Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
Alasti kotona. Kesät talvet. Huomattava säästö vaatekuluissa ja kivan vapaa fiilis omissa oloissani.
Mulla on hirveesti päällä ja istun vuolukiviuunin ääressä ja tuijotan tuleen. On fleeceä ja pitkää kalsaria. En viihdy kovin lämpimässä, niin että onneksi omistan paljon lämmintä vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte olla keskellä päivää tuollaisissa vaatteissa? Eikö teidän täydy käydä missään?
Meinaatko, että kotivaatteita ei vaihdeta, kun lähdetään kylille?
Heti kun tulen kotiin töistä, mukavat pieruverkkarit ja fleecetakki päälle ja villasukat jalkaan.
Aina alasti, jos vaan tarkenee.
Kesää varten hommatut pellavahousut jäivät kaapin perukoille, koska olivatkin vähän liian isot. Ajattelin, ettei niille tule käyttöä. Mutta kappas, nyt kun laittaa välihousut em. housujen alle, niin todellakin tarkenee :D Kerrospukeutuminen it is! Ja näyttääkin ihan kivalta 😅
Mä palelen 6kk/v hillittömästi!
Tällä hetkellä sukat, villasukat, pikkarit, trikoot ja collegehousut, t-paita, neule ja huppari.
20 astetta on mulle ihan liian vähän! Kohta laitan takkaan tulen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina teepaita ja pikkuhousut. Asun yksin. Tykkään viileästä. Pöytätuuletin on päällä vuoden ympäri ja usein joku pattereista sammutettu lisäksi.Ei puhettakaan että voisin paksuissa vaatteissa olla ja yli 20 asteen lämpötilassa.
Onko sulla jokin sairaus tai lääkitys, jonka sivuvaikutuksena on hikoilu normaalissa lämpötilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina teepaita ja pikkuhousut. Asun yksin. Tykkään viileästä. Pöytätuuletin on päällä vuoden ympäri ja usein joku pattereista sammutettu lisäksi.Ei puhettakaan että voisin paksuissa vaatteissa olla ja yli 20 asteen lämpötilassa.
Onko sulla jokin sairaus tai lääkitys, jonka sivuvaikutuksena on hikoilu normaalissa lämpötilassa?
Ei hän sanonut hikoilevansa. Se, että ei tykkää olla paksuissa vaatteissa yli 20 asteen lämpötilassa, ei välttämättä tarkoita sairautta tai lääkitystä.
Kotivaatteet rakasta ja laadukasta kasaria ja ysäriä. Reisitaskutrikoot, villasukat, karvatossut. Raappatoppi, trikoopaita ja iso villapaita. Näillä tarkenee talvella.
Lämmintä max 20. Yöksi untuvatäkin alle syntymäpuvussa.
Iltaisin harrastan liikuntaa ja pikasuihkuja, eipä sitten palella kun veri kiertää.
Pitkät alushousut, t-paita, villapaita, sukat ja villasukat
Silkkikaftaanissa, luonnonmateriaali lämmittää tarpeeksi. Lammaskarvatossut jalassa,lämmitystä sopivasti, makuuhuoneessa pois päältä kokonaan. Asumme rivitalossa.
Noilla pyllypaljaana tyypeillä on tutkimusten mukaan kaikkein eniten perceenhajuisia sohvia.
Kotona etätöissä usein collareissa ja pitkässä hupparissa ilman alusvaatteita, mutta karvasukat jalssa. Jotenkin rennompi olo kun ei ole alusvaatteita alla. Työpaikalla taas pitää pukea huolitellummin. Viikonloppuna olen usein pitkään yövaatteissa samasta syystä.
Väljät neuloshousut, lyhythihainen t-paita. Paljain jaloin
Vanha ohueksi hiutunut kainaloista reikäinen t-paita, pilatescaprit ja villatöppöset. Ei tule hiki näissä.
Vierailija kirjoitti:
Hihaton trikoomekko ja villasukat, aina ilman alkkareita ja rintsikoita. Tämä aika vakio.
Vaimolla sama. Pääsee pikaisesti pikaisille.
Villatakki, pitköähihainen paita, laamapaita, mummomalliset pikkarit, pitkät välihousut, farkut ja tietenkin villasukat
Legginssit ja trikoopaita. Meillä on aika lämmin.