"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille
Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.
Kommentit (327)
Raha vaikuttaa helvekosti parisuhteisiin. Kohta tulee ulosottoa kunnolla, kun saa irtisanoa kenet tahansa ja ansiosidonnaiset on leikattu.
Joko rakennusalalle tulee uusia työpaikkoja?
Ansiosidonnaista leikataan tammikuussa. Ei siihen ole kuin 6 viikkoa.
Onko asuntovelkaa?
Kohta on helppo irtisanoa valtiolla ja kaupungilla kaikki ketkä ottaa saikkua, kun on sairauksia. Ei tarvitse kuin sanoa, että sulla on töissä virhe.
Hyvinvointialueiden leikkaukset
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointialueiden leikkaukset
Hussissa 50 miljoonan euron säästöt.
Kandee ottaa valmistuvia hoitajia joille ei ole kertynyt lisiä ja lomia vanhojen hoitajien tilalle.
No, on se hyvä että vanhusten harrastustoiminta leikataan, kun ei työttömilläkään ole rahaa harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ala seurustella miehen kanssa joka on vienyt omat lapset ulkomaanmatkalle, koska mä en saanut ikinä vakituista työpaikkaa enkä saanut siis viedä omia lapsia ulkomaille.
Eli tuollaiset miehet täytyy karsia heti kättelyssä pois jotka ovat tehneet ulkomaanmatkan omien lapsien kanssa.
Mun lapsi täyttää 18 ja se haluaa kuulemma mennä ulkomaille kavereiden kanssa, jos menee.
Minä en pääse näkemään, kun lapsi pääsee ensimmäistä kertaa lentokoneeseen.
Ei minullakaan ole koskaan ollut vakituista työpaikkaa. Olin vuosia kotiäitinä. Mutta aina meillä tehtiin ulkomaanmatkat koko perheenä. Outo ajatuskin, että mies olisi lähtenyt lasten kanssa ja minä jäänyt kotiin. Toisaalta helppoa, kun piti ottaa huomioon vain toisen lomat.
En kyllä ollut mukana ekoilla lentomatkoilla, mutta en ole sitä harmitellut. Miehellä pojan kanssa harrastusmatka, oli huoltajana. Ja tytöllä leirikoulu.
Kausityöntekijöiltä leikataan monta sataa kuukaudessa ansiosidonnaista eli ei voi enää seurustella niiden kanssa.
Useimmilla miehillä on vaikeuksia pitää edes suhteen perustarpeet tyydytettynä, ja naiset eivät näe sitä, kuinka paljon tavallinen mies joutuu tekemään, että saa edes ne perustarpeet tyydytettyä. Molemmilla osapuolilla on sokeat pisteensä, mutta ne on opeteltavissa. Kun nainen tekee tai sanoo jotain, uskokaa, pois siihen on looginen syy. Et vain näe sitä omine sokeine pisteinesi.
Viisautta ja myötätuntoa lisää.
---Mies1976
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ala seurustella miehen kanssa joka on vienyt omat lapset ulkomaanmatkalle, koska mä en saanut ikinä vakituista työpaikkaa enkä saanut siis viedä omia lapsia ulkomaille.
Eli tuollaiset miehet täytyy karsia heti kättelyssä pois jotka ovat tehneet ulkomaanmatkan omien lapsien kanssa.
Mun lapsi täyttää 18 ja se haluaa kuulemma mennä ulkomaille kavereiden kanssa, jos menee.
Ei minullakaan ole koskaan ollut vakituista työpaikkaa. Olin vuosia kotiäitinä. Mutta aina meillä tehtiin ulkomaanmatkat koko perheenä. Outo ajatuskin, että mies olisi lähtenyt lasten kanssa ja minä jäänyt kotiin. Toisaalta helppoa, kun piti ottaa huomioon vain toisen lomat.
En kyllä ollut mukana ekoilla lentomatkoilla, m
Niin, riippuu paljonko mies saa palkkaa ja paljonko sä saat ansiosidonnaista.
4 hengen perheelle on laskettu riittävän 2200 netto vuokralla ja tuossa on lapsilisät mukana ja pitää maksaa tuosta myös vuokra ja auto, jos puoliso töissä.
Jos tienaat puolisosi kanssa yhteensä 30 000 brutto vuodessa eli verot tuosta pois niin ette saa asumistukea eikä toimeentulotukea, kun 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet haluavat sitoutua, mutta eivät ne, joita naiset haluavat.
Näin se oli minunkin nuoruudessa 70-luvulla. Ne nuoret miehet, jotka vaihtoi naista kuin sukkaa ja sikailivat ja esineellistivät naista vain jakorasiaksi, oli kaikkein suosituimpia. Kiltit ja kunnolliset pojat pariutui vasta kolmikymppisinä, kun vihdoin kelpasivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ollut mukana ekoilla lentomatkoilla, m
Jos mies tienaa 1600 netto ja nainen saa työmarkkinatukea 595 netto niin ei kauheasti matkoja tehdä. Tuohon saa 200 lapsilisää ja pitää maksaa vuokra ja auto jotta puoliso pääsee vuorotöihin.
Palkattomia työkokeiluita. Meillä meni 140 euroa hoitomaksuihin tuon miehen palkan takia.
Odotan innolla irtisanomisia ja sitä kun alkaa omistusasuntojen ulosotto rumba.1990 - luvulla monen pää ei kestänyt asunnon menetystä ja he teki itsarin.
Lama on alkamassa, katsotaan miten nyt 2000-luvulla ihmisten päät kestää.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla irtisanomisia ja sitä kun alkaa omistusasuntojen ulosotto rumba.1990 - luvulla monen pää ei kestänyt asunnon menetystä ja he teki itsarin.
Lama on alkamassa, katsotaan miten nyt 2000-luvulla ihmisten päät kestää.
Ihmiset pettyvät, kun ei saakaan sitä toimeentulotukea tilalle.
Tehkää eri ketju hallituksen haukkumiseksi. Miksi jauhatte tässä ketjussa? Katsokaa mikä oli keskustelun aihe!
Alkuperäiseen aiheeseen sanoisin vain, että kun sopiva tulee vastaan ei tarvi edes miettiä haluaako sitoutua vai ei. Se magneettinen vetovoima sitoo yhteen per heti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä hakee elämälleen vaan maksajaa. Ensin tiedustellaan duuni, lompakko, talo, auto ym. Sit mukuloitten luku, ikä, nolla paras luku. Nähty on.
Miten mies meinasi pitää kotirouvaa? Vuosikausia olette täällä toitottaneet naisen paikan olevan kotona.
Sekä miehillä että naisilla tuntuu suurella osalla olevan huonoja kokemuksia parisuhteesta. Ovatkohan ihmiset nykyään paljon ilkeämpiä toisiaan kohtaan kuin ennen, vai puhutaanko siitä vain enemmän. Ovatkohan kokemukset siitä, mikä on huono parisuhde ja kumppani, jotenkin erilaisia molemmilla, eli mikä on se huonon parisuhteen määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää eri ketju hallituksen haukkumiseksi. Miksi jauhatte tässä ketjussa? Katsokaa mikä oli keskustelun aihe!
Alkuperäiseen aiheeseen sanoisin vain, että kun sopiva tulee vastaan ei tarvi edes miettiä haluaako sitoutua vai ei. Se magneettinen vetovoima sitoo yhteen per heti.
Tuo yksi raivohullu pitää täällä yksinpuhelua. Onhan tuolla hieman huumoriarvoa. Mielenkiintoista nähdä kuinka sekopäisiä ihmisiä maa päällään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi raivohullu pitää täällä yksinpuhelua. Onhan tuolla hieman huumoriarvoa. Mielenkiintoista nähdä kuinka sekopäisiä ihmisiä maa päällään kantaa.
Ai, sä olet se kauppias joka käyttää palkattomia työkokeilijoita ja saa yritystukia ja takoo jättivoittoja ja ajat vanhalla autolla hämätäksesi työntekijöitä, jotta voit maksaa niille pienempää palkkaa. Se oli tosi hyvä juttu lukea.
Mieheni taitaa olla onnekas, sillä minä kunnioitan häntä, enkä halua hänelle pahaa oloa. Meillä menee kaikin puolin hyvin. Saan häneltä "vastalahjaksi" paljon rakkautta. Joskus vähän liikaakin.
Mua niin nauratti kun joku kirjoitti että ei koske virkoja irtisanomissuojan heikentäminen.
Hyvinvointialue. Onko palomiehillä työsopimukset. Mä kun luulin, että ne on valtiolla töissä.