Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista, että joku työkaveri on pidetty kaikkien tiimin jäsenten kesken?

Vierailija
03.11.2024 |

Oletko sinä sellainen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse sellainen, mutta meillä on sellainen pidetty henkilö töissä. Hän on osaava, joskin matalammin koulutettu kuin me muut. Hän on meidän sydän. Ei hänen käytöksessään muuten ole mitään erityistä, mutta hän pitää työstään ja roolistaan työyhteisössämme ja siksi hän antaa "valonsa loistaa". Meillä kaikilla on hyvä yhteishenki ja tekemisen meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sellainen, mutta meillä on sellainen pidetty henkilö töissä. Hän on osaava, joskin matalammin koulutettu kuin me muut. Hän on meidän sydän. Ei hänen käytöksessään muuten ole mitään erityistä, mutta hän pitää työstään ja roolistaan työyhteisössämme ja siksi hän antaa "valonsa loistaa". Meillä kaikilla on hyvä yhteishenki ja tekemisen meininki.

"Hän on osaava, joskin matalammin koulutettu kuin me muut."

Pakko saada lipsautettua tällainenkin tuohon vastaukseen. "Ihan kiva, mutta minä olen parempi."

Miten v* tussa koulutus tuohon liittyy? Ei mitenkään. Ei jumalauta.

Vierailija
5/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän on osaava, joskin matalammin koulutettu kuin me muut."

Pakko saada lipsautettua tällainenkin tuohon vastaukseen. "Ihan kiva, mutta minä olen parempi."

Miten v* tussa koulutus tuohon liittyy? Ei mitenkään. Ei jumalauta.

Miten niin? Voi hyvinkin liittyä, kun ottaa huomioon keskustelun aiheen. Jonkun tykättyyteen voi todella vaikuttaa se, että hän on eri asemassa eikä siksi jonkun mielestä muodosta uhkaa. Joissakin paikoissa myös dynamiikkaan vaikuttaa paljon joidenkin yksittäisten henkilöiden mielipide, tiedostettiin sitä tai ei. 

Vierailija
6/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista siansaksaa tämä outo kysymys. 

Vierailija
7/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä, todellisuudessa harvemmin, koska joku on kuitenkin kade ihan vaan siitä että se on pidetty.

Vierailija
8/10 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin ennen ollut koska olen halunnut olla se. Olen siis halunnut olla miellyttävä, toisia kunnioittava ja kuitenkin ahkera mutta myös tarpeeksi rento ja sosiaalinen. 

Nykyäänkin kai minusta pidetään, ei ainakaan kenenkään kanssa ole mitään suurempaa negatiivista kitkaa. Tai no, olen minä kyllä itsekkäämmäksi muuttunut, en jaksa miellyttää enää sillä tavalla. Oppirahat tuli siitäkin maksettua, tykkäsi joku minusta tai ei niin ihan sama. 

Vierailija
9/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista siansaksaa tämä outo kysymys. 

Ihan selvää suomen kieltä.

Vierailija
10/10 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pidetty, kunnes tuli uusi työntekijä, joka ei pitänyt, ja alkoi valehdella minusta, ja pikku hiljaa käänsi muut minua vastaan.

Eli aina jossain vaiheessa tulee joku, joka ei pidä, vaikkapa siksi, että olet liian pidetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi