Lapsen isä esittää epäilyksiä ettei lapsi olisi hänen
Meille on syntymässä joulukuussa esikoinen ja nyt syksyn aikana mies on alkanut esittää yhtä useammin epäilyksiä ja vihjauksia siitä ettei lapsi olisi hänen. Hän sanoo ne aluksi vähän kuin vitsinä, että miten sitä koskaan voi olla varma isästä, mutta nyt myös aika suoraan esimerkiksi riidan aikana sanomalla "mistä mä edes tiedän onko sen mun". Yleensä mies lähtee noista tilanteista ja myöhemmin vähättelee koko tilannetta eikä halua puhua siitä.
Mitään syytä isyysepäilyksiin ei ole. Ollaan oltu vuosia yhdessä ja ihan yhdessä toivottu lasta. Isyydentunnustus olisi mahdollista neuvolassa, mutta sitäkään mies ei vielä ole halunnut tehdä. Eipä hän oikeastaan käynneilläkään olut mukanakaan.
Kommentit (379)
Miehellä on eroaikeita. Tällaista tuulesta temmattua perustetta on sitten erittäin helppo käyttää eron syynä. Monet narsistiset miehet, kun ovat yhden naisen saaneet raskaaksi, niin jo heittäydytään hankalaksi, että pääsee siirtymään seuraavaan paksuksi pantavaan eikä tarvitse ottaa vastuuta lapsen kasvattamisesta, vaan voi jatkaa samaa huoletonta elämää kuin ennen lasta. Lyhytnäköistä loppupeleissä tietysti heidän kannaltaan ja surullista lasta kohtaan. Miehesi on keskenkasvuinen, eikä käytös vaikuta hyvältä jatkoa ajatellen.
Eroa. Tuollaisella suhteella ei ole tulevaisuutta mistä toista epäillään tuollaisesta asiasta. Jos ette ole naimisissa ja isyyttä ei ole tunnustettu sinä olet lapsen ainoa juridinen vanhempi ja huoltaja.
Provo! Ei isyyttä tunnusteta ennen lapsen syntymää, narahit!
Minun mieheni esitti saman syytöksen ihan puskista toisen lapsen kohdalla, sitten selvisi että hän oli itse käynyt vieraissa. No, minäpä en ollut käynyt ja lapsi oli luonnollisesti hänen. Että tällainenkin vaihtoehto kannattaa ottaa huomioon, pettäjät kun monesti kuvittelee että kaikki muutkin pettävät.
Jos oman lapseni isä olisi raskausaikana sanonut tuollaisia, olisin lähtenyt heti ja sanonut ettei se lapsi olekaan sun. Tarvittaessa vaikka hankkinut väärennetyn isyystestin joka todistaa että lapsi on jonkun muun.
Aika suuri loukkaus sua kohtaan.
Jättäisin heti tuollaisen. En vaivautuisi edes selvittämään, onko syytösten taustalla se, että mies on itse käynyt vieraissa. Lapsen on parempi olla kokonaan ilman isää kuin tuollaisen pölvästin vaikutuspiirissä.
Klassinen tapaus, se on itse pettänyt ja syyttää sinua. Myöskin jos se on tottunut saamaan sinulta huomiota, se ei kestä että huomiosi onkin vauvassa. Kyllä, on aikuisia miehiä jotka kokee vauvan uhkana.
Todella surullista missä tilanteessa olet.
Itse sanoisin varmastikin, että joko teettää isyystestin ja samalla käy sukupuolitestissä koska nuo puheet kuulostavat siltä, että ei ole puhtaat jauhot pussissa ja jos ei ehdotus sovi, niin sitten on parasta alkaa valmistelemaan eroa vaikka vuoden kuluttua lapsen syntymästä, ettet joudu ihan yksin hoitamaan usein raskainta vaihetta. Sen jälkeen sitten mies saa jatkaa matkaansa ja sinulla on hyvä elämä odottamassa lapsen kanssa, et siihen tuollaista reppanaa tarvitse.
Ei se isyystesti mitään auta kun mies on vainoharhainen. Vaikka isyystesti osoittaisi hänet lapsen isäksi, alkaisi hän seuraavaksi väittää että testin tulos on väärennetty.
Se viettää liikaa aikaa Ylilaudalla.
Tehkää se testi ja jatkossa mies viettää aikaansa lapsensa kanssa, ei nettimädätyksen parissa.
Isyys pelottaa miestä. Onhan se suuri muutos ja joutuu jättämään vanhaa vapautta taakseen jossain määrin. Kyllä se siitä. Tehkää isyystesti. Saattaa olla jopa hyvä asia että miehellä nuinkin suuria tunteita nousee pintaan raskauden alla vaikka mukavaahan se tosin ei sinulle ole. Jos siis aiemmin ollut täysin kunnollinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei se isyystesti mitään auta kun mies on vainoharhainen. Vaikka isyystesti osoittaisi hänet lapsen isäksi, alkaisi hän seuraavaksi väittää että testin tulos on väärennetty.
Eivätkä nuo puheet pyyhkiydy aapeen päästä koskaan vaikka testi tehtäisiinkin. Tuo on suurin epäluottamuslause jonka suhteessa voi esittää, eikä sitä saa enää esittämättömäksi.
Ei edes "luulen että olet uskoton", vaan "luulen että olet uskoton, harrastat suojaamatonta seksiä muiden kanssa ja uskottelet minun olevan käenpojan isä".
En itse pääsisi tuollaisesta yli koskaan, vaikka mies tulisikin järkiinsä vaikka synnärillä.
Ei kannata suostua isyystestiin, ei se vainoharhaiselle mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Isyys pelottaa miestä. Onhan se suuri muutos ja joutuu jättämään vanhaa vapautta taakseen jossain määrin. Kyllä se siitä. Tehkää isyystesti. Saattaa olla jopa hyvä asia että miehellä nuinkin suuria tunteita nousee pintaan raskauden alla vaikka mukavaahan se tosin ei sinulle ole. Jos siis aiemmin ollut täysin kunnollinen mies.
Saako myös aapee alkaa syytellä miestä uskottomuudesta ja valehtelusta? Onhan muutos suuri hänellekin. Oikeuttaako se tuollaisen loukkaavan sekoilun vain miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat eron, isyystesti sitten kun lapsi syntynyt. Mies tapaa lasta joka toinen viikonloppu sitten kun lapsi vähän isompi. Mieluummin valvotusti.
Mistä te hullut velat olette tuon oppineet? On sata kertaa suurempi todennäköisyys, ettei mies halua tavata lasta laisinkaan.
Symppistä kun inkkelit ei tiedä että normaalit miehet viettää mielellään aikaa jälkikasvun kanssa :D
Kuulostaako normaalilta mieheltä tämä aloittajan mies?
Jos pitäisi veikata, niin minun veikkaukseni on, että hän ei sittenkään halua lasta ja on nyt paniikissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata suostua isyystestiin, ei se vainoharhaiselle mitään auta.
Jos isä ei suostu tunnustamaan isyyttä, ei ole muuta vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista missä tilanteessa olet.
Itse sanoisin varmastikin, että joko teettää isyystestin ja samalla käy sukupuolitestissä koska nuo puheet kuulostavat siltä, että ei ole puhtaat jauhot pussissa ja jos ei ehdotus sovi, niin sitten on parasta alkaa valmistelemaan eroa vaikka vuoden kuluttua lapsen syntymästä, ettet joudu ihan yksin hoitamaan usein raskainta vaihetta. Sen jälkeen sitten mies saa jatkaa matkaansa ja sinulla on hyvä elämä odottamassa lapsen kanssa, et siihen tuollaista reppanaa tarvitse.
Sukupuolitesti kannattaa kyllä jokaisen tehdä aika-ajoin. Nykyään on paljon kaikenlaista genderfluidia liikkeellä.
Mies on selvästi psykoosissa, niinhän ap sanoi että ois tarvinnut kristallipallon että ois arvannut tuon käytöksen. Vainoharhainen mies.