Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkääpä salinaiset tämä.

Vierailija
19.11.2023 |

Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.

Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.

Kaupungin tai kunnan ns perus sali.

Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..

Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..

NAISTEN SALI. 

Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.

Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve sulla on saada tungettua kaikki naiset samaan muottiin?! 

Ehkä jotkut haluaa huomiota ja hakee sitä ja menee trendisalille tällingissä. Joku toinen taas piristääkseen omaa mieltään ja tunteakseen olonsa upeaksi.

Kolmas ei halua huomiota keneltäkään, vähiten miehiltä, menee naisten salille ilman meikkiä ja rennoissa vaatteissa.

Voi myös olla, ettei liikunta liity huomioon mitenkään eikä ole edes asiaa ajatellut. Voi käydä siellä esim. terveytensä vuoksi. Voi olla, että sali on työmatkan varrella ja työpäivä vaatii ehostusta hänen alallaan. Sen vuoksi on meikkiä, kun työpäivän jälkeen tulee suoraan salille.

Miksi miehillä ei ole aivoja..?

Miksi sinulla ei ole aivoja?

Lue teksti tarkasti ja mieti hetki sitä.

Vai oletatko että naisten salilla käy naiset jotka ei meikkaa ikinä. Trendisalin kaikki na

Opettele sä edes lukemaan. Mähän just väänsin rautalankaa siitä, että yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Jokaisella luultavasti eri syy enkä tosiaan väittänyt KAIKKIEN tekevän vaan yhdellä tavalla.

Todistit just, että aivojen puutteen vuoksi et osaa myöskään lukea.

Vierailija
122/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin miehenä miettimään omaa pukeutumista. Pidän salilla lyhyitä shortsei ja hihatonta paitaa. Mä voin kyllä myöntää et pukeudun noin oikeastaan täysin huomion takia. Pidän kun miehet kadehtii mun lihaksia ja siltä varsinkin et naiset kuolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiosta voi tykätä ilman että se on kutsu lähestymään tai ottamaan kontaktia. Itse tykkään. 

Vierailija
124/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joogassa jossa on vain naisia. Tiukat legginsit hyvä, T-paita huono kun roikkuu jos on ylösalaisin. Pitäisi mennä ostamaan pitkä tiukka toppi.

Yleisesti: tietenkin naiset laittautuvat miesten takia/huomion takia, mutta eivät välttämättä kenen tahansa huomion takia. Ja toinen juttu on se, että kuka tahansa seksikäs nainen joutuu huomaamaan, että teit tai olit miten tahansa, niin sekä miehet ja naiset tulkitsevat, että huomiota vaan haet tuolla seksikkyydelläsi. 

Vierailija
125/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiosta voi tykätä ilman että se on kutsu lähestymään tai ottamaan kontaktia. Itse tykkään. 

AP. No  tämä just. Ja siinä ei tosiaankaan ole mitään pahaa

Vierailija
126/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mihin trikoisiin joku on pukeutunut, ei sitä silti saa tuijottaa ja mennä iskemään. Sehän tän aloituksen pointti on, oikeuttaa jotenkin tuollainen käytös toisten pukeutumisella.

Kyllä mies saa naisia yrittää iskeä missä tahansa. Kohta se varmaan kyllä lailla kielletään, en ihmettelisi. 

Vierailija
127/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mihin trikoisiin joku on pukeutunut, ei sitä silti saa tuijottaa ja mennä iskemään. Sehän tän aloituksen pointti on, oikeuttaa jotenkin tuollainen käytös toisten pukeutumisella.

Kyllä mies saa naisia yrittää iskeä missä tahansa. Kohta se varmaan kyllä lailla kielletään, en ihmettelisi. 

Ehkä se olisikin hyvä kieltää, koska tilannetaju ja sosiaalinen pelisilmä puuttuu liian monelta. Kotoaan poistuminen ei tarkoita olevansa vapaata riistaa. 

Vierailija
128/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas yksi palstamies joka syvästi uskoo että naiset muodostavat jonkinlaisen kollektiivisen parvimielen ja toimivat aina samoin keskenään samoista syistä. Kun yksi nainen sanoo jotain, ap luulee saaneensa naiset jostain kiinni valheesta kun joku toinen nainen toimiikin eri tavalla.

En tiedä onko turha selittää, koska sitä palstalla on yritetty usein, mutta se ei ole koskaan onnistunut. Kokeillaan kuitenkin vielä. Naisia on noin puolet maailman väestöstä. Osa toimii jollain lailla, osa jollain toisella. Joku pukeutuu ja meikkaa itseään varten, joku taas näyttääkseen hyvältä muiden silmissä. Osa haluaa myös huomiota ulkonäöllään. Joitakin se taas ei voisi vähempää kiinnostaa ja sitä yritetään välttää.

Selvensikö tämä yhtään?

Vierailija
129/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, taas yksi palstamies joka syvästi uskoo että naiset muodostavat jonkinlaisen kollektiivisen parvimielen ja toimivat aina samoin keskenään samoista syistä. Kun yksi nainen sanoo jotain, ap luulee saaneensa naiset jostain kiinni valheesta kun joku toinen nainen toimiikin eri tavalla.

En tiedä onko turha selittää, koska sitä palstalla on yritetty usein, mutta se ei ole koskaan onnistunut. Kokeillaan kuitenkin vielä. Naisia on noin puolet maailman väestöstä. Osa toimii jollain lailla, osa jollain toisella. Joku pukeutuu ja meikkaa itseään varten, joku taas näyttääkseen hyvältä muiden silmissä. Osa haluaa myös huomiota ulkonäöllään. Joitakin se taas ei voisi vähempää kiinnostaa ja sitä yritetään välttää.

Selvensikö tämä yhtään?

Naiset ovat kylläkin laumasieluja. Näkyy esim. Ap:n havaitsemassa trendisalien pukeutumiskoodistossa.

Vierailija
130/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesin miehenä miettimään omaa pukeutumista. Pidän salilla lyhyitä shortsei ja hihatonta paitaa. Mä voin kyllä myöntää et pukeudun noin oikeastaan täysin huomion takia. Pidän kun miehet kadehtii mun lihaksia ja siltä varsinkin et naiset kuolaa.

Siinähän tuli rehellinen vastaus.

Ottakaa naiset esimerkkiä.

Vierailija
131/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvensikö tämä yhtään?

Naiset ovat kylläkin laumasieluja. Näkyy esim. Ap:n havaitsemassa trendisalien pukeutumiskoodistossa.

Juu, ja naiset pitävät vuosittain miljardien naisten suurkokouksen, jossa päätetään mitä mieltä ollaan mistäkin ja miten toimitaan erilaisissa tilanteissa. Siellä mm. linjataan se, meikataanko itsen vai muiden takia. Päätöksistä ei ole luvallista poiketa, kuten nyt joku on ilmeisesti mennyt tekemään. Olemme paljastuneet ap:n tarkkasilmäisyyden alla ja jääneet kiinni epäjohdonmukaisuudesta. 

Vierailija
132/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syy että olet ikisinkku.

Vierailija
133/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän tuli rehellinen vastaus.

Ottakaa naiset esimerkkiä.

Ei, vaan sua miellyttävä vastaus

Vierailija
134/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap eli mies tietää, miten naistensalilla on pukeuduttu?

Vierailija
135/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn trendisalilla ja käytän ihonmyötäisiä vaatteita treenatessa. Hikoan herkästi ja VIHAAN sitä tunnetta kun löysä ja märkä vaate vuoroin tarttuu, vuoroin irtoaa iholta. Ihonmyötäisissä vaatteeissa ei tule samaa ahdistusta.

Samoin olen lihava ja löysät housut hiertää ikävästi kun tukin paksuiset reiteni hankaa yhteen.

Vierailija
136/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap eli mies tietää, miten naistensalilla on pukeuduttu?

Miten lukutaidoton osaa kirjoittaa?

Vierailija
137/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden poisottaminen, jotta lihakset näkyisi on samaa tiputanssia kuin naisten leggareiden vetäminen kainaloon ja kylkiluiden esitteleminen vatsalihaksina.

Vierailija
138/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan joogaa, pilatesta ja barrea ja näillä tunneilla käy lähestulkoon yksinomaan naisia ja myös melkein kaikilla naisilla on tunneilla joogalegginsit päällä. 

Vierailija
139/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Säko et ymmärtänyt lukemaasi. Ehkä se kertoo sinusta enemmän.

Ei pukeudu ero on valtava. Toki olet oikeassa että vanhemmat naiset yleensä pukeutuu tosi peittävästi.  Tiedätkö vielä 10v sitten kaikki treenasivat collareissa tai shortseissa.

Haha! Ei pidä paikkansa! Mä olen käynyt salilla neljäkymmentä vuotta. Olen siis 56v nainen. Kun olin reilu parikymppinen  niin muotia oli tiukat pyöräilyhousut ja niiden päälle oli vedetty uimapukumainen, naru pyllyn väliin menevä yläosa. ala JaneFonda. Itsekin pukeuduin niin kun kävin step-aerobicissa ja salilla. 

Nykyään käyn salilla pitkissä urheiluleggingseissä ja ihonmyötäisessä topissa, vatsa tosin piilossa. Vielä kymmenen vuotta sitten oli muotia pohkeisiin asti ulottuvat leggingsit ja kolmekymmenetä vuotta sitten reiteen ulottuvat "pyöräilyshortsit".

Mä en ymmärrä mitä porukka jauhaa salipukeutumisesta! Jokainen pukeutukoon miten haluaa, en ole koskaan nähnyt sopimatonta pukeutumista kenelläkään. Tai no, joskus joku nuori mies treenasi ilman paitaa ylävartalo paljaana. 

Vierailija
140/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Säko et ymmärtänyt lukemaasi. Ehkä se kertoo sinusta enemmän.

Ei pukeudu ero on valtava. Toki olet oikeassa että vanhemmat naiset yleensä pukeutuu tosi peittävästi.  Tiedätkö vielä 10v sitten kaikki treenasivat collareissa tai shortseissa.

40v sitten ei hirveästi naisia näkynyt salilla. Tai kävivät naisten vuoroilla. T. Mies 65v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi