Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla.
Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.
M38
Kommentit (178)
Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia
Varmasti löytyy, mutta ei vaan iältään ja ulkonäöltään kelpaa sinulle. Pitäisi olla samalla joku timmi, nuori, salitypy, joka hoitaa kodinkin samalla yksin.
Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Et tule koskaan löytämään naista joka olisi taloudellisesti samassa asemassa kun naiset pariutuvat ainoastaan ylöspäin taloudellisen edun takia
Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38
Ainahan sitä sinkku voi olla kun ei sopivaa ehdokasta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy, mutta ei vaan iältään ja ulkonäöltään kelpaa sinulle. Pitäisi olla samalla joku timmi, nuori, salitypy, joka hoitaa kodinkin samalla yksin.
Kyllä 30-40 vuotiaissakin on salimimmejä ja crossfittaajia. Eikai siinä nyt mitään sovinismia ole jos ei suostu köyhää elättämään eikä huoli ketä tahansa?
Mulla sama ongelma mutta miesten osalta. Omat tulot 80 t/vuosi ja tinder täynnä vaan työttömiä kaljasieppoja. Pariudutaanko? Ai mutta hitsi sulla onkin liian pienet tulot 🙈
Ap, jaetaanko myös kotityöt tasan eli nainen ei tee yhtään enempää?
Joopajoo, jonnet taas keksii tarinoita.
Kun naisten tekemää työtä aletaan arvostaa (myös rahallisesti), vaikeutesi päättyvät kuin seinään : )
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma mutta miesten osalta. Omat tulot 80 t/vuosi ja tinder täynnä vaan työttömiä kaljasieppoja. Pariudutaanko? Ai mutta hitsi sulla onkin liian pienet tulot 🙈
Nousuvaraa on, nou hätä. Mun alalla voi myös perustaa oman yrityksen ja alan katteet on yleensä suht hyvät.
M38
Sinähän olet keski-ikäinen. Miksi lähdet siitä, että teillä ylipäätään olisi yhteinen talous naisen kanssa, omat asunnot ja omat rahat ovat tuossa iässä jo varteenotettava vaihtoehto?
Tuo kertoo vain siitä, millaisilla naisilla itsesi ympäröit.
Kohta tulee markkinoille naisrobotteja. Ala jo säästämään.
Tienaan naisena suunnilleen saman verran ja teen myös asiantuntijan töitä. En kuitenkaan itse kysele miehen varallisuutta tai palkkaa, se on sinänsä mulle ihan sama. Isompi ongelma itselleni on se, että monet ikäiseni noin neljäkymppiset miehet tekevät raskasta duunarinhommaa ja ovat sitten ihan raihnaisia ja rikki jo tämän ikäisenä, eivätkä jaksa vapaa-ajalla oikein mitään. Minä taas treenaan, käyn lenkillä jne, mutta ei deiteistä saa näihin seuraa.
Viittaussuhteesi on väärä. Sinähän voit itse vaikuttaa siihen, onko puolisosi taloudellisesti tasavertaisessa asemassa.
Ai et ymmärtänyt? Arvasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisi vain niin kiva kävellä käsi kädessä jossain lomakohteessa tai kaupunkilomalla itsestään huolta pitävän naisen kanssa. Tiedän, olen vähän romantikko. M38
Kävisikö nainen, joka tienaa pari tonnia enemmän kuin sinä? Tosin en viitsisi tuollaista tärkeilijää katsella.
Otin puolisoksi miehen, joka tienaa puolet vähemmän kuin minä, koska kaikki kohtaamani hyvin tienaavat osoittautuivat lopulta äärettömän ylimielisiksi ja pöyhkeiksi riikinkukoiksi. Miehelläni on kuitenkin hyvä itsetunto mikä on vain plussaa.
Rakastuin ihmiseen, en kukkaroon. Kukin toki tyylillään.
*jaxuhalit* Onneksi on oma käsi <3