Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla.
Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.
M38
Kommentit (178)
Kappas. Minä elätän miestäni 2100 e/kk palkallani. Arvovalinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut usean hyvätuloisen mimmin kanssa panohommissa, aika lahnoja olivat
pari keskitasoista panoa toki oli seassa.
Laajan kokemukseni perusteella taas tytön/huonompi tuloiset naiset
olivat keskimäärin eloisia sängyssä, muutama ihan koneeksi kutsuttavakin helmikin on joukosta löytynyt jotka
kaikki työttömiä, kela tukia nauttivia.
Itse 10k/kk ja uudenkarhea mersu alla.T.Skäbä
Varmaa irtoaa aika hyvin p*llua. Nuoret naiset on niin massin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.
Vaikka tuollasella katkealla haahkalla olis miljardin omaisuus, niin eihän sinua huolisikaan ne komeat asenteen ja luonteen omaavat. Mutta onneksi voit istua päivät pitkät tiristelemässä ilkeitä kommentteja vauva.fillä 🤭 Ja pierukuutiossa sinä istut, et edes käy töissä ja olet lisäksi vielä sairaalloisen ylipainoinen.
7000 kommentoi asiallisesti ap:n julkipieremiä talousuliaivopieruja. Turha silti häntä uliharhaillen ulisolvata.
Itsellä sama. 35 naisilla on yleensä tyhjä tili ja MT ongelmat tulilla.
Lähden Tammikuussa thaimaaseen, tämä on se paras treffiaika vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vuosiansio nykyisellä ammatilla on n. 37 000€ eli liian vähän ap:n mielestä. Kun valmistun AMK:sta, niin tulot nousee jonkun verran, mutta riippuu työpaikasta paljonko. Ei sillä, että huolisin ap:n kaltaista miestä.
Sinkku 44
Mistä tiedät että et huolisi ap:n kaltaista miestä? 44 v ja sinkku ehkä kertoo kaiken - et ole kelvannut kenellekään jonka voisit kelpuuttaa kumppaniksi. Tuskin kukaan treffeillä alkaa toisen tulotasoa kyselemään. Ammateista ja työstä toki voi kukin jutella ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Silti säästeliäästi elävä saattaa onnistua keräämään pienemmistäkin tuloista ison varallisuuden, kun taas joillekin ei edes isot tulot riitä vaan silti velkaannutaan.
Aika nopeasti sen huomaa toisen kiinnostuksen kohteista ja jutu
Mulle on kuule ihan sama mitä tuollainen palstavinkuja musta ajattelee. Sä et tiedä mun erojen taustoja, joten ihan turha länkyttää yhtään mitään. Kyllä noita tarjokkaita olisi parisuhteeseen, mutta kun mua ei nyt kiinnosta parisuhde. Mulle riittää vakipano. Kaikki kun ei ole sellaisia säälittäviä ihmisiä, että ei osata yhtään olla yksin ja aina pitää olla joku kainalossa. Jokaisen pitäisi opetella olemaan myös yksin. Miksi ihmeessä mun pitäisi haluta parisuhdetta kun erosta vain muutama kuukausi? Mä olen nauttinut tästä yksin olosta.
Sinkku 44
Outoa. Eihän 4000 euroa ole edes paljon. Ehkä ap liikut vääränlaisissa paikoissa, koska arviolta ainakin puolet tuntemistani ihmisistä tienaa tuon verran (ja minä sentään tunnen aika paljon humanisteja!).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia
Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38
Aika vähän juu.
Naisille aina märistään, että niille ei kelpaa työtön tai duunari. Sitten joku jäätävä elitisti täällä kehtaa vinkua, kun hän ei ole tarpeeksi tasokas hyvin tienaavalle naiselle. Huoh. Samassa tuloluokassa olevat naiset ovat tasokkaampia, siksi et heille kelpaa. Ei siinä sen kummempaa. Onneksi voi aina olla yksin tunkkaisine mielipiteineen.
Olen vaativan erityistason psykoterapeutti ja tuloni ovat suuremmat kuin aloittajan. Aloittaja ei kerro itsestään muuta kuin tulotason. Onko hän koskaan miettinyt, mikä saisi pitkälle kouluttautuneet, ammatillisesti kunnianhimoiset ja itsenäiset naiset kiinnostumaan itestään?
Vierailija kirjoitti:
Et lähde, vaan Thaimaahan. Taivas, taivaaseen, Thaimas, Thaimaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tammikuussa on juuri se aika, kun thainaisilla on yleensä tilit täynnä rahaa.
Oot Helsingissä keskituloinen,joten mitä muuta sulla on tarjota hirveän tärkeilyn lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Maasta maahan taikka yksinkertaisemmat Suomaasta Thaimaaseen, omaan Thaivaaseensa.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän niitä hyvätuloisia naisia onkin tarjolla!
Ai mutta olitkin vain reikää vaille, ei oikeaa naista...
Hohhoijaa. Tienaan paremmin kuin sinä ap, mutta en keksi mitä ihmettä sinulla olisi minulle tarjota? En enää kaipaa miestä nurkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaativan erityistason psykoterapeutti ja tuloni ovat suuremmat kuin aloittajan. Aloittaja ei kerro itsestään muuta kuin tulotason. Onko hän koskaan miettinyt, mikä saisi pitkälle kouluttautuneet, ammatillisesti kunnianhimoiset ja itsenäiset naiset kiinnostumaan itestään?
Tuskin miettii, koska tyhjäpäinen aloitusviestinsä sen paljastaa. Naiselle/naisille pitäisi riittää miehen yksipuolinen halu.
Muuta sisältöä miehessä ei siis tarvitse olla eikä mieheltä voi muutenkaan vaatia mitään kun yhyy ei ulikantti sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Elättäjääkö lähdet sieltä etsimään? 😂
Jotain parikymppisiä opiekelijapimujako yrität epätoivoisesti iskeä?
Tuo 4000€/kk on ihan Ok, mutta ei mitenkään kovatuloinen. Itse tienaan vain noin 3000€ (korkeakoulutus), mutta tykkään, että mies tienaa reilusti enemmän. Tuo turvaa. Olen ehkä vanhanaikainen. Mieheni tienaa noin 6000€/kk, mikä sekään ei mikään huippupalkka, mutta menettelee.
Syynä on naisvaltaisten alojen palkkakuoppa. Siitä päästä kannattaa lähteä asiaa ratkaisemaan, niin johan alkaa löytyä.