Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tiernapojatkin pitää kieltää?

Vierailija
12.12.2024 |

Miksi Tiernapojatkin pitää kieltää koulun ohjelmistoista sen takia, että joku sattuu olemaan ateisti tai muun uskontokunnan edustaja? Pienenä esiinnyimme tiernapojissa ja olen ollut kuuntelemassa esityksiä joulun alla. Miksi aina kaikista perinteistä luovutaan? 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4563c53f-148a-430f-b605-ad93ff03ab55

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen marxilainen ideologia.

Vierailija
2/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalinen marxilainen ideologia.

Marx inhosi kristinuskoa ja halusi tuhota sen. Marx oli saatananpalvoja, aitoa ateistia kun ei kiinnosta muiden uskot ja tiernapojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vihervassun lemmikki pahoita pikku mieltään, kun siellä heiluu mur jaani.

Vierailija
4/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan keksiä tilalle joulusamba tai marssi, jossa lauletaan pelkästään "tii taa joulua", niin ei loukkaa ketään. Järkyttävää menoa, että kaikki kielletään vain sen takia, että joku sattuu olemaan ateisti tai toisen uskontokunnan edustaja. Olemme Suomessa.

Vierailija
5/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuulu kirkkoon enkä usko mutta kyllä näitä harmittomia kirkollisia perinteitä pitää saada säilyttää. Ei minua häiritse suvivirret eikä rippikoulut tai tiernapojat. Ne on kaikki minunkin lapsuuttani.

Vierailija
6/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Se on yksi suosikkini jouluperinteissä, vaikka tietäähän sen että esityksessä on useampia ns kielteisiä elementtejä. Mitä vähemmän kouluissakin joutuu olemaan mukana erilaisissa tilanteissa sen tyhmempiä lapsistakin tulee, jos ei tiedä mistään mitään. Voihan sen esityksen vaikka nimetä havainnolliseksi esimerkiksi kristillisistä tavoista ja ottaa samaan esitykseen mukaan sitten pari muutakin toiselle uskontokunnalle ja ateistille sopivaa vastaavaa renkutusta. 

Vierailija
7/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuspakanuus nostaa päätään Suomessa. Yksikin sana, joka viittaa uskontoon, kielletään.

Vierailija
8/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go woke or go broke!

Vierailija
9/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan keksiä tilalle joulusamba tai marssi, jossa lauletaan pelkästään "tii taa joulua", niin ei loukkaa ketään. Järkyttävää menoa, että kaikki kielletään vain sen takia, että joku sattuu olemaan ateisti tai toisen uskontokunnan edustaja. Olemme Suomessa.

Muistan sellaisen sanonnan kuin että maassa maan tavalla tai maasta pois.

Saako niin enään sanoakaan??

Vierailija
10/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuulu kirkkoon enkä usko mutta kyllä näitä harmittomia kirkollisia perinteitä pitää saada säilyttää. Ei minua häiritse suvivirret eikä rippikoulut tai tiernapojat. Ne on kaikki minunkin lapsuuttani.

Olet järkevä ihminen.

Vierailija
11/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marxin saatanallisin valhe oli se, että proletariaatti eli kommunistit ovat muita eettisesti ja moraalisesti parempia. Tämä oikeutti vallankumouksen ja proletariaatin diktatuurin, eliitin terrorin, jonka uhreja on 100 miljoonaa. Marxin valhe elää ja voi hyvin intersektionalismissa. Intersektionaalit ovat niin hyviä ihmisiä, että he voivat vetää Jeesukset vessasta alas ja kieltää hyvesignaloinnissaan sen kaikilta muiltakin.

Vierailija
12/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit mennåä kirkkoon katsomaan tiernapoikia. Sinä voit kotona järjestää lapsinesi tiernapoikaesityksen. Sitä ei tehdä verorahoilla, vaan sinun rahoillasi ja ajallasi.

Vierailija
13/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Tontti kirjoitti tästä hyvin, ja kyllä, Verkkouutisissa. 

Vierailija
14/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet järkevä ihminen.

Kiitos! Perinteet pitää säilyttää. Eihän se minulta ole pois jos toiset uskovat. Ihan yhtä lailla voi siitä tarinasta ja musiikista nauttia vaikkei uskokaan.

Vierailija
15/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumuutoksilla kelpaa. Herodeksesta tehdään musta nainen. Polvistuvasta muriaanista tehdään veronmaksajien kuningas eli suomalainen valkoinen heteromies. Ja alle 2- vuotiaiden lasten sijaan tapetaan kaikki yli 65-vuotiaat boomerit.

Vierailija
16/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit mennåä kirkkoon katsomaan tiernapoikia. Sinä voit kotona järjestää lapsinesi tiernapoikaesityksen. Sitä ei tehdä verorahoilla, vaan sinun rahoillasi ja ajallasi.

Saatananpalvojako päättää mihin verorahat käytetään? Näköjään näin on.

Vierailija
17/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakuita perinteet nähtävästi häiritsevät paljonkin, kun näistä luovutaan. Esiinnyin tiernapojissa ja se oli ja on edelleen mielenkiintoinen näytelmä. Lapset oppivat esiintymistä ja lausumista. 

Vierailija
18/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minuakaan ei huvita maksaa veroja, kun niistä suuri osa menee wokettajien dei-koulutuksiin.

Vierailija
19/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vihervassun lemmikki pahoita pikku mieltään, kun siellä heiluu mur jaani

Heiluu niitä joka mainoksessa, pitäiskö nekin kieltää?.

Vierailija
20/28 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkumuutoksilla kelpaa. Herodeksesta tehdään musta nainen. Polvistuvasta muriaanista tehdään veronmaksajien kuningas eli suomalainen valkoinen heteromies. Ja alle 2- vuotiaiden lasten sijaan tapetaan kaikki yli 65-vuotiaat boomerit.

Niin, tuo mur jaani pitää ehdottomasti vaihtaa, että on varmasti woke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän