Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kalusta... kohtalotovereita?

Vierailija
02.01.2007 |

Mulla on aika surullinen ongelma. Olemme olleet yhdessä 15 v. Muita miehiä ei ole ollut. Alusta asti olen kokenut, että miehelläni on pieni kalu. (pituus 13cm, halkaisija 3 cm)Suhteen alussa en edes kehdannut tunnustaa moisia ajatuksia itselleni, koska olen periaatteessa sitä mieltä, että jos toista rakastaa, tuollaisilla asioilla ei ole merkitystä. Vuosien myötä olen hankkinut asiasta tietoa ja tutustunut omiin seksuaalisiin reaktioihini yms. Hankkinut lapsia ja treenannut lantionpohjanlihaksia. Kuitenkin tuntuu siltä yhä, että miehen kalu ei pysty työntämään tarpeeksi, eikä paina pimpin seinämiä. Itse kaipaan etenkin loppuvaiheessa kovia työntöjä ja voimakasta painetta. Miehelläni on myös ongelma, että harjoittelusta huolimatta ei pysty pidättämään jos yhdyntäliike on voimakas. En voi suoraan puhua onglemasta miehelle.... olen yrittänyt puhua vain siitä, että jos kestävyyttä tulisi jostain lisää...

Yleensä saan orgasmin aika pian miehen jälkeen, koska sitten voin vihdoin liikkua vapaasti. Kuitenkin tuolloin kalu on entistä pienempi tai ainakin pehmeämpi...ja ei anna enää vastusta.

En tahtoisi loukata miestäni. Itsestäni kuitenkin tuntuu, että välillä pakahdun kunnon panon ja munan tarpeeseen. Ja kadehdin kaikkia naisia, joilla asia on paremmin.... Välillä tuntuu, etten voi elää loppuelämääni näin. Suoraan sanoen en ikinä olisi uskonut, että ajattelen näin. Kun jokainen ihminen on arvokas, eikä kukaan ruumiilleen mitään mahda.

Onko muita kohtalotovereita? Naisia siis? Miten te elätte asian kanssa?

ja en kaipaa mitään asiattomia " jätä se surkimus" vastauksia, koska mielestäni ne ovat ihmisarvoa loukkaavia.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, juuri lukemani norjalaisen Penisatlas-kirjan mukaan (tutkittu sata miestä) mukaan 4 sadasta miehestä penis on 13 cm tai lyhyempi. 3 sentin halkaisijan veikkaisin olevan vielä harvinaisempi. Että kyllä saakin valittaa. "

Tämä ei kyllä ole mitenkään mahdollista, koska erinäisten tutkimusten perusteella peniksen keskikoko on jotain 13-14.5cm luokkaa. Ei missään nimessä yli 15cm. Eli 15cm kalun on hyvin keskikokoinen ellei hieman yli kun taas 13cm kalu on hyvin keskikoinen, mutta hieman alle. On siis todella naurettavaa väittää 13cm kalua pieneksi. Tietenkin asia on suhteellista, mutta vika on jossain muualla kuin "liian pienessä" kalussa.

Jos esimerkiksi omalla tyttöystävälläni olisi poikkeuksellisen suuri vagina niin ei se haittaisi, koska tyydyttää voi niin monella eri tavalla ja on saatavilla todella suuria dildoja naisen tarpeisiin. Toisaalta jos olisi poikkeusellisen pieni niin sama asia pätisi.

Vierailija
82/117 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä typerää sellaista. Vai onko sinulla kokemusta OIKEASTI väljästä vaginasta?

Jos esimerkiksi omalla tyttöystävälläni olisi poikkeuksellisen suuri vagina niin ei se haittaisi, koska tyydyttää voi niin monella eri tavalla ja on saatavilla todella suuria dildoja naisen tarpeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meitsilki pieni mulkku niin rupesin kattoo onks se naisille tärkeetä jotain 16-17cm rajamailla pituudeltaan normaaliks se kai luokitellaan suvussa on kaikil muil melkee se 19-20cm vaik ollaan vaan 165-170cm rapiat keskipituus niin oon ruvennu reenaa sitä vehettä venyttelee ja vetää vaikka kuivat salaisesti nyt pystyyki rassaa sitte sellaset kolme tuntii parhaimmillaan.Ruvenu myös venyttämään penistä ihan omalla kädellä ei millään andropeniksellä 15min päivittäin,vajaalta kun kuulostaakin niin kyllä sillä sentin puoltoista saaa pituutta paksuutta sekä suonet paremmin pinnalle,itte oon siinä harvinainen mies et ei se touhuuminen niin tärkeetä oo jos panettaa vedän kätee johtuen varmaan pitkästä poikamiehenä olosta,mut eihän sitä sitte tienny et sen friidun jostai löys vaikka runkkaaminen ja dokaaminen oli ainoo harrastus sitä enne.:)Tämä tarina on tosi kannattaa myös leikata vähä penis karvoja siitä varresta koska naisetkin kiihottuvat näkemästään jos edessä jököttää uljas gallialainen kalu sekin antaa penikselle mittaa 1-1,5noin.Toinen vaihtoehto on pistää heittää jalat kattoon niin pääsee koko mitaltaan työntymään naisen pyhimpään.On mua itteeni vaivannu oma pieni mulkku niin oon kysyny et onks se liian pieni niin oon kuullu että paras ja isoin tähänmennessä siis nykyiseltä naisystävältä toinen pidätysongelmaan on juottaa ukkos hiprakkaan yleensä sillon jätän touhuumisen sikseen koska nainen ei jaksa painaa ja ite jaksais vaik koko yön vähä vinkkejä ite sillon nuorena en kehannu edes uskaltaa kaivaa kulliani aina esille vaikka naisia olis saanukki kun omasta mielestä oli sekä ruma että pieni kullinen niin menetti neitsyytensä vast joskus 19kesäsenä rumalle akalle kun aatteli et ei ton näköne välitä kuha saa heppiä.:)

Vierailija
84/117 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan ongelman, mulle naiseni sanoi (oleme kohtuu tuore uusiopari), että kauanhan noita pienimunaisiakin sai, nyt saa onneksi kunnon kullia. Ja hyvin on kelvannut, ei ole tarvinnut vongata.

Vierailija
85/117 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos ottaisitte sinulle pepputapin käyttöön. Tuollainen 2-3 cm paksu pyllyssä jo tiukentaa pimppaa tuntuvasti

Vierailija
86/117 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on n18 cm ei se niin ole koosta kiinni,mutta aianahan nainen tykkää isosta.

Vierailija
87/117 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaksa on n 22cm (peukalo-keskisormi väli), viivotinta kun puristaa kahdella nyrkillä saa mittaa n 13 cm - jos siitä näkyy terska vielä yli saa olla kiitollinen:)

17/13cm

Vierailija
88/117 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on niin, että pitkä penis on naisille tärkeä. Se on ihan tutkittu juttu, että emätinorgasmin saavat naiset kaipaavat pitkää kalua, jotta pääsisivät huipulle yhdynnässä.

Valitettavasti niille 50%:lle, jotka saavat emätinorgasmin, ei millään riitä pitkiä kaluaja. Suomipojilla on yleensä vain noin 15 senttinen.

Ei tilanne silti ole katastrofaalinen, kun useimmat kuitenkin saavat orgasmin klitoriksen hyväilystäkin. Tosin emätinorgasmi on mielestäni paras ja paljon voimakkaampi kuin klitorisorgasmi.

Vierailija
89/117 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, vaimollani exällä oli pieni muna ja vaimoni ilahtui kun hän ensimmäistä kertaa näki mun 19cm suonikasta.. Ollaan ollut yhdessä jo 10v ja edelleen meidän seksielämä on tosi hyvä.. On jo muutama vuosi kun kirjoitit sun huolesta ja todennäköisesti olet jättänyt miehesi ja löytänyt itsellesi miehen joka pystyy tyydyttämään sua..Pienelle munalle ei ole lääkettä..

Vierailija
90/117 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpan ympärillä pyöriminen vaikuttaa siltä, että sen avulla yrität peittää jotain toista ongelmaa. Lohduttaudu vaikka sillä, että kun vaihdevuotesi alkavat, paikat kuivuvat ja tulee hiivatulehduksia, sillä suurella jortikalla vain saisit emättimen seinämäsi ruvelle.

Olet ällöttävä.

Vierailija
91/117 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti naiset meinaatteko, että joku mies sänky hommien jälkeen kertoo totuuden. Jos kysytte, että oliko tiukka alapää. Suurin osa miehistä valehtelee tässä vaiheessa ihan vain siksi, että pääse helpommalla. Tosin onhan niitä oikeast tiukkoja naisia mutta suurimmalla osalla ihan tavallinen tai suuri alapää.

Vierailija
92/117 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:59"]

Ihan oikeasti naiset meinaatteko, että joku mies sänky hommien jälkeen kertoo totuuden. Jos kysytte, että oliko tiukka alapää. Suurin osa miehistä valehtelee tässä vaiheessa ihan vain siksi, että pääse helpommalla. Tosin onhan niitä oikeast tiukkoja naisia mutta suurimmalla osalla ihan tavallinen tai suuri alapää.

[/quote]

Kyllähän sen huomaa miehen orgasmistakin onko tiukka tavara. Väljän kanssa on vaikea saada edes siemensyöksyä saati sitten orgasmia! Ei kai kukaan kuvittele että se on yksi ja sama asia?

Vierailija
93/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehellekkin on vaikea asia jos laukeaa liian nopeasti! oli kalu sitten pieni tai iso.

Itselläni tuo nopea laukeaminen on myös ongelma mutta tuosta asiasta kumppanin kanssa puhuminen voi auttaa asiaa ja onhan nykyään puudutusaineita joilla peniksen herkkyyttä saadaan laskettua. Ongelma on yhteinen johon mielestäni auttaisi myös jos voisi naista auttaa vaikka suuseksillä! meillä tuo ei toimi kun vaimo ei anna kielellä koskea sinne...vaikkakin kokemuksesta tiedän monen naisen nauttivan todella paljon juuri suuseksistä..muutaman orgasmin jälkeen onkin sitten kiva tyrkätä kovana jököttävä kalu sisään ja hoitaa homma...ei tarvitse ajatella että nainen jää ilman.

Vierailija
94/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap:ta haittaakin enemmän se, ettei ole saanut testata muita peniksiä? Mun miehellä on hieman isompi kuin ap:n miehellä mutta samoja ajatuksia on ollut. Onneksi olen saanut miehen sentään nuolemaan itseäni viimein yli 12v suhteen jälkeen kun aloin siihen painostaa.

Vierailija
95/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko valtavan emättimen vai makaatko kuin lahna odottaen että mies hoitaa hommat

Vierailija
96/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:59"]Ihan oikeasti naiset meinaatteko, että joku mies sänky hommien jälkeen kertoo totuuden. Jos kysytte, että oliko tiukka alapää. Suurin osa miehistä valehtelee tässä vaiheessa ihan vain siksi, että pääse helpommalla. Tosin onhan niitä oikeast tiukkoja naisia mutta suurimmalla osalla ihan tavallinen tai suuri alapää.
[/quote] kohteliaasti kehun väljääkin tussua..jää muuten panematta uuestaan monet pillut jos liian rehti..

Vierailija
97/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:23"]Mitä jos ap:ta haittaakin enemmän se, ettei ole saanut testata muita peniksiä? Mun miehellä on hieman isompi kuin ap:n miehellä mutta samoja ajatuksia on ollut. Onneksi olen saanut miehen sentään nuolemaan itseäni viimein yli 12v suhteen jälkeen kun aloin siihen painostaa.
[/quote]eli älysit pestä tunkkaisen luolasi ja siksi alkoi nuolla..kukapa tunkiota lirkkisi

Vierailija
98/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran elämässänni törmännyt oikeaan "hanhenkaulaan". Ei sellaisen jytkyn kanssa ehkä koko aikaa jaksaisi seksiä harrastaa, mutta vaikka mieheni kalu on mukavan kokoinen, haaveilen sellaisesta alapään kokonaan täyttävän munan saamisesta silloin tällöin. AP:n mainitsema katkarapu on jo sellainen ongelma, että olen vähemmästäkin lopettanut deittailun miehen kanssa. Seksi on kuitenkin se ainoa osio joka parisuhteen ystäväsuhteesta erottaa. 

Vierailija
99/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 09:59"]

[/quote]

No jaa, minä tiedän että on tiukka alapää koska gynet ovat siitä lääkärireissuilla maininneet ja mm. sanoneet ettei välttämättä alapääsynnytys olisi se suositeltava vaihtoehto. Ei se järvi todellakaan soitaessa kulu, olen ollut seksielämässä aktiivinen jo pian kahden vuosikymmenen ajan, eikä mikään "löysty". 

Vierailija
100/117 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2