Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkääpä salinaiset tämä.

Vierailija
19.11.2023 |

Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.

Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.

Kaupungin tai kunnan ns perus sali.

Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..

Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..

NAISTEN SALI. 

Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.

Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun ainoastaan omasta puolestani. Käyn salilla ja pukeudun todella seksikkäästi. Teen sen itseni takia. Pidän saamastani huomiosta.

Pukeudut itsesi takia, mutta pidät saamastasi huomiosta? Pidät siis omasta peilikuvastasi sekä huomion saamisesta. Jos tietäisit olevasi salilla täysin yksin, et luultavasti pukeutuisi yhtä seksikkäästi, koska et voisi saada huomiota?

Vierailija
62/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo, jotka haluavat esitellä itseään, tekevät niin salilla kuin salilla. Kyllä mullakin on trikoot treenatessa. Ihan tavallinen treenivaate. Toki yhdistän ne suureen teepaitaan, mutta jokainen tyylillään. Mitäa jos keskittyis vaan hoitamaan sen työs ja jätä moiset ihmettelyt muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun ainoastaan omasta puolestani. Käyn salilla ja pukeudun todella seksikkäästi. Teen sen itseni takia. Pidän saamastani huomiosta.

Minäkin pidän huomiosta.  Pidän myös siitä että vaatteiden kompression ansiosta vartaloni näyttää paljon paremmalta. Tuo motivoi minua.

Tuo on itseasiassa kyl ihan hyvä vastaus. Ja hienoa että myönnät rehellisesti myös huomion vaikuttavan.

Vierailija
64/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Ihan oikeasti?

Vierailija
65/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikea se on oikeasti ymmärtää, että ne legginsit ovat kaikista mukavimmat päällä, koska ne ovat nimenomaan suunniteltu pysymään päällä liikaa liikkumatta ja kestämään kankaan venytystä liikkuessa menemättä kuitenkaan rikki. Yhtä hyvin voisit kysyä, että miksi kilpapyöräilyä harrastavilla miehillä on tiukat vaatteet päällä tai miksi kilpauimareilla on tiukat vaatteet.

Vierailija
66/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käynyt salilla 3 vuotta, pari kertaa viikossa. Enpä ole kiinnittänyt mitään erityistä huomiota kenenkään pukeutumiseen.

Vierailija
67/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt käynyt salilla 3 vuotta, pari kertaa viikossa. Enpä ole kiinnittänyt mitään erityistä huomiota kenenkään pukeutumiseen.

Tää laitteiden rassaaja kun tulee sun salille niin hän kyllä kiinnittää.

Vierailija
68/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikea se on oikeasti ymmärtää, että ne legginsit ovat kaikista mukavimmat päällä, koska ne ovat nimenomaan suunniteltu pysymään päällä liikaa liikkumatta ja kestämään kankaan venytystä liikkuessa menemättä kuitenkaan rikki. Yhtä hyvin voisit kysyä, että miksi kilpapyöräilyä harrastavilla miehillä on tiukat vaatteet päällä tai miksi kilpauimareilla on tiukat vaatteet.

Miksi harvat miehet käyttävät noita? Ne jotka käyttävät vetävät päälle ohuet shortsit ja hihattoman paidan tai t paidan. 

Onko se tissitoppi josta meinaa rinnat pullahtaa ulos myös  parasta ikinä?

Vaatiikin tuo hyvä treeni myös juhlameikin

Vierailija
69/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tää laitteiden rassaaja on mies..Joka sattuneesta syystä myös kiinnittää huomiota jos se trikooperse on naaman edessä tai tissit pullahtamassa silmille. Tää mies myös on siellä salilla paljon, esim 2023 ollut salilla enemmän kuin sinä tulet ikinä olemaan.

Vierailija
70/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisolla näkyy paljon tissitoppeja ja tiukkojs legginsejä vähän joka salilla.

Minulla, viittäkymppiä lähestyvällä, on usein löysä iso paita ja trikoot, koska niissä on jotenkin turvallinen ja mukava olla. Olen sen ikäinen, että ei minua kukaan enää katso - ja katselu olisi ikävääkin. 

Ilmiö pitänee paikkansa nuorison keskuudessa? Yllättävän harva nainen oikeastaan kiinnittä treenatessa minkäänlaista huomiota miehiin. Pääasia on, että kroppa saa kyytiä kun puntit nousevat ja treeniä siivittää hyvä musa. Siinä ei ole ensimmäisenä miehet mielessä. 

Tämä. Jos joku mies ajattelee naisia taukoamatta jopa töissä ja salillakin, niin ei se tarkoita että naiset niin tekevät. Suurimman osan ajasta jotkut vieraat miehet ovat ihan yhdentekeviä eikä ajatukset pyöri miesten ympärillä. 

Vierailija
71/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudut itsesi takia, mutta pidät saamastasi huomiosta? Pidät siis omasta peilikuvastasi sekä huomion saamisesta. Jos tietäisit olevasi salilla täysin yksin, et luultavasti pukeutuisi yhtä seksikkäästi, koska et voisi saada huomiota?

Eri mutta sittenhän minä vasta seksikkäästi pukeutuisin jos olisi sali omassa käytössä :D. 

Vierailija
72/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun tiukkoihin vaatteisiin, koska tykkään katsoa peilistä, miltä kroppa näyttää. Käyn trendikkäällä sekasalilla, mutta aiemmin naisten salilla ja siellä oli ihan sama meininki. Meikitkin mulla on yleensä naamassa, että näyttäis paremmalta. Joskus kuitenkin meen ihan collegepuvussa. Oman miehen kanssa treenaan enkä ole huomannut kenenkään tuijottelevan. Tai no, joskus kunnan salilla oli ikäviä kokemuksia ja siksi siirryin yksityisiin ketjuihin. 

Vierailija
73/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi harvat miehet käyttävät noita? Ne jotka käyttävät vetävät päälle ohuet shortsit ja hihattoman paidan tai t paidan. 

Siksi varmaankin kun miehille on sopimatonta olla munan kaikki muodot paljastavissa legginsseissä. Naisetkin käyttää leggingsejä joissa ei cameltoe näy. 

Vierailija
74/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 

Vierailija
75/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät käytä legginsejä, vaikka ne olisivat kaikista mukavimmat päällä, ja suunniteltu pysymään päällä kankaan venyessä menemättä rikki?

Kilpapyöräilyssä ilmanvastuksella on suuri merkitys, kilpauinnissa taas vedenvastuksella. Kuntosalilla ei tällaisilla vastuksilla ole merkitystä.

Miksi siellä naisten salilla voi treenata sujuvasti collareissa, mutta sekasaleilla ei?

Kyse ei siis ole siitä, missä vaatteissa on sujuvinta treenata, koska todistetusti voi treenata kovaa ja tavoitteellisesti sekä tiukoissa että löysissä vaatteissa, täydessä meikissä tai ilman.

Vierailija
76/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vain naisten salilla, kun sellainen tänne perustettiin. Treenaaminen muuttui paljon mukavammaksi kun hommasin kunnon treenivaatteet verkkareiden ja puuvillaisen t-paidan tilalle. Varsinkin hiestä märkä t-paita oli inhottavan tuntuinen päällä. Miehet tuijottaa aina olipa itse minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
77/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaankin kun miehille on sopimatonta olla munan kaikki muodot paljastavissa legginsseissä. Naisetkin käyttää leggingsejä joissa ei cameltoe

Mut jos ne on parhaat. Eikä kukaan tuijota salilla ym selityksiä ja se mies haluaa itsensä takia pitää noita. Kyllä siellä salilla cameltoetkin vilkkuu. Aina mahtuu munia mukaan.

Vierailija
78/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28v. 50/50 huomio ja mukavuus.

Vierailija
79/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on siirtyneet speedoista uimashortseihin varmaankin juuri sen takia ettei tarvitse esitellä munan kokoa housujen läpi. Sen takia varmaan eivät niitä tiukkoja legginssejäkään halua käyttää. Lisäksi niistä voi tulla gay vibat? 

Vierailija
80/195 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tää laitteiden rassaaja on mies..Joka sattuneesta syystä myös kiinnittää huomiota jos se trikooperse on naaman edessä tai tissit pullahtamassa silmille. Tää mies myös on siellä salilla paljon, esim 2023 ollut salilla enemmän kuin sinä tulet ikinä olemaan.

Tuskin kukaan sun naaman eteen niitä tulee esittelemään että etköhän nyt liiottele. Pidä ne himos kurissa. 

no sen huomaa kyllä että oot ollut salilla, et treenaamassa vaan ihan jotain muuta tekemässä koska sulla on aikaa keskittyä seuraamaan mitä muut siellä tekee.