Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
Lauantaina olin alasti, kiitos pörssisähkön.
T-paidassa tarkenee sisällä +23 lämmintä aso luhtitalo alempi kerros
Lol, jengillä on erikseen kotivaatteet 😅
Pitkä kerrasto alimmaisena, collogehousut jalassa. Yläosassa ohut neule ja sen päällä huppari tai fleece. Jalassa tekniset sukat, joiden päällä villasukat. Pipo ja kynsikkään tarpeen mukaan. Sisälämpötila 15-17 astetta.
Liki polvipituinen yöpaita, trikoot, sukat. Välillä yöpaidan sijaan on liki polvipituinen tunika, jos en jaksa aina yöpaidassa kulkea.
Tämä on vakituinen oloasuni, joka vaihtuu päälle heti, kun tulen kotiin. En koskaan ole kotona niissä vaatteissa, joissa olen ihmisten ilmoilla. Minulla on kolme yöpaitaa, joita voi vaihdella, ettei aina ole sama päällä. Ja se tunika.
Vierailija kirjoitti:
Lol, jengillä on erikseen kotivaatteet 😅
Olen työssä, jossa käytän omia vaatteitani ja kun töissä mm. siivoan vessaa yms., niin mielellään laitan muuta vapaa-ajalla päälleni.
Myös rintsikat on ihan turha viritys yksin kotona ollessa.
Eipä tässä sen kummempia tamineita tarvitse. T-paitasillaan tarkenee legginseissä ja avojaloin. Kiva kävellä lämmitetyllä laattalattialla.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte olla keskellä päivää tuollaisissa vaatteissa? Eikö teidän täydy käydä missään?
Jos täytyy, niin ensin hoidetaan ne täytymiset esim. ennen kotiintuloa, ja sitten kotona pukeudutaan vapaa-ajan vaatteisiin. En todellakaan halua niissä rytkyissä oleskella vapaalla, joissa menen töihin tai kauppaan.
t-paita ja toppahousut...toppakengät...ulos sitten vaan untuvatakki ja pipo sekä hanskat ja tuubihuivi. Kohta taas tuonne pakkasen keskelle kauppaan...ja munkkikahville SEOlle.
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä mekossa.
Ihana! Mullakin on lyhyt neulemekko, mutta saisi olla pitkä ja enempikin näitä talvimekkoja. Ohuessa mekossa en tarkenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte olla keskellä päivää tuollaisissa vaatteissa? Eikö teidän täydy käydä missään?
Ei teamsissa näy kun naama, mistä huppari ei siinä jaetun ruudun kuvassa erotu mitenkään jostain mustasta neuleesta :)
Ja noin muuten mulle ei tuota mitään ongelmaa käydä kaupassa kotitamineissa. Sorelit menee hyvin villasukkien päälle ja joku villakangastakki nyt peittää ihan samalla tavalla hupparin kun jonkun muunkin yläosan.
Ennen TV:ssäkään ei joskus kuulemma tarvinnut kuin yläpää olla näyttävästi vaatettu ja juontajilla kertyi sen takia paljon yläosia. Nykyään kuvataan koko ihmistä, joten pitää olla päästä varpaisiin laitettu. Jos siis on tuo vanha käytäntö kelvannut joskus telkkarissakin, miksei sitten Teamsissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina alasti, kesällä sekä talvella. Lämpötila talvella +20. Peittona yleensä lakana joka puoliksi päällä. Lisäksi kattotuuletin kesällä sekä talvella. En voi käsittää tuollaista vaatetusta. Muuttakaa Afrikkaan.
Varmaan myös heräät joka aamu viimeistään klo 6 ja ihmettelet, miten joku voi nukkua myöhempään. Jos tuttusi masentunut, käsket häntä vaan ryhdistäytymään ja menemään töihin. Ja kyllähän sitä töitä saa, kun vaan menee paikan päälle kysymään! Miten niin muka voi olla vaikeaa ja kylmä! Eihän minullakaan ikinä ole ja kaikki ihmiset on täsmälleen samanlaisia. Vai olitko vaan trolli?
Vierailija kirjoitti:
Pitkät spugekalsarit ja paljas kaljamaha. Asun Helsingissä.
Tapu tapu sun kaljamahalles. Onneksi mainitsit asuinpaikkasi, muutoin olisin funtsannut koko päivän missä mahdat budjata. 😃
Nakkisillaan ollaan koko perhe kolmessa sukupolvessa. Säästetään nääs vaatekuluissa.
Kerrospukeutumista tarpeen mukaan.
Sortsit ja toppi. Kerrostaloasunto ja 20 astetta lämmintä, makkarissa ehkä vähemmän. Enhän kesälläkään missään karvasukissa kävele.
Kotivaatteet best! Mulla on muualla aina mustat vaatteet mutta yksi pastellisävyinen kotihuppari jota kumppanini aina nauraa, kukaan muu ei kyllä ole nähnyt minua se päälläni. Tykkään siitä hupparista mutta se ei ehkä sopisi työpaikalle.
karvane perse paljaana kelan kämppä on lämmin.