Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
Aamutakki jonka alla oon pillusillani. Villasukat joskus.
Pitkä paituli, alkkarit. Sukat joskus laitan jalkaan. Housuja en tykkää käyttää ellei joku ole käymässä kylässä
Farkut ja kauluspaita. Samat kuin töissä.
Alusvaatteet, collegehousut, villasukat ja t-paita, tarvittaessa vielä lisänä huppari. Vanha vetoinen talo, lämpötila siinä 17,5-21 astetta ulkolämpötilasta riippuen.
Neulemekko, legginssit ja villasukat. Jos tulee kylmä, laitan vielä pitkän neuletakin. Meillä on talvisin sisälämpötila 16-19 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Neulemekko, legginssit ja villasukat. Jos tulee kylmä, laitan vielä pitkän neuletakin. Meillä on talvisin sisälämpötila 16-19 astetta.
Aikaa viileää teillä, etten sanoisi jopa kylmää.
Ihan autisti tamineissa. Ilman hattua ja hanskoja. Vedä nyt vaan händyynniiden "sään mukainen pukeutuminen" kanssa.
Munasillaan tai lyhyissä kalsareissa. Ainoa oikea vaihtoehto, oli vuodenaika mikä tahansa.
Villasukat, trikoot, poolopaita ja poncho.
Kesällä alasti. Talvella t-paita ja nilkkasukat, kuten nytkin.
Riippuu vähän lämpötilasta ja aktiivisuudesta, alan palella herkästi jos vaan istun työhuoneessa koneen ääressä. Yleensä kotipäivinä päällä on
- verkkarit, joko tavalliset puuvillaiset tai lämpöisemmät fleece-vuoratut kollarit
- sukat ja lämpimät tohvelit tai villasukat
- T-paita tai lämpökerraston yläosa ja lämpötilasta riippuen pelkkä merinoneule/huppari tai molemmat kerrostaen. Jos oikein palelee niin mulla on vielä sellanen tosi muhku villaneuletakki.
Käytän kotona aina täyspitkää aamutakkia, kaulahuivia ja aamutakin alla pyjamaa. Lisäksi paksut villasukat ja aamutohvelit. Korona-aikaan anniskelin itselleni myös teetä ja konjakkia, nyttemmin vain teetä. Näillä menty jo 25v, still going on strong !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa viileää teillä, etten sanoisi jopa kylmää.
Meillä sama. Ihana nukkua näin viileässä😴
En ymmärrä farkuissa vapaa-ajallaan olevia, itsestä ne on kiristävät ja inhottavat päällä
Mulle leggarit, yli-iso huppari sekä villasukat best
Tollasta naimaan kun pääsis!
https://www.princesspolly.com.au/cdn/shop/products/3-modelinfo-Riley-us…
Yleensä nakkena tai bikershortseissa ja topissa. Taloyhtiömme vanhukset vaatii hurjat lämmöt, nyt ollut +26, jos en tuntitolkulla tuuleta. Aivan järjetöntä touhua! Olen yrittänyt saada vuokraemännän tutkituttamaan asiaa (eikö tuuletus asunnossa toimi?), mutta ei kiinnosta niin kauan kun vuokrat maksetaan. Luulisi olevan kaikille osapuolille tärkeä asia. Sulaa hulluutta tällainen, mitä sitten kun tulee kunnon pakkaset?
Vanha rintamamiestalo niin sen mukaisesti lämpimästi. Alaosaan riittää yksi kerros + villasukat, yläosassa pusero + fleecetakki/ villapusero.
Kylmä talo, siispä collegehousut, villasukat, pitkähihainen pusero ja pitkä cashmere-neuletakki.
Mitä milloinkin. Joskus ei mitään. Ei minulla usein ole kylmä.