Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkääpä salinaiset tämä.

Vierailija
19.11.2023 |

Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.

Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.

Kaupungin tai kunnan ns perus sali.

Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..

Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..

NAISTEN SALI. 

Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.

Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako aloitus olla taas yksi kiero tapa puolustella ja oikeuttaa naisten seksuaalinen häirintä, ahdistelu ja väkivalta? "Naiset kuitenkin kerjää sitä!"

Minusta ei mahda olla. Kumma, kun kaikesta pitää aina keksiä lisä- ja piilomerkityksiä. Onko tämä aihe jotenkin sellainen, josta ei saisi käydä rehellistä keskustelua?

Sinä itse olet päättänyt etukäteen, millaiset vastaukset ovat sinusta rehellisiä.

Niinpä. Minä kirjoitin tuonne että jos voisin olla 100% varma ettei salille tule ketään muita, laittaisin kaikkein seksikkäimmän toppini. Muuten esiinnyn löysemmissä vaatteissa. 

Vierailija
102/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi olla hyvin vaikea selittää miehille.

Edelleenkään naiset eivät pukeudu/meikkaa koska haluavat teiltä tuijotusta ja iskuyrityksiä, vaan sen takia että tuntisivat itsensä tarpeeksi hyväksi jotta edes kehtaavat tulla sinne salille tuijotettavaksi. Toki on niitä joita huomio imartelee ja sitten niitä jotka eivät halua tuijotusta ja ihailua mutta pointti on sama, jos nainen ei näytä omasta mielestään hyvältä peilissä niin se vaikuttaa todella paljon siihen itseluottamukseen tehdä asioita. Naisten salilla tällaista painetta ei ole.

Miksi naisten salilla ei ole vastaavaa painetta? Ihan samat peilit siellä naistenkin salilla on, ja muita naisia, jotka voivat katsoa vertaillen tai jopa arvostellen. Miksi se naisen katse ei ole sama juttu?

Ymmärrän, että jos on epävarma itsestään, voi laittaa vähän meikkiä, jotta näyttää salin kirkkais

Naisten salilla on "siskomeininki". Siellä tuskin kukaan arvostelee toisen pantavuutta, vähän kuin naisten pukuhuone tai sauna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako aloitus olla taas yksi kiero tapa puolustella ja oikeuttaa naisten seksuaalinen häirintä, ahdistelu ja väkivalta? "Naiset kuitenkin kerjää sitä!"

Minusta ei mahda olla. Kumma, kun kaikesta pitää aina keksiä lisä- ja piilomerkityksiä. Onko tämä aihe jotenkin sellainen, josta ei saisi käydä rehellistä keskustelua?

Sinä itse olet päättänyt etukäteen, millaiset vastaukset ovat sinusta rehellisiä.

Enhän ole. Tekemällä tästä seksuaalinen häirintä -keskustelun menee koko ketju hetkessä poistoon, kun nyt täällä on juteltu mielestäni aika asiallisesti salipukeutumisesta ilman mitään häirintäjuttuja. Niistä on käyty jo miljoona keskustelua.

Vierailija
104/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumaliste, miksei me naiset voida vaan sanoa, että ME KAIKKI AINA, SIIS IHAN AINA laittaudutaan vaan herättääksemme miesten huomio.

Mitä pahaa siinä on. En minäkään kotona yksin istuessani ole täydessä tällinhissä, mutta kyllä edes vähän laittaudun kun lähden töihin tai kauppaan ja joo, en kyllä salillekaan lähtisi nukkavieru kollegehousuissa ja virttyneessä t paidassa. En tosin kyllä ikinä pukeutuisi niihin persvakoon tungettaviin ohkasiin legginssgijin ja napapaitaan (oispa muuten karsea näky).

Mutta joo, haluan näyttää siistiltä ja huolitellulta kaikkien silmissä, myös miesten.

Vierailija
105/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voi olla hyvin vaikea selittää miehille.

Edelleenkään naiset eivät pukeudu/meikkaa koska haluavat teiltä tuijotusta ja iskuyrityksiä, vaan sen takia että tuntisivat itsensä tarpeeksi hyväksi jotta edes kehtaavat tulla sinne salille tuijotettavaksi. Toki on niitä joita huomio imartelee ja sitten niitä jotka eivät halua tuijotusta ja ihailua mutta pointti on sama, jos nainen ei näytä omasta mielestään hyvältä peilissä niin se vaikuttaa todella paljon siihen itseluottamukseen tehdä asioita. Naisten salilla tällaista painetta ei ole.

Miksi naisten salilla ei ole vastaavaa painetta? Ihan samat peilit siellä naistenkin salilla on, ja muita naisia, jotka voivat katsoa vertaillen tai jopa arvostellen. Miksi se naisen katse ei ole sama juttu?

Ymmärrän, että jos on epävarma itsestään, voi laitt

Joo, mutta epävarmuutta voi kokea sielläkin. Esim. kokee, että muut naiset on kauniimpia, hoikempia tai sporttisempia kuin mitä itse on.

Vierailija
106/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi jumaliste, miksei me naiset voida vaan sanoa, että ME KAIKKI AINA, SIIS IHAN AINA laittaudutaan vaan herättääksemme miesten huomio.

Mitä pahaa siinä on. En minäkään kotona yksin istuessani ole täydessä tällinhissä, mutta kyllä edes vähän laittaudun kun lähden töihin tai kauppaan ja joo, en kyllä salillekaan lähtisi nukkavieru kollegehousuissa ja virttyneessä t paidassa. En tosin kyllä ikinä pukeutuisi niihin persvakoon tungettaviin ohkasiin legginssgijin ja napapaitaan (oispa muuten karsea näky).

Mutta joo, haluan näyttää siistiltä ja huolitellulta kaikkien silmissä, myös miesten.

Puhu vaan itsestäsi. 

Vierailija
107/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä etsiskellyt kirkkaan värisiä ulkoisella spandeksisella kalukukkarolla varustettuja juoksutrikoita, jotta voisin harjoitella helikopteria salilla.

Ei missään tapauksessa ole tarkoitus häiritä naisia seksuaalisesti.

Vierailija
108/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on muotia tuollaiset kireämmät vaatteet. Taatusti ne ihmiset jotka samaistuu tiktok ja instaskeneen haluaa pukeutua muodinmukaisesti ja olla niitä it-tyttöjä ja naisia. Ei se tarkoita sitä että salilla pyörivät miehet olisivat ensisijainen syy niiden vaatteiden käyttöön. 

Vierailija
109/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä vastauksesta. Pukeutuisit siis samalla tavalla sekä naisten salille että sekasalille. Samalla tavoin mennessäsi työpaikkaan, jossa on vain naisia kuin työpaikkaan, jossa on myös miehiä (ei työvaatetusta, vaan vapaa pukeutuminen) jne. Ei siis väliä, kuka näkee sinut, pukeudut siististi vrs. kotiasu, jota ei näe kuin sinä itse tai korkeintaan oma perheesi.

Vierailija
110/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä on muotia tuollaiset kireämmät vaatteet. Taatusti ne ihmiset jotka samaistuu tiktok ja instaskeneen haluaa pukeutua muodinmukaisesti ja olla niitä it-tyttöjä ja naisia. Ei se tarkoita sitä että salilla pyörivät miehet olisivat ensisijainen syy niiden vaatteiden käyttöön. 

Esim minulla on kuntokuuri menossa ja kunhan olen kiinteytynyt lisää aion ostaa sellaiset seksikkäät treenivaatteet vaikka treenaan kotona. Toki legginssejä jo käytän. 

Vierailija
111/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla ehkä, mutta ei kadulla. Katsopa tästä tämän syksyn farkkumuoti, noihin mahtuisi kaksi ihmistä samoihin farkkuihin:

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/5657ef4f-264a-4465-b29b-512180ac4f9a

Vierailija
112/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nykyään vain naistensalilla. Aika laidasta laitaan siellä kai ihmiset pukeutuvat, en ole niin kiinnittänyt huomiota mihinkään erityisesti. Jos menisin sekasalille, niin pukeutuisin peittävästi, sillä en halua että kukaan mies katsoisi. Liikaa seksuaalista väkivaltaa kokenut, joten en todellakaan halua yhdenkään miehen katsovan ja miettivän jotain pervouksia. 

Vierailija
113/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Tarkoitus ei todellakaan ole oikeuttaa naisten häirintää, irstasta kuolaamista tai syyllistää naisia jotka haluavat pukeutua salille seksikkäästi. 

Tarkoitus on aikaansaada keskustelua huomiosta jonka olen tehnyt vuosien varrella. Uskon itse erittäin vahvasti että legginssien ja tissitoppien suosion selittää moni asia. Kuten mukavuus, kestävyys ja varmaan osin myös se että vartalo näyttää ne päällä paremmalta ja saa huomiota.  Se mikä minua ihmetyttää asiassa on miksi niin kovin moni kieltää tuon huomio aspektin kokonaan.

Vierailija
114/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista myös sekin että jos naiset eivät halua sitä huomiota yhtään. Miksi leggins valmistajat menevät vuosi vuodelta rohleampaan malliin. Nyt on kovasti tulossa legginssit jotka menevät syvälle persvakoon.

Vierailija
115/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Tarkoitus ei todellakaan ole oikeuttaa naisten häirintää, irstasta kuolaamista tai syyllistää naisia jotka haluavat pukeutua salille seksikkäästi. 

Tarkoitus on aikaansaada keskustelua huomiosta jonka olen tehnyt vuosien varrella. Uskon itse erittäin vahvasti että legginssien ja tissitoppien suosion selittää moni asia. Kuten mukavuus, kestävyys ja varmaan osin myös se että vartalo näyttää ne päällä paremmalta ja saa huomiota.  Se mikä minua ihmetyttää asiassa on miksi niin kovin moni kieltää tuon huomio aspektin kokonaan.

Missään tapauksessa et voi uskoa ihmistä kun hän kertoo mielipiteensä. Sinä tiedät paremmin. Minä treenaan kotona ja odotan kieli pitkällä päivää kun voi ostaa rypytetyt perslegginssit ja kompressiotopin vaikka en koskaan tule niitä käyttämään muualla kuin omassa olohuoneessani.

Vierailija
116/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa et voi uskoa ihmistä kun hän kertoo mielipiteensä. Sinä tiedät paremmin. Minä treenaan kotona ja odotan kieli pitkällä päivää kun voi ostaa rypytetyt perslegginssit ja kompressiotopin vaikka en koskaan tule niitä käyttämään muualla kuin omassa olohuoneessani.

Tottakai voin uskoa yksittäistä ihmistä. Ei se siitä ole kiinni tässä on puhuttu kokoajan isosta massasta. Ei yksittäisestä ihmisestä.

Vierailija
117/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa suosittu Michelle Mcdaniels joka on siis suorastaan muskelinainen, piti niitä perselegginssejä naurettavina kunnes kokeili itse. Sen jälkeen osti niitä kotikäyttöön useamman parin.

Vierailija
118/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista myös sekin että jos naiset eivät halua sitä huomiota yhtään. Miksi leggins valmistajat menevät vuosi vuodelta rohleampaan malliin. Nyt on kovasti tulossa legginssit jotka menevät syvälle persvakoon.

No se on vaan paljon mukavampi päällä mitä syvemmälle perseeseen se sauma uppoaa ja korostaa persettä älyttömästi.

Vierailija
119/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan huomiota mun mieheltä. 

Vierailija
120/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä paikkakunnalla on kaksi kuntosalia eikä ole erikseen mitään naisten salia. Olen kummassakin käynyt ja kaiken näköisiä vaatteita näkee niin naisilla kuin miehillä. Itsellä on päällä löysät trikoohousut ja t-paita. En muutenkaan meikkaa kovin usein, niin miksi ihmeessä meikkaisin salillekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä