Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kalusta... kohtalotovereita?

Vierailija
02.01.2007 |

Mulla on aika surullinen ongelma. Olemme olleet yhdessä 15 v. Muita miehiä ei ole ollut. Alusta asti olen kokenut, että miehelläni on pieni kalu. (pituus 13cm, halkaisija 3 cm)Suhteen alussa en edes kehdannut tunnustaa moisia ajatuksia itselleni, koska olen periaatteessa sitä mieltä, että jos toista rakastaa, tuollaisilla asioilla ei ole merkitystä. Vuosien myötä olen hankkinut asiasta tietoa ja tutustunut omiin seksuaalisiin reaktioihini yms. Hankkinut lapsia ja treenannut lantionpohjanlihaksia. Kuitenkin tuntuu siltä yhä, että miehen kalu ei pysty työntämään tarpeeksi, eikä paina pimpin seinämiä. Itse kaipaan etenkin loppuvaiheessa kovia työntöjä ja voimakasta painetta. Miehelläni on myös ongelma, että harjoittelusta huolimatta ei pysty pidättämään jos yhdyntäliike on voimakas. En voi suoraan puhua onglemasta miehelle.... olen yrittänyt puhua vain siitä, että jos kestävyyttä tulisi jostain lisää...

Yleensä saan orgasmin aika pian miehen jälkeen, koska sitten voin vihdoin liikkua vapaasti. Kuitenkin tuolloin kalu on entistä pienempi tai ainakin pehmeämpi...ja ei anna enää vastusta.

En tahtoisi loukata miestäni. Itsestäni kuitenkin tuntuu, että välillä pakahdun kunnon panon ja munan tarpeeseen. Ja kadehdin kaikkia naisia, joilla asia on paremmin.... Välillä tuntuu, etten voi elää loppuelämääni näin. Suoraan sanoen en ikinä olisi uskonut, että ajattelen näin. Kun jokainen ihminen on arvokas, eikä kukaan ruumiilleen mitään mahda.

Onko muita kohtalotovereita? Naisia siis? Miten te elätte asian kanssa?

ja en kaipaa mitään asiattomia " jätä se surkimus" vastauksia, koska mielestäni ne ovat ihmisarvoa loukkaavia.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpan ympärillä pyöriminen vaikuttaa siltä, että sen avulla yrität peittää jotain toista ongelmaa. Lohduttaudu vaikka sillä, että kun vaihdevuotesi alkavat, paikat kuivuvat ja tulee hiivatulehduksia, sillä suurella jortikalla vain saisit emättimen seinämäsi ruvelle.

Vierailija
2/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota addiktioasiaa miettinyt, mutta kumoan sen. Olen vuosikaudet yrittänyt ajatella, että asia on minun korvien välissä. Ja olisi helpompaa jos olisikin näin. Mutta nyt olen kuitenkin alkanut kallistumaan siihen, että kysymys on kuitenkin anatomiasta ja tekniikasta. Elämääni mahtuu kyllä paljon muutakin, eikä se pyöri seksin ympärillä. Mutta mukavasti alkaneen päivän seksi saattaa pilata... kun siitä jää oikeasti FYYSISESTI huono olo. Noissakin tilanteissa yritän ajatella, että ei se mitään olihan meillä ihanaa, hurjaa yms... ei se haittaa vaikka orgasmi ei onnistunut kunnolla. Mutta kun naisen elimistö valmistautuu laukeamaan ja se estyykin, siitä seuraa fysiologinen häiriötila. Onhan tuota tutkittukin...Tiedän, että tuon häiriötilan voi hoitaa itse tai yhdessä pois. Mutta se ei ole sama asia. Jotain ihanaa jää kyllä kokematta.

Pari kertaa yhteisen historian aikana, olen ehtinyt ennen miestä ja noista kerroista on jäänyt uskomattoman hyvä olo.

Tuollaisena päivänä asia ahdistaa.... ei niinkään muuten. Ystäviä, harrastuksia, mielekäs työ, hellyyttä elämässä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ainoa keino on ottaa asia jollain lailla puheeksi ja vaikka hieromasauva mukaan sänkyynne. Toinen vaihtoehto on hankkia rakastaja. Siinäpä ne vaihtoehdot taitavat olla. Jokaisella on oikeus itseään tyydyttävään seksielämän. Kaikkea elämässä ei aina saa, jollain ei ole tyydyttävää perhe-elämää. Elämä on valintoja. Ja täällä eletään vain kerran. Siinä mietteitä.

Vierailija
4/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla parhaillakin (kestävillä kerroilla) ollut sellainen olo, että voi kun tuntuisi täydeltä yms. Hieromasauva ei korvaa aitoa kalua. Sitäkin on kokeiltu... ja miestäni paksumpaa en ole viitsinyt käyttää, koska sen jälkeen mies tuntuu yhä ohuemmalta. Rakastajan hankkiminen ei tule kysymykseen vaan tahtoisin kokemuksia siitä voiko tällaisessa tilanteessa olla onnellinen. Ja olisi miehelle aika kova juttui tulla jätetyksi pienen takia. Jossain vaiheessa, vuosia sitten, tuosta koko asiasta on ollut puhetta ja mies kokee suurta huonommuutta sen vuoksi. Mikä on minusta aivan kamalaa....

Eikö ole kohtalotovereita?

Vierailija
5/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on liian usein vaikeuksia tuottaa vaimolleni maksimaalista mielihyvää, johtuen kestosta. Siksi olenkin mieleltäni ns. aisan kannattaja, emme ole kolmatta kokeilleet, mutta puhetasolla se on kummallekin ok asia. Korostan vielä, että nauttisin myös itse tilanteesta suunnattomasti.

Onko teillä keskusteltu asiasta?

m30

Vierailija
6/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin siihen vielä lisätä " Sofian Sohvalta" nappaamani lauseen " nykyään ihminen tuntuu noudattavan kuuliaisesti omia intohimojaan" .

Saahan sitä kehitettyä itselleen vaikka mitä pakkomielteitä. Mäkin voisin kelata, että voi videt, kyllä mun elämä on sitten tyhjää, kun miehelläni on VAIN 16 cm pitkä penis.

Ihan varmasti jossain minua odottaa se uljas uros, joka on täydellinen muuten, mutta penis on 25 cm pitkä ja ainakin 6 cm paksu. Ja sillä miehellä on tietysti tosi kapea lantio, hoikat pitkät jalat ja siniset silmät. Ja niiden avulla koko elämäni olisi paljon täydellisempää kuin nyt.

En voi mitenkään uskoa, että näin pärjään, koska tuntisin elämäni täyttymyksen vain kapealanteisen, sinisilmäisen uroon paukuttavan minua kannikoihin 25-senttisellä melallaan.

Myös lapseni olisivat ihan et oolrait, mama, kyl me tajutaan nyt se, että eihän elämässä saa saavutettua täyttä onnea, ellei kokeile kaikkea, mitä mieli eteen tuo.

Vierailija
7/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kun naisen elimistö valmistautuu laukeamaan ja se estyykin, siitä seuraa fysiologinen häiriötila. Onhan tuota tutkittukin...Tiedän, että tuon häiriötilan voi hoitaa itse tai yhdessä pois. Mutta se ei ole sama asia. Jotain ihanaa jää kyllä kokematta.

Pari kertaa yhteisen historian aikana, olen ehtinyt ennen miestä ja noista kerroista on jäänyt uskomattoman hyvä olo.

jota ilmeisesti on tutkittu.

En kyllä yhtään käsitä, mistä puhut, mutta ehkä se johtuu siitä, että mulle seksi ei ole noin vakava asia.

Vierailija
8/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä ymmärrän oikein hyvin tuon ap:n ongelman. On sitä itsekin joskus uittanut muniansa pilluissa joiden tiukkuus on ollut samaa luokkaa vesisankon kanssa. Se vaan on fysiologinen tosiaasia että se ei tunnu yksinkertaisesti paljon miltään jos ei ole puristusta. Mitäs lääkettä tuohon voisi olla? Elä sen kanssa tai hanki norsunkullinen rakastaja. Ihan itse saat vieläpä valita.

Vierailija
9/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pituus ei ole ikinä ollut juuri kenellekään naiselle tärkeä. Tuo 16 cm riittää kaikille vallan mainiosti, mutta se 5-6 cm paksuus on kyllä toivottava ominaisuus.

Vierailija:

Ihan varmasti jossain minua odottaa se uljas uros, joka on täydellinen muuten, mutta penis on 25 cm pitkä ja ainakin 6 cm paksu. Ja sillä miehellä on tietysti tosi kapea lantio, hoikat pitkät jalat ja siniset silmät. Ja niiden avulla koko elämäni olisi paljon täydellisempää kuin nyt.

En voi mitenkään uskoa, että näin pärjään, koska tuntisin elämäni täyttymyksen vain kapealanteisen, sinisilmäisen uroon paukuttavan minua kannikoihin 25-senttisellä melallaan.

Vierailija
10/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Peniksen pituus ei ole ikinä ollut juuri kenellekään naiselle tärkeä. Tuo 16 cm riittää kaikille vallan mainiosti, mutta se 5-6 cm paksuus on kyllä toivottava ominaisuus.

Vierailija:

Vierailija
11/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet synnyttänyt, tai muuten vaan ilolihakset huonossa kunnossa, 3 cm paksu ei todellakaan tunnu miltään, kokemusta on. Nyttemmin olen kyllä treenannut lihaksia aika hyvään kuntoon, mutta silti paksumpi tuntuu paremmalta.

Vierailija:

Olen tosin sitä mieltä, että jos mies on taitava, se ohuuskaan ei haittaa

Vierailija
13/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä pituus on tärkeä. Yli 18 cm menee jo ylipitkäksi ja miehen on oltava varovainen, ei saa liikaa innostua niinsanotusti.

Vierailija:

Minulle myös pituus on tärkeä. Älkää yleistäkö.

Vierailija
14/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös miehen peniksen koko tuota luokkaa: pituus 12 cm ja ympärys 10 cm. Se tosin tuntuu surettavan enemmän häntä kuin minua. Olemme kuitenkin silloin tällöin käyttäneet penisrenkaita ja niistä on " hyötyä" ollutkin. Peniksen pituus kasvaa hitusen mutta ympärys lähes sentin, ja mies myös kestää kauemmin.

Vierailija
15/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuttua tekstiä, valitettavasti. Meillä vain on sukupuolet toisinpäin.

Noista tekopyhistä " koolla ei ole väliä jos rakastaa" jutuista ei kannata välittää. Tulee vain entistä syyllisempi olo.

Ratkaisuja tähän ongelmaan on todella vähän. Joko apuvälineet, tai sitten leikkaus. Kai nekin ovat kehittyneet turvallisemmiksi?

Vierailija
16/117 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomukortsuja 2-3 päälle? Oisko apua, ootteko jo testannu?

Kuulostaa hyvältä tuo jonkun mainitsema penisrengas, jos kerran paksuutta jopa sentti lisää, olis muuten huippua!

Mulla oli aikoinaan yhen yön juttu, jonka oisin voinu jättää väliin jos oisin paremmin tienny.. Suihin ku aloin ottaa ni pysähdyin hetkeks kattomaan et mitä hittoa! Oli pituutta ja paksuutta, niin et seuraavana päivänä kävelin just silleen et olin tosiaan saanu... Oli onni et nuoli ja kiihotti mut hyvin märäks ennen sisään tuloo!

-nyt käytössä just sopiva, hyvin käytetty 17,5cm/4,5cm

Vierailija
17/117 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla vastauksia.... googleta peniksen lypsäminen niin löydät sivun jolla annetaan ohjeet kuinka pituutta ja paksuutta lisää. Lukenut olen ja tuntuu loogiselta. Vaatii toki aikaa ja vaivaa mutta jos sillä liiton ja seksielämänsä pelastaa, tuntuu hinta pieneltä.

Tuokoon vuosi 2007 toivoa ja rakkautta teille. M40

Vierailija
18/117 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noista tekopyhistä " koolla ei ole väliä jos rakastaa" jutuista ei kannata välittää. Tulee vain entistä syyllisempi olo

Vierailija
19/117 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en kyllä ymmärrä, mitä se oikein haittaa, vaikka tulisikin syyllinen olo.

Useimmille syyllisyyden tunne on negatiivista, eikö sinulle?

Kyllä minä koen syyllisyyttä siitä, että ajattelen rakastamastani miehestä " pahaa" . Hän ei voi fysiikalleen mitään, mutta tuntuu etten minäkään voi tehdä asialle enempää.

-kohtalotoveri-

Vierailija
20/117 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on todella pieni ja se ei tunnu juuri miltään. lisäksi se on aina esinahan sisällä, en koskaan pääse ihailemaan sitä (pientäkään)terskaa.

en silti aio laittaa miestä vaihtoon, miellä on muuten hyvä liitto ja seksi ei ole oleellinen osa sitä.

minulla on rakastaja, jolla on sopivan kokoinen kalu, ja jonka kanssa tapaamme n. kerran kuussa. se riittää minulle, ja olen kotioloissakin rauhallinen enkä enää stressaa pienikaluisuudesta. en ole tilanteesta erityisen ylpeä, mutta se on pelastanut liittomme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän