan heti sit ilmoittelemaan tulos...odotan innolla.

Meillä on taas tuparit kavereilla viikonloppuna ja poika menee mummulaan hoitoon, joten rentoutumista ois taas tiedossa ;O) toivotaan, et ois mulla vikoja tämmöisiä rentoutumiskertoja ;O)Mutta katsellaan..aika näyttää Kunpa se yksi vauvelinalku edes selviäisi siitä sulatuksesta, sit voisi piinailla muita asioita. Vuotokin alkaa mulla jo vähentyä, josko loppuis pian kokonaan.

Auris onnea yhdestä huurunenästä...pidä se nyt tiukasti sillä ankkurilla mukana se 9kk..:O)

Ihanaa kun pakkanen vähän hellitti, ja aurinko paistaa, tulee niin pirteä mieli jotenkin kaikesta :O)Ja kevätkin sit taas jossain tuolla jo kolkuttelee ovelle.....no ei nyt ihan vielä..

Aurinkoista viikonloppua kaikille toivottelee, caliendre

Vierailija
44/178 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AURIS - Onnea kyytiläisestä ^^^^^kiinnittymissäteet lähetetty^^^^^

NEVALAINE - Hyviä oireita bdbdbdbdbdbdbdbdbd Sulla JO yli puolen välin piinistely..Jännää:))

ON - Vatsatauti helpottaa..Tänään olen jo pystynyt teetä/jaffaa juomaan ilman että olisin mennyt halailemaan vessanpönttöä kuten eilen illalla/yöllä.

Jotain ehkä voisi syödäkin ,mutta ei oikein tee mitään mieli...

Nipistelee ja vihloo alavatsaa.kuten aina ennenkin joten ei kummempaa muuta kuin negaa odotellessa...

Vierailija
45/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli pakko eilenillalla testata (pp9). ja plussa pamahti!!!! Jotenkin en vaan vielä ihan luota siihen tulokseen, kun testi oli Citymarketista ostettu halpis testi. Vaikka kyllähän kyljessä luki, et kätilöiden ja gynegologien käyttämä testi. Nyt vaan iski pieni paniikki, mitä jos niitä onkin kaksi kun nyt jo näytti plussaa! No, kaikki otetaan vastaan mitä annetaan :) Maanantaina täytyy testata uudestaan ja sillon on se veritestikin.

HaikaraHukassa; pikaista paranemista.

Nyt täytyy lähteä täytekakkua koristelemaan kun tytöllä on tänään nimpparit.

Terveisin Nevalaine

Vierailija
46/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuhienoa, eka plussa tähän pinoon :O) Paljon onnea!!!!

Onkohan niitä yksi vai kaksi ;O)

caliendre

Vierailija
47/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!!! Isot plussaonnittelut!!! Tää antaa toivoa meille muillekin, että Pas:llakin voi onnistua, hienoa!

Täällä ei vielä hirveesti mitään infottavaa. Luget aloitin tänään ja tiistaina tosiaan sitte siirto, jos siirrettävää on.

Vierailija
48/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa uutisia!

Olen ollut hyvin epäileväinen PAS-siirtojen suhteen, mutta toiveet alkavat tällaisten ihanien uutisten myötä nousta!!

Itse kävin eilen vihdoin ultrassa kp 11.

Kaikki ok luonnollista kiertoa ajatellen, mutta odottaa vielä täytyy...

Siis ovista pitää vielä odottaa (mullahan aina pitkä kierto 32-35).

Nyt " johtava" munarakkula vasta 10 mm ja limis 6 mm.

Riittää kun aloitan oviksen testaamisen ystävänpäivänä eli kp 16,

ovis ollu yleensä kp 18.

Ostin digitaalisen ovistestin, ettei tartte ite vertailla hermona viivojen vahvuuksia.

Siis keskiviikona alkaa purkkiin pissiminen ja tikuttaminen.

Taidan roikkua joukossanne, sillä uutisenne kiinnostavat kovast ja nyt onkin jännä viikko tulossa...

toivottavasti piinailijat palkitaan pian ihanilla uutisilla!

pt

Vierailija
49/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussasta!!! Toivottavasti plussajunassa on tilaa myös meille muille;) Nytt jäädään jännäämään montako matkustajaa sulla on kyydissä, yks vai kaks...

Aika hauska juttu... meidänkin esikoistytöllä on tänään nimpparit ;) Meillä vaan ei päästy tekemään nimpparikakkua - meillä iski tyttöön mahatauti viime yönä. Alkoi oksentaa aamuyöllä 3.30 aikaan, ja sama tahti jatkuu... Vähän harvemmin oksentaa ku alkuun, mutta käytännössä kaikki tulee ulos mitä menee sisään. Lisäksi kuumeilee. Mutta, eikä se siitä, toivottavasti huomenna on jo parempi päivä.

T: Auris, pp2

Vierailija
50/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäi unohtumaan tekstistä. -A-

Vierailija
51/178 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nevalainen, kylläpäs aikasin plussasit. Minä tein samoten pp9 testin ja viel herkkääkin herkemmän ja siinä ei näkyny oikein mitään yritystä edes :( No, tosiasia on että tuskin siinä vaiheessa oliskaan näkyny kun yksi alkio vain siirrettiin..

Aikasemmassa raskaudessa, siinä keskenmenneessä siis, sain ekan haamuviivasen pp12 ja sit seuraavana päivänä se oli jo komeesti tummunu, ois voinu jo ehkä pp11 jotain näkyä sillon...

Paha olo on vaivannut tänään oikein urakalla. Lugeista johtuu väsymys mut pahaa oloa ei aikasemmin ole ollu. Ruoka ei maita ja ellottaa oikein kunnolla. Vatsa oli löysällä kans..

Tässä käy joko hyvin tai huonosti. Muutaman päivän vielä kun sinnittelen niin sitten testaan uudestaan... Ja jos on nega ni alkaa sirpaleitten kerääminen... Meidän haaveet omasta murusta meinaan kaatuu sitten siihen... Joten toivottavasti tulee kaks viivaa..

Trust ja pp10

Vierailija
52/178 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan mun piti tänä aamuna testata uudelleen, kun en oikein uskonut tuota tulosta ja kyllä se tänäänkin plussaa näytti. Kait sitä pitää alkaa sit uskomaan. Toivon niin kovasti,että te kaikki pääsisitte tämän plussajunan kyytiin.

Auris, onko teilläkin kotona Ella-tyttö, kun meidän tytöillä oli samana päivänä nimpparit..... ? Vaikka onhan sinäpäivänä muitakin nimpparisankareita. Aattelin vaan, kun Ella-nimi on ollut nyt viimeaikoina niin suosittu.

Nevalainen

Vierailija
53/178 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä vain, meillä on kans Ella :) Täytti just kuukaus sitten 5v. Kovasti on tomera neiti. Mahatauti antaa onneksi periksi. Eilisillan jälkeen ei oo oksentanut, kuumetta vielä oli tänään. Virkistyi kovasti Panadolista, mutta ruokahalua ei oo. Eikä juuri piittaisi juodakaan. Mutta, eikö se siitä.

ON: Ei erityistä tänään. Menossa pp3.

-Auris-

Vierailija
54/178 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEVALAINE - ONNEA ! ONNEA! ONNEA! Ihana uutinen :)))

Kerropa nyt meille piinailijoille oireet..siis aivan JOKAIKINEN:)))

ON - Eilen kun tulin crossingista niin tuntui tosi kova kipu alavatsalla, kuin supistus(vaikka en edes tiedä millainen supistus on) Kipu alkoi alavatsasta ja levisi takapuoleen .....ja auts! meni ohi alla 10sekunnissa joten taitaa tää olla sitten tässä:(( Eihän tollaisen kivun jälkeen mitään positiivista voi odottaa.

Vieläkin ellottaa kaikki ruoka...kun syön niin tulee ellottava olo ja sitten siinä 1h päästä helpottaa..On tää sitkee tää vatsatauti..

Tänään olin sitten jumpassa, tein hiljalleen enkä vatsalihaksia ollenkaan...Yhdessä vaiheessa meinasi happiloppua ja sitä ei mulle himojumppaajalle ole ikinä tapahtnut...tuli huono olo ja piti lopettaa painojen nostelu vähänksi aikaa..

Tälläistä tänne sunnuntai-iltaan kohta puolessa välissä oleva

HaikaraHukassa pp6

Vierailija
55/178 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaikaraHukassa pyysi kertomaan jokaikisen oireen.... sehän se tässä kummallista onkin kun ei enää oikeen oo mitään selviä oireita. Joten voikohan sitä tosiaankin olla raskaana???? Alavatsalla ei ole enää pariin päivään tuntunut mitään, tissit on ihan vähän tuolta alapuolelta kipeet jos kokeilee,paleltaa aika paljon, muutamana aamuna on ollut vähän huono ja heikottava olo. No, onhan noita oireita vähän.

Nyt oon kuiteskin verikokeessa aamulla käynyt ja sen ihan varman vastauksen saan sitten keskiviikkona.

Mites muut jakselee?

-Nevalaine-

Vierailija
56/178 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tietää, että PASilla onnistutaan myös...

Itsellä vuoto oli viikonloppuna jo niin kovaa (paljon enemmän kuin normaalisti) etten viittiny tänä aamuna edes tuhlata testiä. Huomenna kuitenkin klinikalla veritesti, mutta en kyllä usko tällä vuotomäärällä että siellä mitään on.

No ens kerralla sitten.

Agra

Vierailija
57/178 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun oltiin tipahdettu sivun alalaitaan.

Miten Nevalaine? Huomennako saat veritestin tuloksen? Jännityksellä jään odottelemaan - tuuthan sitten ilmoittamaan kun tiedät vastauksen!

Mites muilla menee? Kirjoitelkaahan kuulumisia! Oletteko päässeet siirtoihin? Minkälaisia tuntemuksia?

ON: Nyt menossa pp5. Eilen illalla tuntui alamasulla nippailua. Muuten ei erityistä. Yritän olla rauhallinen, enkä liiemmin hötkyillä tämän piinailun kanssa. Sitä ei edes uskalla leikitellä ajatuksella, että mitä jos... jos se oliskin plussa... Kai sitä suojelee itseään jollain tapaa, ettei tuu rakennettua pilvilinnoja... Ja tuu sit liian suuria pettymyksiä. Realitisella asenteella siis eteenpäin. Mulla on veritesti ens viikon tiistaina, tuloksen saan keskiviikkona. Piinailua siis sinne asti...

Terkuin, Auris

Vierailija
58/178 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat loppui mulla jo lauantaina. Huomenna on heti aamusta se ultra, et sit tietää hiukan mahdollista aikataulua. Mitään oireita ei oikeestaan oo Zumenoneista tullu, enkä tiedä mitä niistä pitäiskään tulla?!

Mites Trust, joko oot testaillut uudestaan? Jännityksellä odottelen sun kuulumisia...

Jännä, kun pian jo moni tietää lopputuloksen, ja mä en vielä edes tiedä pääsenkö siirtoonkaan asti :O/ Kuuluisin varmaan tonne vko 8 pinoon, mut ainakin nyt toistaiseksi tähän vielä kirjoittelen..

Mikäs pikkutintin tilanne on, joko oviksen testailu on alkanut?

Mitäs muille piinailijoille kuuluu? Ja Nevalaine saitko jo veritestin tuloksen?

Palaillaan huomenna ultrakuulumisten kera :O)

caliendre

Vierailija
59/178 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli veritestin tulos?

Olen niin pahoillani, et se vuoto sulla alkoi kuitenkin kunnolla :O(

Koita jaksaa! Onneksi teillä jäi pakkaseen kuitenkin vauvojen alkuja...voitte sitten yrittää vielä muutaman kerran uudestaan.

Mites Snygg, pääsitkö siirtoon?

vielä kyseleepi caliendre

Vierailija
60/178 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokopäiväinen ellotus jatkuu..Taitaa viime viikkoinen vatsatauti vieläkin vaivata, kun eihän vielä voi mitään oireita olla..vai mitä?No, oli miten oli pahaoloa 24/7 ja tän kestäisi jos johtuisi pienestä joka on kiinnittynyt mutta muuten jos tää jatkuu pakko mennä lekuriin

Väsynyt HaikaraHukassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi