Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
Alasti aina, tykätään hiplailla.
t.tissi-Liisa
Mummokalsarit, pörröhaalari ja villasukat. Kevväällä haalari vaihtuu shortsipörröhaalariksi.
Villahousuissa ja paksussa villapaidassa ja huopatossuissa.
Kotioloissa aina paksut sukkahousut ja collegepusero. Sukkahousujen päälle vielä villasukat. Niillä pärjää.
Ei hitto, mitä vilukissoja täällä on. Itse olen yleensä t-paidassa ja collegehousuissa, housujen alla lyhyet kalsarit. Sukkina yleensä ne sukat, mitkä olen aamulla vetänyt jalkaan. Yleensä jotkut puuvillasukat. Kotona lämpötila 21-22 astetta. Itse olen tottunut tällaiseen.
Lämpimät leggingsit, villasukat, villainen svetari.
Villapaita, verkkarit ja Reinot.
Villapaita tai 2, villahousut ja 1-2 sukat. Teen töitä kotona ja tuo on päiväasu.
Suihkun jälkeen flanellipyjama, paksut sukat ja paksu aamutakki.
Neuletakki,t-paita,kolitsihousut tai legginsit ja tossut. Lämmintä 19-20 astetta,vanhat patterit ei oikein meinaa jaksaa lämmittää ja ikkunoista vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte olla keskellä päivää tuollaisissa vaatteissa? Eikö teidän täydy käydä missään?
Pöljäkö oot? Ihanko päättelit että ulos lähtiessä kotivaatteissa lähdetään?
Raasu istuu siellä sisällä ulkovaatteet päällä ja pipo päässä kirjoittelee.
Minun kyllä täytyy käydä välillä vessassa kakkimassa ja pissimässä. Ja sitten minä käyn suihkussa ja saunassa. Juuja jääkaapilla tulee käytyä. Sit minä käyn kirjastossa ja kaupassa, ja minun auto käy bensalla. Kyllähän sitä tuleekin käytyä. Nii ja kotikaljaa laitoin tuossa päivällä käymään, tiijä lähteekö käymään mutta ainakin ennen on lähteny.
Palm Angelsin velourhuppari ja velourhousut, villasukat
Paksut leggingsit ja fleecepöksyt, sukat ja villasukat, college, jonka päällä tarvittaessa villatakki. Meillä on ihan s******n kylmä ja vetoisaa, kiitos säästökuurin.
Asun 2016 rakennetussa kerrostalossa ja täällä ei pysy lämmitys päällä. Ihan itseksekseen lämmitys säätyy todella viileäksi, lämpenee taas yht'äkkiä ja hetken kuluttua viilenee uudestaan.
Pystyn itse säätämään ilmanvaihtolaitteesta asunnon lämpötilaa mutta se on turhaa kun laite säätelee ihan oman tahdon mukaan lämpötilaa ja minä jäädyn.
Huoltoyhtiön mukaan asialle ei voi tehdä mitään enää kun eivät muka löydä vikaa.
Päälläni toppi, t-paita, pitkähihainen paita ja villapaita, paksut pitkikset, puuvillasukat ja pörrösukat.
Merinolegginssit, villasukat ja pitkä flanellipaita.
Tykkään olla viileässä joten pidä paljon vaatetta päällä kotona. Villasukat on yölläkin jalassa ja nukun flanellipyjamassa.
Miten talvi eroaa kesästä asunnon sisällä? Meillä on sisälämpötila 22 astetta kesät talvet. Alasti tarkenee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte olla keskellä päivää tuollaisissa vaatteissa? Eikö teidän täydy käydä missään?
ei meille työttömille maksetaan kaikki ni ei olla töissä vaan köllötellään kotona lämpösessä
Lökärit, pitkähihainen paita ja sukat tai villasukat. Lämpötila 18-22 astetta. Paidan ja sukkien paksuus ja materiaali riippuu lämpötilasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun on etätöissä kotona, niin on töissä eikä silloin rampata kokoaikaa jossain. Jos käyn lounaalla ulkona, vedän leggingsien päälle farkut ja t-paidan päälle jonkun siistimmän puseron. Nopea pukea ja takaisin kotiin tullessa nopea riisua ylimääräiset. Roskat vien ja postin haen suurimman osan vuodesta ihan näissä kotikuteissa, talvella vaan toppatakki niiden päälle.
OOOOOOOOOlright. Saaks tulla lämmittään pesää!
Marboro Man with confidence!