Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkkumies, joka haluaisit parisuhteen. Miten kohtelisit naista parisuhteessa?

Vierailija
20.11.2023 |

Oletko koskaan miettinyt, millainen puoliso olisit?

Sillä on tutkitusti olennainen vaikutus onnellisuuteen miten kumpikin osapuoli osaa hemmotella puolisoa ja elää tasapainoista arkea. Miten sinä toimisit, jos oletetaan, että puolisosi olisi miellyttävä ja hyvä puoliso omalta osaltaan?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kohtelisin huonosti ja pitäisin nyrkin ja hellan välissä, koska me kiltit miehet vihataan naisia. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
62/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos itsellesi. 

Chadinä olisin pitkä, tuuheahiuksinen, valkoihoinen, isopeniksinen, matala rasvaprosentti, valkoiset hampaat, alle 40 vuotiaan iho, pienet nännit jne. 

Irtoseksijutulla tarkoitin sitä, että jos en kelpaisi naiselle irtoseksiin, en voisi olla hänelle ihannekumppani. Jos kelpaan irtoseksiin ilman lupausta muusta, niin silloin tiedän olevani seksikäs ja nainen ei käyttäisi seksiä neuvotteluvälineenä parisuhteessa. Parisuhteessa molemmat siis haluaisivat seksiä sen verran samankaltaisesti kuin miehen ja naisen on mahdollista toisiaan haluta. 

Tämä ei ole mielestäni ristiriidassa sen ajatuksen kanssa, että mahdollinen kumppani pitäisi testata ensin parisuhdetta; myös nainen, joka on pettynyt lievästi miehen ulkonäköön, mutta kelpuuttaa miehen parisuhteeseen voi testata seksin, koska tietää, että parisuhteen kasassa pitämiseksi pitää harrastaa hieman seksiä. Siinä nainen näkee, onko seksi niin kamalaa, että parisuhde ei toimi vai sen verran siedettävää, että nainen jaksaa sitä välillä harrastaa pitääkseen suhteen. 

Etsit ilmeisesti miestä etkä naista? Luettelit asioita joita miehet arvostaa miehissä, ja joiden mukaan miehet asettavat toisensa omalle arvoasteikolleen. Ei naisia sinun nännit tai iso penis kiinnosta. Löytäisit itsellesi helpommin miehen kumppaniksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika sama miten ihminen jossain unelmissaa ajattelee kohtelevansa kumppaniaan. Käytännössä pitkässä suhteessa kumppania kohdellaan oman perusluonteen mukaan. Ja ikisinkut harvoin ovat perusluonteeltaan kovinkaan hyvin muiden tarpeisiin reagoivia tai mielyttämisenhalusia.

Mihinkäs perustat tämmöisen väitteen, oletko ihan tutkinut aihetta? Tuollaista on niin helppo vain lonkalta heittää. 

No ei se ikisinkkuus ihmisille ihan taivaasta kohtaloksi tipahda. Kyllä siinä on usein takana myös ihmisen luonnetta ja niistä johtuvia elämänvalintoja. 

Vierailija
64/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parisuhdejutut toimii mun kohdalla. En halua olla heidän kanssaan eikä hekään halua olla mun kanssa. Ei mulla muuta.

Vierailija
65/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee kotityöt koska nainen on alempitasoisempi kuin minä.

T:onnellisesti naimisissa vuodesta 2009

Vierailija
66/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelisin olemalla chad hänen silmissään. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta kuten miehelle eivätkä naisen silmät kirkastu siitä, että on mies vieressä. Täälläkin naiset koko ajan kertovat, miten eivät tarvitse miestä ja tulee vain lisävaivaa (paitsi jos mies on chad). 

Nainen, jonka kanssa menisin parisuhteeseen haluaisi yhden yön jutun kanssani ja vaihtaisin sen parisuhteeseen, koska parisuhde ilman naisen halukkuutta irtoseksiin on lohdutuspalkinto miehelle eli nainen ei pidä miestä kovin haluttavana, jos ei halua häneltä irtoseksiä. 

Mitä ihmettä sinä oikein höpötät? Minä en ole eläissäni halunnut mitään irtoseksiä, eikä halua monet muutkaan naiset, varsinkaan teini-iän ylittäneet jotka tietää jo haluavansa nimenomaan parisuhteen. Miten niin naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta? Miten niin ei naisen silmät kirkastu kun rakkain ihminen on vieressä? Kyllä naiset tarvitsevat miestä kumppaniksi, tasavertaiseksi sellaiseksi, ja nimenomaan seksiin, hyvään seksiin.

Minä olen ollut elämäni aikana kahden miehen kanssa, pitkiä suhteita, en edes aviomieheni kanssa olisi halunnut mitään irtoseksiä, miksi ihmeessä? Minä olin ihastunut häneen ja halusin parisuhteen, ja olemme olleet yhdessä jo 23 vuotta, ja yhä silmäni kirkastuvat kun hän tulee viereeni, ja yhä haluan vain ja ainoastaan hänen kanssaan seksiä. Ja hän on ihan tavallinen mies, kaljuuntuva ja ylipainoinen, perussairauksiakin jo monta ja eläkepäivät häämöttävät.

Vierailija
67/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos itsellesi. 

Chadinä olisin pitkä, tuuheahiuksinen, valkoihoinen, isopeniksinen, matala rasvaprosentti, valkoiset hampaat, alle 40 vuotiaan iho, pienet nännit jne. 

Irtoseksijutulla tarkoitin sitä, että jos en kelpaisi naiselle irtoseksiin, en voisi olla hänelle ihannekumppani. Jos kelpaan irtoseksiin ilman lupausta muusta, niin silloin tiedän olevani seksikäs ja nainen ei käyttäisi seksiä neuvotteluvälineenä parisuhteessa. Parisuhteessa molemmat siis haluaisivat seksiä sen verran samankaltaisesti kuin miehen ja naisen on mahdollista toisiaan haluta. 

Tämä ei ole mielestäni ristiriidassa sen ajatuksen kanssa, että mahdollinen kumppani pitäisi testata ensin parisuhdetta; myös nainen, joka on pettynyt lievästi miehen ulkonäköön, mutta kelpuuttaa miehen parisuhteeseen voi testata seksin, koska tietää, että parisuhteen kasassa pitämiseksi pitää harrastaa hieman seksiä. Siinä nainen näkee, onko seksi niin kamalaa, että parisuhde ei toimi vai sen verran siedettävää, että nainen jaksaa sitä välillä harrastaa pitääkseen suhteen. "

Miksi pität naisia noin pinnallisina ja et millään ymmärrä että naiset tykkäävät ja tarvitsevat hyvää seksiä siinä kuin miehetkin?

Suurin osa miehistä on parisuhteessa naisen kanssa joka rakastaa häntä, ja vain häntä, eikä vaihtaisi mihinkään chadiin. Seksi on parasta silloin kun mukana on rakkaus. Itse en koskaan harrastaisi mitään irtoseksiä, koska minulle seksi on rakkauden fyysistä osoittamista. Me puolison kanssa olemme tavallisia ihmisiä kuten 98% ihmisistä on, ja meillä kummallakin on omat vikamme ja virheemme, ulkonäkömme ei ole täydellistä nähnytkään, silti aikoinaan rakastuimme toisiimme, ja seksi on erittäin hyvää, siitä huolimatta että varmasti muut ajattelee että meidän ylipainoisten keski-ikäisten ei pitäisi sellaista edes tehdä.

Vain mielenterveysomgelmainen neuvottelee jostain seksistä. Miksi ihmeessä neuvottelisin siitä että rakkaani kanssa rakastelen ja saan monta orgasmia? Kyllä se on itsestäänselvyys parisuhteessa jos toista rakastaa. JA jos ei rakasta, pitää pysytellä sinkkuna.

Vierailija
68/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on siitä jänniä että ne ei kelpuuta miestä joka on suht kokematon naisten kanssa mutta he ei myöskään katso hyvällä miestä joka makaa useiden naisten kanssa. Mikään ei siis kelpaa vai naiset ei tiedä mitä ne haluaa?

Vierailija
69/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAiset haliuaa huonosti kohtelevan miehen. On se nähty että vain jännä miehet ovat parisuhteessa.

Vierailija
70/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on siitä jänniä että ne ei kelpuuta miestä joka on suht kokematon naisten kanssa mutta he ei myöskään katso hyvällä miestä joka makaa useiden naisten kanssa. Mikään ei siis kelpaa vai naiset ei tiedä mitä ne haluaa?

Me ei tarvita miestä. Tilastollisesti mies hyötyy naisesta. Nainen ei niinkään.

Vierailija
71/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitat, että pidät kotitöistä. Minä en pidä, ne on välttämätön paha, joka on pakko hoitaa. Todellakin tulee riitaa, jos toinen yrittää nakittaa oman osansa minun tehtäväksi. Riita johtuu niistä kotitöistä, ei muusta. En tiedä, miten käy, jos joku tulee länkyttämään, että nyt sinua rassaa joku muu eikä se, että vastapestyillä matoilla on kävelty kuraiset kengät jalassa."

Suurin osa ihmisistä ei varmaankaan erityisesti pidä kotitöistä eli tiedostan olevani tässä vähemmistöä. Olen muutenkin melkoinen kotihiiri, koska olen töideni ja mieheni töiden takia matkustanut niin paljon ja olen introvertti. Haaveilen joskus muuttavani maalle kantovesien ja ulkohuussin varaan, minusta kotityöt ovat meditatiivisia ja sykettä tasaavia rutiineja. Kun asuin erään koulutuksen takia nelisen vuotta osan viikosta toisella paikkakunnalla, niin kotona oli tietty kaikki väärässä järjestyksessä ja rupesin ensi töikseni siivoamaan, jonka jälkeen oli illallinen ja tuliaisten (lapsille) vuoro. 

Mutta tiedän, että kotityöt ovat monissa perheissä riidan aiheita. En usko, että terapeutti alkaisi sanoa sinulle miten tunnet ja ajattelet. Päällimmäiset ongelmat ovat kuitenkin ihmiselllä usein sellaisia, jotka peittävät vaikeammin käsiteltäviä asioita. Täällä palstallakin sen huomaa. Ap

Vierailija
72/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin hyvänä enkä löisi kovin usein. Tehtäis yhdessä kaikkea kivaa niinku oltais hirvijahdissa tai matikkapilkillä

Löikö isäsi usein äitiäsi, lyötiinkö sinua lapsena? En pidä perheväkivaltaa kovin vitsikkäänä juttuna. Ap

Vierailija
73/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat siitä jänniä että mitä vähemmän he naisista tietävät, se ennemmän he kuvittelevat naisista tietävänsä.

Vierailija
74/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette tarvitse miestä niin miksi sitten niin moni nainen on parisuhteessa? 

Vierailija
75/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAiset haliuaa huonosti kohtelevan miehen. On se nähty että vain jännä miehet ovat parisuhteessa.

Miehiin erikoistunut terapeutti kertoo teidän miesten tekevän kaikkenne ettei tarvisi avautua kellekään. Vasta siinä vaiheessa romahdetaan kun nainen on joko sairaalassa tai kuolleena. Teette kuulemma tätä siksi ettei tarvisi kohdata omaa rumaa minuutta ja pitääksenne kulissit kunnossa.

Vierailija
76/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen paine,läheisriippuvuus ja riippuvuus häiriö (DPD)

Vierailija
77/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroisin kerran viikossa ja tekisin ruuan joka toinen päivä. Nainen pesisi astiat ja vessan sekä tekisi ruuan joka toinen päivä. Pyykit pesisin vain omani ja minun pyykkipäiväni olisivat keskiviikko sekä lauantai. Muina päivinä nainen saisi pestä omat pyykkinsä. Kävisimme yhdessä lomalla kerran kahdessa vuodessa joko Suomessa tai Euroopassa. Mihinkään Aasiaan, Afrikkaan tai muihin kamelimaihin en lähtisi lomailemaan enkä myöskään USA:an koska USA on roistovaltio numero 1.

No nyt on spesifiä 🤣

Vierailija
78/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole miehen kanssa siksi että tarvitsisin vaan koska rakastan. Parisuhde ei ole riippuvuussuhde vaan tunnesuhde.

Vierailija
79/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen paine,läheisriippuvuus ja riippuvuus häiriö (DPD)

Et ole rakkaudesta koskaan kuullut?

Vierailija
80/118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmottelisin olemalla chad hänen silmissään. Naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta kuten miehelle eivätkä naisen silmät kirkastu siitä, että on mies vieressä. Täälläkin naiset koko ajan kertovat, miten eivät tarvitse miestä ja tulee vain lisävaivaa (paitsi jos mies on chad). 

Nainen, jonka kanssa menisin parisuhteeseen haluaisi yhden yön jutun kanssani ja vaihtaisin sen parisuhteeseen, koska parisuhde ilman naisen halukkuutta irtoseksiin on lohdutuspalkinto miehelle eli nainen ei pidä miestä kovin haluttavana, jos ei halua häneltä irtoseksiä. 

Mitä ihmettä sinä oikein höpötät? Minä en ole eläissäni halunnut mitään irtoseksiä, eikä halua monet muutkaan naiset, varsinkaan teini-iän ylittäneet jotka tietää jo haluavansa nimenomaan parisuhteen. Miten niin naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta? Miten niin ei naisen silm

Sitä minä ihmettelen, että mikä alien on kasvattanut chad- ja tasoteoriahullut, koska ei ne ainakaan ihmisvanhemmilta ole saaneet parisuhdemallia.