Selittäkääpä salinaiset tämä.
Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.
Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.
Kaupungin tai kunnan ns perus sali.
Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..
Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..
NAISTEN SALI.
Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.
Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?
Kommentit (195)
Eikö naiset kyllä yleensä laittaudu toisten naisten arvostelevaa katsetta varten?
Naisten salilla ei haluta herättää kanssasiskoissa epätoivottua huomiota. XD
Nyt oot kyllä tehnyt todella tärkeitä huomioita. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset kyllä yleensä laittaudu toisten naisten arvostelevaa katsetta varten?
Luulisi siis että naisten salilla olisi eniten paljasta pintaa ja meikkiä.
Naisten salille mennään kun hävetään itseään ja ollaan muutenkin luovutettu treenin suhteen jossain vaiheessa eikä kehdata mennä ison salin puolelle niin heikkona. Toinen syy on se, että ison salin painot on kaikki käytössä ja sinne mennään tekemään edes jotain jottei tule turha treeni. Nämä naiset on omistautuneita treenaajia eikä uskalla menettää grammaakaan lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oot kyllä tehnyt todella tärkeitä huomioita. Eiku...
Eli et osaa selittää mistä tässä ilmiössä on kyse ja alat mussuttaa turhia
Trendikkäät ihmiset hakeutuu trendikkäälle salille. Itse olen kyllä käynyt kaikissa noissa versioissa, enkä ole ollenkaan samaa mieltä havainnoistasi. Tai no, siihen yhdyn että kunnan saleilla on tyypillisesti vähän maanläheisempää porukkaa.
Käytkö salilla treenaamassa vai tiirailemassa muiden varustusta? Ja huoltoukko jos olet niin vielä vähemmän sua pitäisi kiinnostaa ihmisten asut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö salilla treenaamassa vai tiirailemassa muiden varustusta? Ja huoltoukko jos olet niin vielä vähemmän sua pitäisi kiinnostaa ihmisten asut siellä.
Kun ei voi pitää silmiä kiinni kokoajan. Salilaitteiden huoltoon hurahtaa helposti se 1-2päivää. Tai yksi pitkä vuoro. Siinä ajassa ehtii jutella, katsoa ihmisiä ja tehdä havaintoja.
Olen tehnyt tätä vuosia ja toi ilmiö on todella selvästi nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ovat eri naiset.
Eli naisten salin naiset eivät pidä parhaana mahdollisena treeniasuna kisakireitä leggareita ja tissipaitoja. Eivätkä tarvitse meikkiä siellä itseään varten.
Mutta yleisellä salilla kaikki on toisin. Eikä suinkaan miesten huomion takia?
Joo naiset tottakai menee sinne esitelläkseen tissejääm ja pilluaan miehille. Ne odottaa siellä himokkaina, että kaikki miehet kuolaa ja tulee puristelemaan ja kourimaan ja ehdottelemaan.....eikun
Ap et ole mikään kuntosalilaitteiden huoltaja, vaan palstan vakijankuttaja. Tästä aiheesta jankutat jatkuvasti.
Mitä odotat näiltä ketjuilta? Että saat luvan tuijotella naisia himokkaasti salilla ja mennä ehdottelemaan ja kopeloimaan ja että saat siellä pillua?
Hih hih. Hyviä huomioita. Heti kun on miehiä naisilla meikit ja muut. Naisten sali vaikuttaa kivemmalta.
Tähän liittyen: suurimmalla osalla naisista näillä kaupallisilla saleilla on spandexit yllä. Pöksyt, jotka paljastavat aivan kaikki muodot. Täälläkin oli joskus keskustelua niistä, ja selityksenä kuulemma oli, että ne ovat paras mahdollinen asuste, jos treenaa tosissaan.
Miehet eivät kai sitten vain halua panostaa treeniin tosissaan, kun heillä on yllään löysemmät treenikuteet.
Sä näet jostakin kamerasta suomen kaikkien kuntosalien kävijät 24/7 ma-su?
Minä jumppaan kotona minishortseissa ja topissa enkä kehtaa mennä tän kropan kanssa edes sinne naisten salille, ja jos menisin, niin pukisin peittävät vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Tähän liittyen: suurimmalla osalla naisista näillä kaupallisilla saleilla on spandexit yllä. Pöksyt, jotka paljastavat aivan kaikki muodot. Täälläkin oli joskus keskustelua niistä, ja selityksenä kuulemma oli, että ne ovat paras mahdollinen asuste, jos treenaa tosissaan.
Miehet eivät kai sitten vain halua panostaa treeniin tosissaan, kun heillä on yllään löysemmät treenikuteet.
Mutta pitää muistaa et spandexit on parhaat ainoastaan sekasaleilla. Ei salilla jossa on pelkästään naisia. Muutenkin erikoista ettei miehet tosiaan käytä spandexeja vaikka ne ovatkin parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Sä näet jostakin kamerasta suomen kaikkien kuntosalien kävijät 24/7 ma-su?
Kuka on puhunut kaikista? Mä vietän kuitenkin salilla aikaa enemmän vuodessa kuin keskiverto salikävijä elämänsä aikana. Käyn myös erittäin monella eri salilla.
Kyseessä on eri naiset. Ne naiset jotka haluavat miesten huomiota puleutumisellaan ja meikkaamisellaan eivät varmaankaan käy siellä naisten salilla. Mutta olisko ap nyt yhtään mahdollista se että sä et siellä trendikkäällä salilla huomannut niitä meikittömiä collarinaisia? Koska niitäkin siellä varmasti oli.
Selitystä odottaessa. Varmasti löytyy muutakin kuin miesten huomion haku?