Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkkumies, joka haluaisit parisuhteen. Miten kohtelisit naista parisuhteessa?

Vierailija
20.11.2023 |

Oletko koskaan miettinyt, millainen puoliso olisit?

Sillä on tutkitusti olennainen vaikutus onnellisuuteen miten kumpikin osapuoli osaa hemmotella puolisoa ja elää tasapainoista arkea. Miten sinä toimisit, jos oletetaan, että puolisosi olisi miellyttävä ja hyvä puoliso omalta osaltaan?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen ikisinkkumies ja ikää 33v.

Tekisin varmasti kotitöitä paljon sekä leipoisin myös koska yksin kun asun niin olen tottunut tekemään kotitöitä ja välillä leivon myös esim mokkapaloja.

Käyn töissä myös eli elätän itseni, kulujen jakaminen ei ole ongelma vaan vaikka 50/50 kulut tai se maksaa enemmän kumpi tienaa enemmän.

Vaatisin ehkä omaa aikaa ja omaa rauhaa jonkin verran koska tykkään olla myös omissa oloissa jonkin verran, en siis ole sellanen joka haluaa olla toisessa kiinni 24/7.

Läheisyyttä ja huomionosoituksia ei ehkä päivittäin olisi mutta varmaan pari kertaa viikossa. 

Olen aika paljon kotona, tykkään esim välillä olla vapaapäivät ihan kotona enkä baareissa ravaa.

Olisin kumppanina varmaankin erittäin tasa-arvoinen,rakastava mutta omaa aikaa vaativa.

Vierailija
42/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelisin olemalla chad hänen silmissään. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta kuten miehelle eivätkä naisen silmät kirkastu siitä, että on mies vieressä. Täälläkin naiset koko ajan kertovat, miten eivät tarvitse miestä ja tulee vain lisävaivaa (paitsi jos mies on chad). 

Nainen, jonka kanssa menisin parisuhteeseen haluaisi yhden yön jutun kanssani ja vaihtaisin sen parisuhteeseen, koska parisuhde ilman naisen halukkuutta irtoseksiin on lohdutuspalkinto miehelle eli nainen ei pidä miestä kovin haluttavana, jos ei halua häneltä irtoseksiä. 

Mitä jos tulisit pois sieltä kiven alta, ja tutustuisit ihan oikeisiin naisiin?

Suurin osa naisista ei edelleenkään harrasta irtoseksiä. Koskaan. Tähänkin pätee Pareton laki: 20 prosenttia naisista harrastaa 80 % irtoseksistä. (Pareton laki pätee kaikkeen inhimilliseen toimintaan).

Itse olen keski-ikäinen nainen, ja tunnen tasan KAKSI naista, jotka ovat harrastaneet irtoseksiä. Siskoni nuoruudessaan ja sitten yksi kaverini, joka on seksiaddikti. Ja nuorempi sukupolvihan ihan tutkitusti on vähemmän kiinnostunut seksistä ylipäänsä kuin me 70- ja 80-luvuilla syntyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelisin olemalla chad hänen silmissään. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta kuten miehelle eivätkä naisen silmät kirkastu siitä, että on mies vieressä. Täälläkin naiset koko ajan kertovat, miten eivät tarvitse miestä ja tulee vain lisävaivaa (paitsi jos mies on chad). 

Nainen, jonka kanssa menisin parisuhteeseen haluaisi yhden yön jutun kanssani ja vaihtaisin sen parisuhteeseen, koska parisuhde ilman naisen halukkuutta irtoseksiin on lohdutuspalkinto miehelle eli nainen ei pidä miestä kovin haluttavana, jos ei halua häneltä irtoseksiä. 

Vahvistat jälleen kerran jopa alfojen kärsivän läheisriippuvuudesta. Siksihän miehet koittaa omaksua pelimiesten taktiikoita voidakseen hyväksikäyttää isompaa joukkoa naisia. Kotona totta kai pidetään kodinhoitajaa. Naisten tulisi lopettaa miesten maksuttomana palveluntarjoajana toimiminen oli mies kuinka komea tahansa. Miehillä tulee säilyä samanlainen vastuu hakea apua sekä kyky käyttää saatavilla olevia yrityksiä. Etujen metsästys= moraalitonta

Vierailija
44/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvästä ja erittäin mielenkiintoisesta vastauksesta.

Mitä hemmottelu olemalla chad käytännössä tarkoittaa? Jos olisit täydellisin mahdollinen chad, niin millainen hän on parisuhteessa? Kertoisitko tarkemmin arjestanne?

Kyllä nais

Hyvä isä sentään, miten sinun täytyy vihata miehiä. 

Tiedoksesi, yhtäkään naista ei kiinnosta millainen iho miehellä on, saati nännien koko. Miehet kenties kiinnittää sitten huomiota tuollaisiin asioihin toisissa miehissä, ei naiset. Iso peniskin on enimmäkseen miesten fantasia, naisen emättimen normaali syvyys on noin 8 cm joten sen pidemmälle ei ole tarvetta -kohdunkaulaan osuminen kun vaan sattuu. Todella moni nainen pitää kaljua seksikkäänä ja mitä yllättävintä: värillisetkin miehet pariutuu ja harrastaa irtoseksiä, ei vain valkoihoiset.

Välillä epäilyttää, että nämä MAT- ja Chad-uskovaiset ovatkin salaa itseltään kiinnostuneita miehistä. Niin pakkomielteistä tuo miesten fyysisten ulottuvuuksien luetttelu on.

Vierailija
45/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin varmasti kotitöitä paljon sekä leipoisin myös koska yksin kun asun niin olen tottunut tekemään kotitöitä ja välillä leivon myös esim mokkapaloja.

Käyn töissä myös eli elätän itseni, kulujen jakaminen ei ole ongelma vaan vaikka 50/50 kulut tai se maksaa enemmän kumpi tienaa enemmän.

Vaatisin ehkä omaa aikaa ja omaa rauhaa jonkin verran koska tykkään olla myös omissa oloissa jonkin verran, en siis ole sellanen joka haluaa olla toisessa kiinni 24/7.

Läheisyyttä ja huomionosoituksia ei ehkä päivittäin olisi mutta varmaan pari kertaa viikossa. 

Olen aika paljon kotona, tykkään esim välillä olla vapaapäivät ihan kotona enkä baareissa ravaa.

Olisin kumppanina varmaankin erittäin tasa-arvoinen,rakastava mutta omaa aikaa vaativa.

Tiesitkö, että kotona olon ja baareissa ravaamisen välillä on aika tavalla muutakin mielekästä tekemistä?

Ei ihme, että olet sinkku. Jos nuori mies ei keksi vapaapäiväkseen muuta tekemistä kuin möllöttää kotona -no, sellaista ihmistä saisi vetää perässään kuin riippaa.

Siis ihan aidosti vapaapäivän mieluummin kykit jossain kerrostalokämpässäsi sen sijaan, että menisit retkelle, tai vaikka seinäkiipeilemään tai kalaan tai melomaan tai postimerkkeilijöiden kokoontumiseen?

Vierailija
46/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettaisiin yhdessä kaikenlaisia luovia juttuja, monipuolisesti käsitöitä, ym. nörtti juttuja.

Vierailija
47/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että kotona olon ja baareissa

Ymmärsit nyt väärin, kyllä minä käyn ulkona eli en kyki vaan kotona. Tykkään olla paljon kotona mutta kyllä minä tykkään myös paljon käydä lenkillä ulkona,käyn kirjastossa lukemassa,käyn salilla jne. 

Sanoin että baareissa en käy koska monet luulee että sinkut viettää baareissa paljon aikaa, en mä edes juurikaan alkoholia käytä.

En asu kerrostalossa.

Vierailija
48/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurmuuttaisin häntä.

Vierailija
49/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy suomalaisia naisia, kuka enää ihmettelee syntyvyysromahdusta? Paljon helpompaa sinkkuna kuin ketjun ja palstan lapsimiesten kanssa.

Vierailija
50/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinkkuna(tai ikisinkku) ollut mies saattaa olla todella hyvä kumppani juuri sen takia kun se on itse niitä kotitöitä tehnyt ja sille ei sukupuoliroolit ole tärkeitä.

Toki ei kaikkiin tuo päde mutta varmasti moneen kyllä. 

Vierailija
51/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella hellä.

Kuulostaa hyvältä. Kertoisitko vähän tarkemmin? Ap

Tykkäisin halia, sivellä hiuksia, suudella, kuunnella ja nukkua yhdessä.

Vierailija
52/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelisin naista normaalisti. En, määräile, en huuda en arvostele ja annan sanoa omia mielipiteitä vaikka en olisi samaa mieltä niin en arvostele naisen mielipiteitä. Olen itse aika hiljainen persoona enkä aina niin puhelias mutta kyllä minä seurustella osaan olen seurustellut kyllä.

T: 48 v mies.

Vierailija
53/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sanois et hyppää niin mä sanoisin kuinka korkealle prinsessani. Oishan se aivan uskomatonta

Vierailija
54/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkut on luusereita sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
55/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkut on luusereita sukupuoleen katsomatta.

🧯

Vierailija
56/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala kuvitella kun ei ole keltään koskaan vastakaikua saanut. Tuntuu samalta kun miettisi, että miltähän ne näkymät vuoren huipulla on, kun itse vasta rämmit suossa 5km päässä vuoresta.

Lähdetään nyt ekana siitä että naiselle kelpaisi tämmöinen ujo, pehmo, kotikissa kuin sitä nyt on. On minulla kova halu rakastaa jotakuta, jos semmoisen mahiksen joskus saisi ja nainen rakastaisi takaisin.

Kotityöt - siivoaminen, kokkaaminen yms. on tähänkin asti hoidettu yksin, joten miksi se nyt merkittävästi muuttuisi omalta osalta? Olisihan se mukavampi niitäkin tehdä kahdestaan.

Harrastukseni ovat pääasiassa käsitöitä ja lukemista. Tykkään myös pitkistä kävelyistä, välillä kävellään veljen kanssa n. 20km lenkkejä. Jos nainen tietäisi ompelemisesta olisi se kiva juttu oppia enemmän.

Vaikka olenkin ujo niin haluan silti jutella oli kyseessä töiden jälkeinen kooste tai konflikti tilanne. Puhumattomuus näivettää suhteen, sen minäkin tiedän.

Pidän erittäin paljon koskettamisesta ja kaipaan sitä, että jos nainen haluaisi halailua, hierontaa, silittelyä niin sitä saa niin paljon kuin haluaa. Seksistä en ikävä kyllä tiedä mitään, mutta jos hän omaisi hiukan kärsivällisyyttä ja halua opettaa saisi hän minusta juuri sellaisen kuin itse haluaa. Se, että olen toiselle tehnyt hyvää, oli asia mikä tahansa, on minulle tärkeää.

M30

No, ehkä joskus sitten. Saa nähdä

Vierailija
57/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla naispuolinen vastineesi, tosin 20 v vanhempi. Ei kiinnosta baarit, vietän paljon aikaa luonnossa tai vaikka hyvän kirjan parissa. En ole koskaan ollut kovin menevä. Omaa aikaa tarvitsen myös paljon, enkä kestäisi ihmustä, joka haluaa olla minussa kiinni kaiken aikaa. 

Vierailija
58/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään sinkkuna(tai ikisinkku) ollut mies saattaa olla todella hyvä kumppani juuri sen takia kun se on itse niitä kotitöitä tehnyt ja sille ei sukupuoliroolit ole tärkeitä.

Toki ei kaikkiin tuo päde mutta varmasti moneen kyllä. 

Tämä kyllä mutta jos on ikisinkku niin sen voi olla vaikea pariutua koska sinkkuuteen tottuu myös.

Vierailija
59/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unelmat ja niihin sitoutuneet arvot ohjaavat elämää hyvin vahvasti. Nuo samat asiat myös sitovat pareja yhteen eli kun unelmat ja arvot ovat samanlaiset. "

Puhe on kuitenkin halpaa ja siihen pystyy kuka vain. Vasta teot näyttävät millainen ihminen oikeasti on ja elääkö hän niiden sanomiensa arvojen mukaan.

Se että ihminen sanoo kohtelevansa puolisoa hyvin jos sellaisen saisi ei takaa mitenkään että hän näitä arvoja lopulta suhteessa toteuttaisi.

Vierailija
60/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imuroisin kerran viikossa ja tekisin ruuan joka toinen päivä. Nainen pesisi astiat ja vessan sekä tekisi ruuan joka toinen päivä. Pyykit pesisin vain omani ja minun pyykkipäiväni olisivat keskiviikko sekä lauantai. Muina päivinä nainen saisi pestä omat pyykkinsä. Kävisimme yhdessä lomalla kerran kahdessa vuodessa joko Suomessa tai Euroopassa. Mihinkään Aasiaan, Afrikkaan tai muihin kamelimaihin en lähtisi lomailemaan enkä myöskään USA:an koska USA on roistovaltio numero 1.

Näillä spekseillä on parempi pysyä sinkkuna... :D

Kuinka niin? Ei tuo nyt mahdottomalta kuulosta. Pyykin lajittelu ihmetyttää, minä pesen mielelläni kaikki pyykit, koska siinä käy hyvin helposti niin, että villapaidat muuttuvat kääpiökokoisiksi, jos mieheni pesee ne. Työnjakohan on aina sovittavissa parikohtaisesti. Ap

Ei pyykinpesu mitään, mutta vain nainen tiskaa ja pesee vessan, ihan kuin mies ei likaisi astioita ja paskoisi (enemmän kuin nainen).