"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille
Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli taas toi 3 kuukauden koeaika ei saanut sairaslomapalkkaa. Olin 38 asteen kuumeessa töissä. Muutaman viikon päästä vakituinen oli viikon töistä pois ja kuulemma korona.
No, ei voi mitään. Joku päättäjä on keksinyt, että aluksi ei saa sairaslomapalkkaa ja, täytyy olla töissä oli korona tai ei.
Korona leviää Suomessa noiden tyhmien päätösten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan nuo johtajat ja yrittäjät edes ikinä ajatella miltä tuntuu palkattomasta työkokeilijast
Ymmärrän kyllä täysin miksi sinua ei palkattu. Eihän sinne uskaltaisi asiakkaat tulla jos sinun kaltaisesi olisi töissä! Ja muut työntekijät varmaan eivät myöskään!
Onneksi ensi vuonna tulee irtisanomissuojan heikentäminen myös julkisella ja sotesta leikataan 500 miljoonaa.
Me työttömät voidaan tulla ottamaan teistä hoitajista kuva kun käytte salatupakalla pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan nuo johtajat ja yrittäjät edes ikinä ajatella miltä tuntuu palkattomasta työkokeilijast
Ymmärrän kyllä täysin miksi sinua ei palkattu. Eihän sinne uskaltaisi asiakkaat tulla jos sinun kaltaisesi olisi töissä! Ja muut työntekijät varmaan eivät myöskään!
Onneksi ensi vuonna tulee irtisanomissuojan heikentäminen myös julkisella ja sotesta leikataan 500 miljoonaa.
Me työttömät voidaan tulla ottamaan teistä hoitajista kuva kun käytte salatupakalla pihalla.
Osastonsihteeri kävi myös salatupakalla ja niihin hommiin on halukkaita jonossa.
Aikamoista viihdettä tämä lääkörivihaajasekopää. Hieman tosin ihmetyttää että on vapaalla jalalla eikä suljetulla osastolla... Vai olisikohan alkoholivieroitus parempi paikka?
Mun mielestä oli hyvä nähdä sairaalan työkokeilussa, että laikkarit, hoitajat ja osastonsihteerit käy salatupakalla. Tuo on irtisanomis peruste, kun savuton sairaala ja nyt kun ansiosidonnaista niin pitää käydä ottamassa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista viihdettä tämä lääkörivihaajasekopää. Hieman tosin ihmetyttää että on vapaalla jalalla eikä suljetulla osastolla... Vai olisikohan alkoholivieroitus parempi paikka?
Poltatko tupakkaa. Onko sulla työpaikka lähdössä ensi vuonna eikä omistusasuntoon saa asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kai se purkaa tänne harmitustaan oikeasti harmittavista asioista, mutta kun ongelmien alkuperäinen sylttytehdas on se että hän itse on pelottava. Sinä joka riehut ketjussa, korjaa ensin se ettet ole pelottava. Sitten muut ongelmat korjaantuu itsestään.
Työttömiä on kaikki työpaikat täynnä.
Edes vakituiset ei tiedä sitä, koska he kysyvät koska koulun harjoittelu päättyy.
Ansiosidonnaista leikataan. Vakituisten kannattaa olla kahvitauolla vain lakisääteinen 10 minuuttia ettei nimeä läheteä kaupunginvaltuustoon tai Helsingissä valtion pääkonttoriin.
Työttömillä on pahoja pettymyksiä esim. ei ole saanut viedä lapsia ulkomaille.
Joten teitä vakituisia varmasti kytätään.
Ihmisillä on haavekuva niistä piirteistä, joita kumppanilta halutaan ja lopulta vaaditaan, jos ne haavekuvat eivät täyty. Suututaan ja itkupotkuraivoillaan kuin pikkulapset kun kumppani kehtaa edes silloin tällöin poiketa siitä kaavasta, jonka sinä olet mielessäsi luonut. Kaikkein hulluimmat vieläpä rakentavat itse ilman syytä mustasukkaisuuskohtauksia vaikka työkavereista. Tietenkin nämä todelliset luonteenpiirteet tulevat esille vasta suhteen alkuvaiheen jälkeen. Alussa molemmat yrittävät jopa esittää muuta kuin ovat, jos kumppani noin muuten tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kai se purkaa tänne harmitustaan oikeasti harmittavista asioista, mutta kun ongelmien alkuperäinen sylttytehdas on se että hän itse on pelottava. Sinä joka riehut ketjussa, korjaa ensin se ettet ole pelottava. Sitten muut ongelmat korjaantuu itsestään.
Kohta saat pelätä johtajia. Irtisanomiseen ei tarvita enää painavaa syytä eikä alle 50 hengen yrityksillä ja yhteisöllä ole enää takaisinottovelvoitetta.
Me työttömät kyllä juorutaan sun pitkät kahvitauot, pelottaako, onko asuntovelkaa?
Irtisanomissuojan heikentäminen koskee myös hyvinvointialoja ja kaikkia valtion ja kaupungin työntekijöitä.
Pelottaako sua, kun sulla on asuntovelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Jotkut lääkärit myös polttaa. Otatteko myös niistä kuvan? Mitä meinasitte tehdä niillä? Viedä pomoille?
Katos,kun pomot tietää. Ne tietää myös sen, että eivät tule sanomaan,kun vaarana on se, että on se viimeinen pisara,joka saa ko hlön lähtemään. Ja taas on yksi paikka lisää,johon ei löydy tekijöitä.
Hyvä asiahan se vain on että sinä et ole millään työpaikalla ihmisiä pelottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomissuojan heikentäminen koskee myös hyvinvointialoja ja kaikkia valtion ja kaupungin työntekijöitä.
Pelottaako sua, kun sulla on asuntovelkaa.
Varmaan raskasta, kun ei voi olla enää pitkillä kahvitauoilla eikä saikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Jotkut lääkärit myös polttaa. Otatteko myös niistä kuvan? Mitä meinasitte tehdä niillä? Viedä pomoille?
Katos,kun pomot tietää. Ne tietää myös sen, että eivät tule
Tiedän laikkarin joka sai potkut tupakan polton takia. Savuton sairaala.
Mä lähetän kuvan ylilääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asiahan se vain on että sinä et ole millään työpaikalla ihmisiä pelottelemassa.
Mä olen töissä tällä hetkellä.
Varo sun puolen tunnin kahvitauko on kohta ylimmän johdon tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä tällä hetkellä.
Varo sun puolen tunnin kahvitauko on kohta ylimmän johdon tiedossa.
On jo. Työllistän itse itseni.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos miehellä on jo lapsia edellisestä liitosta niin mies ei voi tarjota edes nuorelle naiselle omistusasunto niin että nainen omistaisi asunnosta puolet eli hän on samassa asemassa kuin köyhä työtön mies.
Lasten takia mies ei voi tarjota mitään naiselle. Hyvässä lykyssä mies maksaa vielä ex-vaimolle elareita.
Eli taas miehen pitäisi olla pitkä, komea, tuuheatukkainen, jotta kelpaa.
Suomessa ei makseta ex-puolisoille elareita, vaan lapsille, elatusmaksut ovat lasten elättämiseen.