Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (351)
Collarit, t-paita, villasukat, villapaita
Yöpuku ja villasukat tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on edelleen +25 sisällä, jos ei mitään läpeä pidä auki, joten tavalliset vaatteet.
Minulla +18, vaikka on hellassa tuli ja sähkölämmittimet päällä. Nyt kun on ollut yöllä ja päivällä pakkasta, niin aamulla keittiössä ja huoneissa +15. T-paidassa ja kalsareissa koitan värjötellä suurimman osan kotona ollessa, sillä inhoan runsaan vaatemäärän päällä pitämistä sisällä.
No, mulla nyt on ollu tasaisen kuuma jo viisikymppissynttäreistä asti eli 5 vuotta. Ei juurikaan varsinaisia kuumia aaltoja. Jos ei tarvi lähteä mihinkään niin lyhythihaisessa yöpaidassa ja pikkareissa. Sisälämpötilan pudotin jo aikaa sitten +20 asteeseen. Jaksaa jotai puuhastellakin. Vaikka imuroida. En toisaalta palele vaikka pari tuntia istuisin paikoillaan ja neuloisin. Kuumat kesät ovat nykyään olleet yhtä kärsimystä, vuokrakerrostalossa ei ole ilmalämpöpumppua viilentämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villaa päästä varpaisiin, palelee silti.
Kerroksia lisää.
Jos kotona täytyy olla täysissä varusteissa, niin miten sitten voi lisätä vaatteita päälle ulos mentäessä?
Paksut ja löysät housut, mukavan reilu t-paita, villasukat ja flanellipaita jos tarvis.
Villasukat, trikoot, paituli ja jos palelee villatakki vielä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sisällä aika lämmintä, eli olen sellaisessa ohuessa pitkässä kesämekossa, jossa on spagettiolkaimet. Niitä on useampi eli vaihdan välillä. Jalassa puuvillaleggingsit ja villasukat ja kotitossut.
Voitaisiinko vaihtaa asuntoa? Täällä pitää olla pitkähihainen pusero ja sen päällä villatakki. Jalassa farkut ja niiden alla sukkahousut tai pitkät kalsarit. Yleensä villasukat jalassa päivisin. Yöllä linnoittaudun lämpimän täkin alle ja pysyn visusti siellä. Joinakin iltoina menen aikaisin nukkumaan vain sen takia, että paleltaa. Luen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Verkkaripuvussa, kun palelen herkästi paikallaan istuessa. Asunnossani tosin ei ole varsinaisesti kylmä, sillä koko talven lämpötila on kuitenkin noin 22-23 astetta.
Veto tai kosteus voivat olla syynä.
Olin lähes koko päivän nakkena vain sukat jalassa. Nyt sängyssä, kaksi peittoa ja kolme tyynyä. Ja löysät nätit yösukat.
Meillä on edelleen +25 sisällä, jos ei mitään läpeä pidä auki, joten tavalliset vaatteet.