Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
Eilen jäi pehmoinen aamutakki koko päiväksi päälle. Usein villapaita, legginsit ja pitkävartiset villasukat. Vanha omakotitalo, ei täällä mikään lämmin kyllä ole.
Munasillani, kuten aina.
Pizzakuskit ja muut vieraat vastaanotan avojaloin mustissa verkkareissa ja T-paidassa.
Lidliin lähtiessäni vedän jalkoihini 12 vuotta sitten konkkaan menneen Finnkarelian suorat mustat housut, kiristämättömät sukat ja Mephiston jalkineet. Ylävartaloni suojaan näin talviaikaan mustalla T-paidalla ja North 564-parkalla.
PS. Entisellä naisystävälläni oli tapana pitää vain radio pääĺlä.😁
mulla nyt samettiset lököhousut,pitkähihainen paita ja fleezesisustainen neuletakki,ihanan lämmin
Ei mulla ole mitään erillisiä kotivaatteita.. Nyt on tosin aika kuuma huonosti säädeltävän lämmityksen takia, joten alusvaatteet, farkut ja toppi, ei sukkia. En edes osannut pitää tätä mitenkään erityisen outona, mutta ilmeisesti sitä se on.
Alusvaatteet, collarit, toppi, villapaita ja villasukat. Sohvalla jos olen, niin vielä viltti päällä.
Mulla on verkkarit, villasukat, t-paita ja merinohuivi harteilla/kaulan ympärillä. Sisälämpötila on 19 astetta.
Pitkät kalsarit, verkkarit, t-paita, huppari, sukat ja villasukat, alusvaatteet.
Merinovillasilkkikerrasto, villasukat ja neulemekko 100 % villaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahdet pitkät alkkarit, pikeepaita, rintsikat, pikkualkkarit ja akryylineule.
Jaloissa kahdet tennissukat päällekkäin.
Miksi mahdoin saada 8 alanuolta.
Tämä on minun jokapäiväinen vaatetukseni talvisin kotona.
Pitkähihainen (nyt kääritty), pitkät housut, villasukat.
Voisi olla toiset sukat mutten jaksa etsiä.
Käyn kylmävesialtaalla (5 astetta) joka viikko, avantouinti testaamatta.
Nyt juuri mökillä saunan jälkeen vain puhtaissa kalsareissa ja t-paidassa.
Nyt juuri mökillä saunan jälkeen vain puhtaissa kalsareissa ja t-paidassa.
Reiska-tohvelit, villasukat, raappahousut, vaerkkopaita, jussi-villapaita. Ulos mennessä vaihdan Reiskat lapikkaisiin laitan päähäni karvareuhkan ja käsiini kintaat.
Vanhat kesähousut, lyhythihainen t-paita, nilkkasukat ja villasukat.
Lämpötilaa en tarkkaan tiedä, kun ei ole mittaria. Oletan olevan max. 22.
Patterit olleet lämpöiset muutaman päivän ajan. Sitä ennen vai hieman haaleat ylhäältä.
Mulla on juuri nyt kun ulkona on -11c kello on pian 9.
Yöppäri villatakki ja villasukat, olen kipeänä, niin ja olen viltin alla.
Pidän kokopäivän tuota asua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset on kotona leggingseissä? Jos nyt unohdetaan se että miehelle pitää peppu näyttää seksyltä.
Nehän on tiukat? Eikö löysissä pieruverkkareissa ole kivempaa.
m57
Ei ne kiristä, jos on sopivan kokoiset. Ne on kuin miesten pitkät kalsarit. Se on sitten eri asia miksi jotkut kulkee niissä julkisilla paikoilla.
Posliinipimppa paljaana olen aina kotona.
Vierailija kirjoitti:
Alusvaatteet, collarit, toppi, villapaita ja villasukat. Sohvalla jos olen, niin vielä viltti päällä.
Sama, paitsi vilttiä ei ole
Pitkät kalsarit, t paita ja huppari, vedän farkut päälle, kun lähden ulos.
Tänään en ole pukenut, joten pikkarit ja hihaton paita. On mulla vähän vilakka ollut, joten tisukat olleet törröllään koko päivän.Pitää miesystävän hyvässä vireessä.
Se siivos mun kämpän. Kävi kaupassa, teki ruuan ja nyt on saunaa lämmittämässä.
Kohta sitä vois heittää loputkin pois ja huilahtaa sängyllä ennen saunomista...
N24 ja jotenkin jatkuvasti kiitollinen M37 kilttimies <3