Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla.
Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.
M38
Kommentit (178)
Erikoiset kriteerit sulla sille, mikä tekee parisuhteesta onnellisen. Raha toki helpottaa elämää, mutta se ei liity rakkauteen. Taidat etsiä vain hyötysuhdetta etkä rakkaussuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vuosiansio nykyisellä ammatilla on n. 37 000€ eli liian vähän ap:n mielestä. Kun valmistun AMK:sta, niin tulot nousee jonkun verran, mutta riippuu työpaikasta paljonko. Ei sillä, että huolisin ap:n kaltaista miestä.
Sinkku 44
Mistä tiedät että et huolisi ap:n kaltaista miestä? 44 v ja sinkku ehkä kertoo kaiken - et ole kelvannut kenellekään jonka voisit kelpuuttaa kumppaniksi. Tuskin kukaan treffeillä alkaa toisen tulotasoa kyselemään. Ammateista ja työstä toki voi kukin jutella ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Silti säästeliäästi elävä saattaa onnistua keräämään pienemmistäkin tuloista ison varallisuuden, kun taas joillekin ei edes isot tulot riitä vaan silti velkaannutaan.
Aika nopeasti sen huomaa toisen kiinnostuksen kohteista ja jutuista, onko hänellä oikeasti varakkuutta vai elää
Eli olet epäonnistunut kaikissa parisuhteissa, mitä sinulla on ollut. Ei jatkoon. Tulet varmasti epäonnistumaan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan oikeasti, että menestyneet hyvät naiset kiinnostuu sellaisesta, joka kirjoittaa tuollaista tekstiä kuin sinä?
Kukapa tuollaista oikeasti treffeillä kertoisi. Nämä palstat ovat sitä varten, että voi päästää paskan ulos, niin voi sitten kasvotusten jutella syvällisiä.
Kyllä ne asenteet tulee esille enemmin tai myöhemmin ainakin naiselle jonka tulot on vaadittua tasoa. Jos haluat että asenteillasi ei ole mitään merkitystä joudut tyytymättään niihin jotka tarvitsee parisuhteen. Nainen joka pärjää omilla tuloilla harvemmin sellaista haluaa "hinnalla millä hyvänsä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vuosiansio nykyisellä ammatilla on n. 37 000€ eli liian vähän ap:n mielestä. Kun valmistun AMK:sta, niin tulot nousee jonkun verran, mutta riippuu työpaikasta paljonko. Ei sillä, että huolisin ap:n kaltaista miestä.
Sinkku 44
Mistä tiedät että et huolisi ap:n kaltaista miestä? 44 v ja sinkku ehkä kertoo kaiken - et ole kelvannut kenellekään jonka voisit kelpuuttaa kumppaniksi. Tuskin kukaan treffeillä alkaa toisen tulotasoa kyselemään. Ammateista ja työstä toki voi kukin jutella ja tehdä siitä omat johtopäätöksensä. Silti säästeliäästi elävä saattaa onnistua keräämään pienemmistäkin tuloista ison varallisuuden, kun taas joillekin ei edes isot tulot riitä vaan silti velkaannutaan.
Aika nopeasti sen huomaa toisen kiinnostuksen kohteista ja jutuista, onko hänellä oikeasti varakkuutta vai elääkö kädestä suuhun. Pinnalliset ihmiset katsoo vaa
Varakkaalla naisella on varaa saada lapset yksinään. Ostaa palveluita. Sijoittaa vaikka 2-5 robotti-imuriin. Mihin tällainen miestä?
Neljän tonnin tulot ei oo niin kummoiset, että sulla olisi varaa (no pun intended) alkaa vaatimaan mitään niiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.
Tuolla profiililla sinut haudataan yhden hengen hautaan. Mutta tiedät sen varmasti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.
Tuolla profiililla sinut haudataan yhden hengen hautaan. Mutta tiedät sen varmasti itsekin.
Kaikki haudataan erikseen tonttu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mun eksältä. Sun kaltaisilla miehillä on mielessään tienaavan kotirouvan tuomat edut. (vedä käteen)
Joko deittailet "maskuliinisia" naisia tai oot sinkkuna. Naisia ei kiinnosta ryhtyä ilmaiseksi koti-/edustusrouvaksi.
Käteen vetäminen on paljon mukavampaa, kun naisen kanssa hommailu. Ne jotka muuta väittää valehtelevat tai eivät ole tarpeeksi kokeneita.
Vierailija kirjoitti:
Neljän tonnin tulot ei oo niin kummoiset, että sulla olisi varaa (no pun intended) alkaa vaatimaan mitään niiden perusteella.
Sen takia tarvitaan toinen saman tuloinen joka ei ole taloudessa toisen taloudellinen taakka. Et tainnut tajuta että kyseessä on yhteisen talouden käytössä olevien varojen riittävyys muuhunkin kuin näkkileipään. Eli siihen elämään ja mitä siihen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia
Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38
Ehkä voisit harkita noiden romanttisten tunteittesi siirtoa miehiin? Olisi enemmän valinnanvaraa.
Ap yrittää taas ihan turhaan ja liian yksioikoisesti yhden epätoivotärpin perusteella iskeä itselleen kodinkone-sexipatjaa, joka vielä nykypäivänä jostain käsittämättömästä syystä suostuisi heittopussina tuohon sysipascaan kotiorjahuijausdiiliin. Ap ei edes mainitse itsestään muuta kuin keskiverron tulotasonsa eli paljastaa heti olevansa sisällötön tusinaulitomppeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, se vaatii monille nykyajan ihmisille aivan liikaa pysyä yhdessä kuolemaan saakka. Sellaista se on. Ennen kesti lakanatkin niin, että niistä riitti perittävää useammalle polvelle. Nyt lakanat repeää parin vuoden jälkeen. Sama nykyajan ihmisissä ja ihmissuhteissa. Monta kertaa parisuhteissa olleet ovat kertakayttökamaa ja kannattaa kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuollasella katkealla haahkalla olis miljardin omaisuus, niin eihän sinua huolisikaan ne komeat asenteen ja luonteen omaavat. Mutta onneksi voit istua päivät pitkät tiristelemässä ilkeitä kommentteja vauva.fillä 🤭 Ja pierukuutiossa sinä istut, et edes käy töissä ja olet lisäksi vielä sairaalloisen ylipainoinen.
Vaikea löytää puolisoksi naista, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Kun tapasin mieheni mulla oli suuremmat tulot ja omaisuutta toisin kuin hänellä. Sitten vuosia tulot oli samat. Nyt olen 27v yhdessäolon jälkeen jo eläkkeellä ja nettotuloni ovat vain 30% taloutemme tuloista mutta molemmilla sama elintaso edelleenkin.
Elämä muuttuu matkan varrella. Rakkaus mitataan muulla kuin rahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia
Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38
Vai että romantikko? 😄 Onko se nykyään joku uusi määritelmä idiootille?
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin mieheni mulla oli suuremmat tulot ja omaisuutta toisin kuin hänellä. Sitten vuosia tulot oli samat. Nyt olen 27v yhdessäolon jälkeen jo eläkkeellä ja nettotuloni ovat vain 30% taloutemme tuloista mutta molemmilla sama elintaso edelleenkin.
Elämä muuttuu matkan varrella. Rakkaus mitataan muulla kuin rahalla
Viisaita sanoja, aloittajan kannattaa lukea ja sisäistää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää puolisoksi naista, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Tämä on yhteiskunnallinen ongelma, jonka historia perustuu vain siihen että ENNEN MIES ELÄTTI PERHEENSÄ. Nykyään naiset ovat enemmistönä korkeakouluissa ja tienaavat tästä lasikatto-ongelmasta huolimatta silti usein rivirähinäuleja enemmän, mutta eipä ap:takaan kiinnosta muuttaa / korjata ko. epäkohtaa yhteiskunnallisesti vaan se oma aina kuuliainen hyödynnettävä ja hyväksikäytettävä kotiseksipatjaorja riittäisi.
Olen ollut usean hyvätuloisen mimmin kanssa panohommissa, aika lahnoja olivat
pari keskitasoista panoa toki oli seassa.
Laajan kokemukseni perusteella taas tytön/huonompi tuloiset naiset
olivat keskimäärin eloisia sängyssä, muutama ihan koneeksi kutsuttavakin helmikin on joukosta löytynyt jotka
kaikki työttömiä, kela tukia nauttivia.
Itse 10k/kk ja uudenkarhea mersu alla.
T.Skäbä
Kuulostat mun eksältä. Sun kaltaisilla miehillä on mielessään tienaavan kotirouvan tuomat edut. (vedä käteen)
Joko deittailet "maskuliinisia" naisia tai oot sinkkuna. Naisia ei kiinnosta ryhtyä ilmaiseksi koti-/edustusrouvaksi.